Saída ao Parque Nacional Peneda-Gerês

O 4 de xuño participamos convidados polo IES Pazo da Mercé (As Neves) nunha saída conxunta ao Parque Nacional portugués da Peneda-Gerês. Tratábase dun encontro entre o alumnado de Portugués de ambos os centros con vocación de repetirse en próximos anos, ampliando a participación a máis centros onde se está a impartir esta materia como segunda lingua estranxeira.

A actividade central consistía nunha “trilha”, unha ruta, entre Lamas de Mouro e o Santuario da Peneda, acompañados dun guía do Parque. Por causa do mal tempo non a puidemos percorrer pero si visitamos o Centro de Interpretación e esas dúas poboacións, xunto coa vila de Castro Laboreiro, onde comemos. Xa de regreso, detivémonos na vila histórica de Melgaço.

Aínda que a actividade central da saída non se puidese realizar, si se cumpriu o obxectivo de establecer contacto entre os escolares dos dous centros.

Premio Mellor periodista da Voz de Galicia

O pasado 2 de xuño Pedro Velloso Quintela acudiu á Coruña a recoller o 3º premio Mellor peirodista xuvenil da Voz de Galicia. A súa entrevista ao seu tío avó, propietario de unha conserveira en Cangas, foi escollida entre mais de 4000 traballos presentados nesta edición. Parabéns, Pedro!

Cantigas Vindel

Graduación 2º Bacharelato

O día 24 de maio os alumnos de 2º de bacharelato celebraron a Graduación nunha ceremonia entrañable. Deixamos aquí as fotos...

Ver mais fotos

Certame Anual de Regueifas

O pasado venres 27 de abril, un grupo de mozos/as do Instituto participaron no Certame Anual de Regueifas que o Concello de Vigo organiza en Valadares.
Os/as valentes que subiron ao escenario foron:
Daniela Cartea, Paula Ferreira, Elisa Maya, Lucía Álvarez, Antía Fernández, Sofía García,
Lucas Madera, Judith Fernández, Carolina Rodriguez, Eva Ramilo, Judith Barcia,       Pablo Lamas, Miguel Vidal
Pasaron a 2ª rolda Miguel e Lucía, animados pola mellor inchada de todas as alí presentes. A emoción chegou ao límite cando na finalísima (só catro participantes eran os elixidos, de entre case 100 iniciais) entrou Lucía, que defendeu con moita arte e unha preciosa voz, o nome do Álvaro Cunqueiro.
Rapazas, rapaces, estamos moi orgullosos do voso paso polo certame. No 2019, máis e mellor!

COMIC CON

O venres, 4 de maio de 2018, una vintena de alumnado do Club Manga do noso IES participou na xuntanza intercentros, ou comic con organizada por varios IES da vila de Moaña.

Logo de cruzar a ría no catamarán xunto cos compañeiros do IES Alexandre Bóveda, chegamos a Moaña, onde participamos en moitas das actividades como o taller de origami, o pictionary manga ou o concurso de talentos. Pasámolo estupendamente.

RAFTING 2018

O día 30 de MAIO, o departamento de Educación Física, realizou unha saída a Barcela (Arbo), a facer RAFTING no rio Miño con 47 alumnos/as de 2º ESO.

Saíron desde A chan-Barcela (Concello de Arbo), para practicar este deporte de aventura. En todo momento estiveron acompañados por guías profesionais e descenderon por tramos do río Miño de dificultade media.

Aquí tedes aos protagonistas da grande aventura!!!

Viaxe cultural a Mérida

Durante os días 8 a 11 de abril un total de 20 alumnos e alumnas de 4º da ESO e Bacharelato Humanístico fixeron unha viaxe á cidade de Mérida, cuxo conxunto arqueolóxico foi declarado pola UNESCO en 1993 Patrimonio da Humanidade, debido ao seu importante interese histórico e monumental. O obxetivo desta viaxe foi que os alumnos entrasen en contacto directo co noso patrimonio cultural, herdeiro en boa medida da antiga civilización romana.

Musiqueando