Lengua Española

CHARLA FERNANDO LALANA

O venres 29 de marzo visitounos o escritor Fernando Lalana. Na súa charla o autor respondeu ás preguntas do alumnado de 2º de ESO sobre as novelas policiacas El último muerto y La tuneladora, lecturas propostas en Lingua castelá.

Resultado de imagen de fernando lalana          Resultado de imagen de fernando lalana

Fernando Lalana non só resolveu as dúbidas sobre aspectos concretos da súa obra ou a súa biografía senón que, aproveitando as cuestións propostas polos alumnos, trasmitiunos a súa visión da literatura xuvenil e da creación literaria en xeral, con profundidade e o seu sentido do humor habitual.

Resultado de imagen de fernando lalana

O remate da charla dedicou e firmou exemplares das súas obras.

SAÍDA CINEMA VIGO L.C

Deixamos testemuña gráfica da saida ao cinema que o alumnado de Lingua castelán realizou a Vigo no primeiro trimestre para visionar un film do que previamente leran o libro: CON AMOR, SIMON

Miembros del Departamento

Isabel Gómez Fernández  (XD)