.

BENVIDOS/AS AO CURSO 2020 2021

HORARIOS curso 2020 - 2021

COVID - INFORMACIÓN BÁSICA PARA FAMILIAS

- Titorial para o acceso ás reunións

- Enlaces ás reunións de titoría de inicio de curso

TRANSPORTE ESCOLAR:

-   LISTAXES DEFINITIVAS

-   CAMBIO DE HORARIO RUTA 3

BECAS Bacharelato (ata o 1 de outubro)

AXUDAS para alumnos con necesidade específica de apoio educativo (ata o 30 de setembro)

ORDE do 27 de agosto de 2020 pola que se convocan os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2019/20 (código de procedemento ED311E).

ORDE do 8 de xullo de 2020 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2019/20 (código de procedemento ED311A)PUBLICADAS NOVIDADES

ACTUALIZACIÓN DAS RECOMENDACIÓNS SANITARIAS AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020-2021.

Proxecto Educativo do Centro

Atención telefónica no 886 111 181.

Correos electrónicos do profesorado

Recomendacións do Departamento de Orientación. Correo-e: hpuente@edu.xunta.es (psicólogo-orientador)

Axuda / Dúbidas frecuentes / Tutoriais

SOLICITUDE DE CERTIFICADOS: A solicitude farase na web, no apartado SOLICITUDE DE DOCUMENTACIÓN.

As comunicacións do centro coas familias enviaranse a través de TOKAPP SCHOOL.

Encontro Literario con Antía Yáñez

O pasado venres 6 de marzo visitou o noso centro a escritora Antía Yáñez, autora de dous libros que o noso alumnado leu previamente: Senlleiras e O misterio de Portomarín. Levabamos meses traballando na aula sobre estas novelas que tanto nos gustaron e desfrutamos compartindo as nosas lecturas coa autora e tamén facéndolle preguntas. O alumnado do Club de Lectura de 4º da ESO entrevistou a Antía Yáñez, mentres que os de 1º da ESO agasallárona con cartas e debuxos. A autora acompounos grazas á axuda concedida a este instituto polo Ministerio de Cultura y Deporte dentro do programa “Encuentros Literarios”.

+fotos

Viaxe á neve 2020

Este ano volvemos facer a viaxe á neve, a BoÍ Taüll.

Situada no Pirinero de Lleida, a estación de esquí, ofrece todo o necesario para disfrutar destes deporte ao máximo nivel.

Durante a tempada invernal son moitos os visitantes que atraídos pola beleza da paisaxe e polas ganas de practicar o esquí.

Conmemoración do día da paz e a non violencia: EL SILENCIO DE OTROS

Con obxecto da conmemoración do Día da paz e a non violencia no noso Centro levo a cabo por parte do Departamento de Filosofía a presentación e charla sobre O silencio doutros, película documental gañadora de varios premios a nivel do estado e tamén a nivel internacional, entre outros o premio de Cinema pola Paz da  Berniale.  A presentación correu a cargo de Celso López e a charla de Miguel Ángel Gómez, Gus, represaliados do franquismo, que respondeu ás preguntas do noso alumnado durante a charla.

“A película acompaña a vítimas sobreviventes do réxime franquista no seu proceso de procura de xustiza. A directora e o director entrevistan a persoas que non puideron localizar aos seus defuntos asasinados, desexando darlles sepultura; tamén a mulleres cuxos fillos recentemente nados fóronlles arrebatados, para terminar con aqueles que protestaban ante a ditadura e foron  torturados. En todos os casos póñense nomes, rostros e bágoas a todas estas persoas.” (https://es.wikipedia.org/wiki/El_silencio_de_otros)

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=i3ZEb8A6VKE

Antía Yáñez

O vindeiro venres 6 de marzo visitará o noso centro a escritora Antía Yáñez, autora de dous libros que leron previamente o noso alumnado: Senlleiras e O misterio de Portomarín. Levamos meses traballando na aula sobre estas novelas que tanto nos gustaron e estamos desexando compartir as nosas lecturas coa autora e tamén facerlle as preguntas que nos xurdiron. A autora acompañaranos grazas á axuda concedida a este instituto polo Ministerio de Cultura y Deporte dentro do programa “Encuentros Literarios”.

Participaron no Programa Integral de Aprendizaxe de Lingua Portuguesa

Dúas profesoras do IES Álvaro Cunqueiro, Estela Suárez Recouso e Mª Xosé Rial Conde, participaron no Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas (PIALE), de lingua portuguesa. O programa busca mellorar a competencia idiomática do profesorado así como afondar na didáctica do ensino de idiomas. Con ese fin participaron nunha actividade formativa que se desenvolveu en dúas escolas do Porto durante o mes de novembro de 2019.
Esta é a presentación que acompañou a exposición da súa experiencia ao claustro de profesorado.

Pressentación pdf

Exposición de cantigas de amigo

O alumnado de 3º da ESO participou nun taller de escritura medieval organizado polos departamentos de Lingua Galega e Literatura e de Dinamización Lingüística. O obradoiro consistía en imitar a escritura gótica propia da caligrafía da Idade Media. Desta maneira, os/as alumnos/as “copiaron” cantigas de amigo que estudamos dentro da literatura medieval. Con todos estes pergamiños dos nosos amanuenses fixemos unha exposición e o alumnado votará para elixir os mellores traballos, que recibirán un agasallo.