INICIO DE CURSO 2018-2019

AVISO IMPORTANTE:

O prazo de subsanación de erros para o transporte escolar remata o luns 24 de setembro.

O mércores 26 de setembro sairán as listaxes definitivas. O alumnos admitidos deberán entregar unha fotografía en Vicedirección para o carnet.
A partir do luns 1 de outubro poderanse pedir os carnets para acceder ao autobús.

PROBAS ABAU 2018

O IES ÁLVARO CUNQUEIRO, 100% de aprobados nas ABAU. !PARABÉNS!

Primeiro premio no concurso El País de los Estudiantes

PRIMEIRO PREMIO de Galicia no concurso de Xornalismo nas Aulas de EL PAÍS DE LOS ESTUDIANTES para o IES ÁLVARO CUNQUEIRO

Parabéns aos alumnos da revista dixital  do instituto Trasno 3.0. Este  curso participaron por segundo ano consecutivo no concurso de EL PAÍS DE LOS ESTUDIANTES e acadaron  o primeiro premio en Galicia, o que lles da o recoñecemento de equipo finalista nacional. Neste enlace podedes consultar o  resultado do seu creativo e entusiasta traballo.

Ver o xornal

Primeiro premio no torneo intercentros de xadrez en Vigo

O luns 21 de maio celebrouse no IES de Coruxo o I Torneo Intercentros de Xadrez de Vigo.

Participaron catro centros da nosa cidade: xunto co organizador e o noso centro, estaban o IES de Beade e o IES da Guía.

Aquí podedes ver o grupo do IES Álvaro Cunqueiro co seu profesor Avelino Iglesias, que acadaron o primeiro premio: Álvaro Tolan, Xoán Manuel Padrón, Xenxo González, Santiago Rodríguez e Pablo Lamas.

Parabéns rapaces!!!

O Vindel no Cunqueiro

Este curso lembrarémolo sen dúbida por ser o da "visita" do pergamiño Vindel á súa casa, este feito histórico provocou no profesorado de moitos lugares que promovéramos actividades ó redor deste evento. No IES Álvaro Cunqueiro foi aceptada a proposta dun Plan Proxecta que transmitira ó alumnado e á comunidade educativa a importancia de que Vigo fora o epicentro desta xoia documental da Idade Media.

Os departamentos de Galego, Música, Portugués, Historia e normalización lingüística tiramos do carro para programar actividades nas clases e fora delas que nos achegaran ó obxectivo. A visita física ó pergamiño Vindel foi esencial, sobre 300 alumnos foron camiñando ata Alcabre como unha peregrinaxe hacia o orixinal das cantigas de Martín Códax.

Foi unha experiencia realmente enriquecedora a colaboración multidisciplinar dende distintas materias que potenciaba dun xeito agradable e efectivo toda esta monografía que quedará para sempre na memoria dos nosos alumnos coa ventaxa indiscutible de que ó tempo afondaban na súa propia e máis cercana historia, unha historia que está no mundo enteiro xa para sempre con letra, música e imaxe.

Kayak 2018

O 20 de xullo un pequeno grupo de alumnos e alumnas de 4º ESO gozou dunha xornada de kayak en Bouzas. A actividade estivo organizada polo departamento de Educación Física e contou coa colaboración do Clube Kayak Vigo
Fixeron un percorrido dende a praia de Bouzas ata a praia de Samil e voltaron.

Pasaron unha mañán estupenda, ata lles acompañaron os arroaces!!.

Saída ao Parque Nacional Peneda-Gerês

O 4 de xuño participamos convidados polo IES Pazo da Mercé (As Neves) nunha saída conxunta ao Parque Nacional portugués da Peneda-Gerês. Tratábase dun encontro entre o alumnado de Portugués de ambos os centros con vocación de repetirse en próximos anos, ampliando a participación a máis centros onde se está a impartir esta materia como segunda lingua estranxeira.

A actividade central consistía nunha “trilha”, unha ruta, entre Lamas de Mouro e o Santuario da Peneda, acompañados dun guía do Parque. Por causa do mal tempo non a puidemos percorrer pero si visitamos o Centro de Interpretación e esas dúas poboacións, xunto coa vila de Castro Laboreiro, onde comemos. Xa de regreso, detivémonos na vila histórica de Melgaço.

Aínda que a actividade central da saída non se puidese realizar, si se cumpriu o obxectivo de establecer contacto entre os escolares dos dous centros.

Premio Mellor periodista da Voz de Galicia

O pasado 2 de xuño Pedro Velloso Quintela acudiu á Coruña a recoller o 3º premio Mellor peirodista xuvenil da Voz de Galicia. A súa entrevista ao seu tío avó, propietario de unha conserveira en Cangas, foi escollida entre mais de 4000 traballos presentados nesta edición. Parabéns, Pedro!
A entrevista de Pedro

Cantigas Vindel

Graduación 2º Bacharelato

O día 24 de maio os alumnos de 2º de bacharelato celebraron a Graduación nunha ceremonia entrañable. Deixamos aquí as fotos...