Xeografía e Historia

DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA

ÍNDICE (12 entradas)

2.- Historia de 1º e 2º de bacharelato.

3.- Historia da Arte  2º de bacharelato.

O berro

4.- Alumnado con materias pendentes

5.- Imos ao museo?

Dende aquí podes acceder a grandes museos que permiten facer unha visita virtual

6.- Efemérides

7.- Arte da natureza e arte monumental

Dende esta entrada pódese acceder a presentacións e/ou páxinas que han permitir gozar das máis belas creacións da natureza e do home

8.- Fotografía e arte

9.- Fotografía e historia

10.- Cine e historia

11.- Ligazóns de interese

Miles de datos, miles de perspectivas, miles de noticias... Que no mundo existían miles de xornais xa se sabía, ou polo menos podíase supor, pero agora eses diarios pódense consultar á vez grazas ao lanzamento dunha aplicación web baseada en Google Maps.

CHARLA DA A.C. NÓS PARA 3º ESO

O pasado venres 31 de xaneiro tivemos a sorte de contar cos amigos da Asociación Cultural Nós, que viñeron falarnos da historia de Moaña a través das súas fotos e que nos agasallaron con exemplares do seu último traballo, Historia do entroido en Moaña. Moitas grazas! Manuel Anxo Mendez, Xosé Carlos Villaverde, Xesús Cancelas Franco.

Xa temos gañadoras/es do concurso de cabazas!!!

Aquí van algunhas das obras de arte que o alumnado de 1º e 2º lle entregou á súa profe Silvia. Parabéns aos gañadores/as!

Saída ao Románico

O alumnado de 2º ESO foi coñecer mellor o Románico en Moaña de mans de Xacinto García Piñeiro, Manuel Uxío, a nosa querida compañeira Ángeles Pico e @s profes Silvia, Moisés, Natalia e Juan. Grazas a tod@s!

SAIDA MUSEOS SANTIAGO 1º ESO

Velaí imaxes da saída a Santiago para ver o museo das Peregrinacións e o Museo Pedagoxico que realizou o alumnado de relixión de 1º eso o 13/11 acompañados de Ángeles e Juan