"Cousas" de Castelao

O pasado mes de decembro o alumnado de 4º da ESO foi ver unha dramatización de "Cousas" de Castelao a cargo do grupo "Os Quinquilláns". En xeral, mozos e mozas gozaron da representación... Estas son algunhas das súas opinións:

"Gustoume moito a maneira en que fiaron a historia, xa que dous únicos actores, axudados dun burro-narrador, interpretaron cinco lances nos que facían referencia a moitos dos relatos do libro mesturados: "O Rifante", "O pai de Migueliño", "A Marquesiña", "Volveu das Américas un home rico"..." (Sandra Beiro)

"Entre cada lance, un orixinal burro presentaba o seguinte, dándolle un ton cómico cos seus repetidos e alongados "Si, ho", "Non, ho".Un contraste exquisito" (Elvira Fernández)

"A obra é orixinal, moi ben formulada, xa que pasar relatos ao xénero dramático non é fácil" (Lucía Pérez)

"Estivo xenial!! Gustoume moito que enlazasen os relatos, relacionándoos anque no libro non tiñan nada que ver. Recoméndovos que acudades á representación, xa que é moi entretida e, aínda que non se interpretan todos os relatos de Cousas, os seleccionados están moi ben" (Laura Cortés)

"Ao chegarmos, no escenario aparecía un balaústre... O profe Luis e mais eu intentamos averiguar que "Cousa" representarían facendo uso da varanda... Non caemos e... era ben fácil! Era o balcón do Rifante. Moi fácil, si, ho XDXD" (Susana, profe de Galego)

Concerto de Nadal

Na procura da mellor saída profesional

Ou alumnado de 2º de bacharelato, acompañado polos seus titores, realizou unha visita ao auditorio Mar de Vigo para coñecer a oferta de estudos universitarios que ofrecen tanto as institucións universitarias galegas como as do resto do estado.

É importante elixir o grao universitario que se quere estudar e a universidade onde poder facelo e para iso ou mellor é sentar e falar cos responsables de cada centro para obter información e ter en conta tódalas opcións.

Paixón pola fotografía ...

Xa podedes gozar do traballo realizado polas rapazas e rapaces

que participan na actividade de Fotografía. Está organizada

pola ANPA do centro e reúnense todos os martes pola tarde.

Parabéns a tod@s @s alumn@s e a mestra,

Ana de Francisco, polo voso talento!