Economía

É ben sabido que ao longo da nosa historia houbo moitas mulleres emprendedoras e con iniciativa que abriron camiños para que as mulleres de hoxe en día, simplemente, os transitemos… se así o desexamos. Neste 8 de marzo na materia de Introdución á iniciativa empresarial e emprendedra o alumnado de 4º recordou a historia de dez desas mulleres galegas:

María Pita, Concepción Arenal, Maruxa Mallo, María Miramontes, Verónica Boquete, Celia Rivas, Aurea Rodríguez, irmás Touza, as mulleres das Encrobas, Ánxeles Alvariño.

dia_muller_iniciativas

Descarga o documento para ver un resumo do traballo elaborado: Mulleres galegas en Iniciativas

Save

YOUNG BUSINESS TALENTS

Enviado por admin o Sáb, 26/01/2013 - 19:18

Os alumnos de 4º ESO matriculados en Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras, e o alumnado de Economía (1º Bacharelato) e Economí­a da Empresa (2º Bacharelato) están a participar nun concurso de nivel nacional que consiste en xestionar unha empresa mediante un simulador. O concurso, que na edición 2012-13 comenzou en novembro, chámase Young Business Talents (xóvenes talentos dos negocios). Hai 8 equipos do IES de Brión.
O concurso consta de varias fases: octavos de final, cuartos, semifinais e final. Todas as fases son por internet, agás a final, á que acceden os 100 equipos con maior puntuación. Os equipos están repartidos en sete rexións; a nosa corresponde ás catro provincias galegas. Dos 156 equipos de Galicia, o que vai de número un é BriónGC, composto polos alumnos de 1º de Bacharelato Darío Salteiro, Manuel Rodríguez, Noelia Casal e Martí­n Pérez.
Durante o mes de febreiro celebrarase a derradeira fase por internet. A final nacional será o sábado 13 de abril en Madrid.