Viaxes e intercambios lingüísticos

Vídeo: Visita do alumnado do Lycée Gustave Eiffel

Neste vídeo lembramos a visita que nos fixo recentemente o alumnado do Lycée Gustave Eiffel:

Fotos do intercambio co Lycée Gustave Eiffel

O pasado mes de marzo un grupo de alumnado do noso IES visitou o Lycée Gustave Eiffel de Bourdeaux nun intercambio lingüístico que continuará coa chegada ao noso centro do alumnado francés. Aquí vos deixamos algunhas fotos da viaxe.

Álbum: Curso 2018/2019 -> Intercambio franco-español co Lycée Gustave Eiffel 2019

Blogue Castelao-Eiffel;Eiffel-Castelao

As profesoras María José Fernández e Manón Funes realizaron este blogue (podes acceder a el clicando aquí ou na imaxe) no que recollen artigos relacionados co intercambio de alumnado entre o noso IES e o Lycée Gustave Eiffel de Bourdeaux.

Travail sur ton séjour à Bordeaux

Raconte ton séjour à Bordeaux

Voici le petit dossier que je vous ai préparé pour pouvoir bien organiser  les souvenirs les plus importants  et les aspects que tu as le plus aimés pendant ton séjour à Bordeaux.

Conseil: