Relixión

DEPARTAMENTO DE RELIXIÓN

Enviado por centro o Xov, 26/04/2007 - 13:54

O departamento de Relixión está formado por:

Agustín Vázquez Caneda - Xefe de departamento

Pendentes

Ligazóns

MODIFICACIÓN PROGRAMACIÓN

Enviado por Agustín Vázquez... o Lun, 18/05/2020 - 18:24

ACTIVIDADES 3ª AVALIACIÓN

Enviado por Agustín Vázquez... o Dom, 19/04/2020 - 14:05

Para a terceira avaliación e dadas as circunstancias excepcionais imos facer dous traballos, o primeiro é un comentario de texto sobre unha película ou un libro que esté lendo no confinamento e que teña algunha mensaxe de tipo relixioso ou tamén educativo ou social. Utilizaremos os puntos que utilizamos normalmente : título, encadre, idea principal, argumento, partes, persoaxes e opinión persoal.

Por outra banda faremos un traballo contando a experiencia persoal no confinamento.

A entrega dos traballos será totalmente flexible, cada persoa decidirá cando lle ven mellor. Entregaráse no correo agustin@iesbrion.com

Agustín Vázquez Caneda

VISITA DESDE HONDURAS

Enviado por Agustín Vázquez... o Sáb, 12/05/2018 - 20:03

Dentro do plan proxecta ” o mundo que queremos ” no que participa o IES de Brión o alumnado de 1º de ESO que xa tivo un obradoiro de fotografía, de radio e de teatro no que traballaron o que necesitamos para chegar a ese mundo que queremos, recibíu estos días a visita de dúas activistas hondureñas polos dereitos humáns, Érika García e Diana Guillén que acompañan a organizacións de mulleres, unha traballa con universitarias e a outra forma a mulleres obreiras das maquilas (fábricas de textil). Integradas no CDM (centro de dereitos de mulleres) que recibiron no ano 2004 o premio nacional de dereitos humáns. Despois pasaron por RADIO emBRIÓN para compartir o seu traballo e as súas experiencias a prol das mulleres no país centroamericano. Grazas por vir desde tan lonxe a estar có noso alumnado e parabéns pola vosa loita por un mundo mellor.