Carlos Callón, activista polos dereitos das persoas LGTBI

Hai uns días tivemos a sorte de contar en RadioEmbrión con Carlos Callón, escritor, profesor e activista galego tal e como el mesmo se define. Nesta ocasión reflexionou cun marabilloso grupo de alumnas sobre a situación das persoas LGTBI no ensino público galego. A discriminación -evidente ou soterrada- que aínda existe, os prexuízos cara o alumnado e o profesorado non heterosexual, os avances acadados nos últimos anos...Inés, Alba, Clara, Cristina e Andrea preguntaron e fixeron reflexións interesantísimas con Carlos, e creo que todas quedamos coa sensación de que o programa (que podedes escoitar aquí) fíxose curto e teriamos falado e preguntado moitísimo máis!

Ademais deste programa organizado directamente polo departamento de orientación, gravouse outro igual de interesante dende o Equipo de Normalización Lingüística. Foi tan apaixoante a conversa con Carlos sobre a nosa lingua que a gravación quedou moi longa e houbo que cortala en dúas partes para subila á web. Aquí tedes a primeira entrega. E, de novo, é un orgullo contar con alumnas como Alba, Leda e Laura, que participan na entrevista.

Moitísimas grazas a Carlos e a estes dous EQUIPAZOS de alumnas <3