Viaxe Londres 2019

A excursión de fin de curso, por segundo ano consecutivo, de 4º ESO foi a LONDRES, dende o 15 ata o 19 de xuño. Aquí tedes un pequeno resumo das actividades realizadas durante eses días.

Eramus+ KA101 durante o curso 2019/2020

Continuamos a nosa andadura en Eramus+ KA101 durante o curso 2019/2020.

O noso proxecto "Improving our International Approach towards Multicultural Education” foi aprobado en xuño polo que volveremos a recibir financiación europea para continuar internacionalizando e modernizando o noso centro.

Realizaranse nove mobilidades de profesores repartidas en:

- Cursos estructurados en países como Portugal, Grecia, Reino Unido e Países Baixos

- Estancias de observación en Croacia, Polonia e Italia.

Os nosos obxectivos son mellorar a práctica docente, promover oportunidades de mobilidade para o aprendizaxe e establecer cooperacións con colegas estranxeiros; Impulsar a innovación e a internacionalización; mellorar a ensinanza e a aprendizaxe de linguas e promover a diversidade lingüística e a sensibilidade intercultural.

"Improving our International Approach towards Multicultural Education” foi un dos 505 proxectos aprobados en toda España. En Vigo os dous únicos centros seleccionados nesta convocatoria foron o noso centro adscrito CEIP Escultor Acuña e o IES Álvaro Cunqueiro.

PROXECTO KA101 Erasmus + de Educación Escolar

“IN SEARCH OF NEW LEARNING PATHS IN EUROPE”,

concedido para o curso 2018/2020 a partir do cal tres profesores realizaron un curso de formación dunha semana respectivamente en:

- Estocolmo: "Structured Educational Visit to Institutes and Training Seminar".

- Florencia: "Be yourself, be your best teacher".

- Reykjavik: "Structured Educational Visit to Institutes and Training Seminar".

E outras dúas profesoras realizaron unha estacia de observaciónde 6 días no colexio "OŠ Jurja Dobrile " en Rovinj, Croacia nos departamentos de Historia e Inglés.

RESUMO DO PROXECTO:

Este Proxecto pretende dar continuidade á modernización e internacionalización do Centro, impulsando a mobilidade do profesoradoque participa activamente en proxectos a nivel local e rexional e, dende hai dous anos, en proxectos na plataforma eTwinning.

Recoñecemento aos MELLORES EXPEDIENTES

A USC vén de recoñecer, nun acto celebrado o 4 de xullo no pazo de congresos de Santiago de Compostela, os estudantes que obtiveron unha cualificación superior a 9 na parte obrigatoria da proba de avaliación de bacharelato para o acceso á universidade (abau) .

Neste centro acadaron este recoñecemento YAGO CARBALLO SALGADO · ALBA CONDE MOURE · ANTÍA COSTA POSADA · ANTÓN DÍAZ CAMPOS · ELENA LAMAS DOPAZO.

PARABÉNS!

Graduación 2º de Bacharelato

O xoves 23 de maio celebramos a graduación dos nosos alumnos de 2º de Bacharelato. Emotiva despedida. Despois houbo céa cos profes, e a festa a continuaron eles pola súa conta.

Moita sorte na vosa nova etapa!

+fotos

Excursión a Cíes

O luns 17 de xuño alumnos e profesores tivemos  unha xornada de convivencia en Cíes un ano máis, disfrutando do noso paraíso natural.

+fotos

Visita a Santiago

A Historia da Arte condúcenos tódolos anos ata a catedral de Santiago. Esta vez visitamos o Pórtico da Gloria, a igrexa de Santa María do Sar e a mostra “Alba de gloria” en Bonaval, disfrutando ademáis dunha xornada de sol polas rúas de Compostela.

+ fotos

Marcos Rodríguez Pantoja

Por iniciativa do Departamento de Filosofía, puidemos contar coa presencia no noso centro de Marcos Rodríguez Pantoja, o “neno lobo de Serra Morena”. Maltratado pola súa  madrasta de pequeno foi entregado a un  cabreiro que morreu cando Marcos contaba con só sete anos. A súa fuxida ao monte levoulle a vivir cunha manda de lobos durante once anos, cos cales sobrevive grazas ás destrezas adquiridas durante a súa vida anterior ao abandono e a súa enorme intelixencia natural para adaptarse na súa vida cos animais.

Mostrounos a linguaxe dalgúns animais, como facía música con elementos naturais, o seu primeiro contacto cos lobos, … así como, contou a súa mala experiencia coa sociedade humana ao seu retorno da vida salvaxe. Da súa experiencia fíxose unha longametraxe “Entre lobos”, varias novelas e algunha tese doutoral.

O que máis impresionou ao alumnado de Marcos foi a súa humanidade, así como, o seu amor pola natureza que transmitía en cada xesto e en cada palabra. Podedes atopar máis información sobre Marcos seguindo aquí a presentación que se utilizou para ilustrar o seu relato. A actividade foi orientada aos alumnos de bacharelato que remataran o tema de Antropoloxía e a outros grupos interesados na súa experiencia vital.