BIG CHALLENGE 2017

Un ano máis participamos no concurso BIG CHALLENGE.

O pasado 4 de maio, 59 alumnos e alumnas dos catro cursos de ESO puxeron a proba os seus coñecementos da lingua e cultura anglosaxona.

Os resultados foron altamente satisfactorios: Andrés Vázquez Barciela, de 2º ESO D, acadou o primeiro posto provincial do seu curso, empatado con Ismael López Gallo.

Noraboa aos gañadores de cada nivel !

Grazas a tódolos participantes. O vindeiro curso tentaremos facelo aínda mellor.

Reportaxe fotográfica

Teatro no Instituto

O grupo de teatro do IES Álvaro Cunqueiro convida ao alumnado do

centro e ás súas familias á representación da obra:

INFORMATIVOS TELE 4

Será no salón de actos, o vindeiro MARTES 13 DE XUÑO ás 18:30.

AGARDÁMOSVOS!!

NON PODEDES PERDELA!!!

Visita á Escola de Enxeñería Industrial

O xoves 26 de maio, o alumnado de Tecnoloxía Industrial I de 1º de Bacharelato, subíu ao CUVI, para visitar a Escola de Enxeñería Industrial.

Fomos recibidos e guiados polo subdirector da Escola, Fernando Cerdeira, que nos levou a visitar o Laboratorio de Física, o Laboratorio de Automática e Electrónica, o taller do coche que vai competir na Fórmula Universidad e mais o Laboratorio de Procesos de fabricación, e en cada un deles explicoulles o traballo que fan e fixéronlles unha pequena demostración.

Ademais tamén nos informaron dos distintos graos e másters que alí se imparten. A visita resultou moi interesante e didáctica para os alumnos.

Graduación. Promoción 2011-2017

O venres 26 de maio celebramos no Salón de Actos do IES Álvaro Cunqueiro, ás 6 da tarde,  o acto de graduación do alumnado de 2º de Bacharelato.

O profesor Angel Agulló lembrounos aos alí presentes o esforzo realizado polo equipo docente para procurar unha educación pública de calidade a todos os que agora rematan, asi como a necesidade de seguir adiante con ilusión para conseguir cada quen o seu soño.

Pais, nais, alumnos e profesores do centro tiveron a oportunidade de compartir impresións sobre o traballo  realizado por todos eles ao longo do curso e os bos resultados obtidos.

Fai clik aquí se queres ver unha reportaxe fotográfica do acto.