PREMIO DE DRONS PARA ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO

O luns 22 de novembro os alumnos Carlos M. Domínguez e Santiago Orozco de 1º de Bacharelato representaron ao IES de Brión no Concurso de drons convocado por Igaciencia, resultando gañadores na categoría de Bacharelato e FP.

Concurso de drons:Alumnos pilotando o dron Concurso de drons: Alumnos na entrega de premios

O alumnado de Tecnoloxía de 4º de ESO e 1º de Bacharelato asistiu o pasado 16 de novembro ao Obradoiro concurso galego de Robótica que Igaciencia organizou na celebración o XII Día da Ciencia en Galego no Centro Ágora da Coruña.

Parabéns ao alumnado pola excelente participación e resultados.

Obradoiro de robótica

Gañadores XII Obradoiro e Concurso Galego de Robótica e drons. A maxia da Robótica e dos drons. Igaciencia.

XII Taller e concurso de Robótica e drones. Relación de centros gañadores. Concello de A Coruña.

A Coruña recoñece o talento argalleiro da nosa mocidade no XII Obradoiro e Concurso de Robótica. Código Cero.

A Coruña entrega os premios no XII Obradoiro-concurso Galego de Robótica e drons. Quincemil.