Curso 2017/2018

PROBAS SETEMBRO

O alumnado presentarase á hora de inicio da proba, e o profesor decidirá o tempo adxudicado para a proba de cada materia, no marco das horas reservadas para o seu departamento.

No caso de ter que realizar o exame de máis dunha materia dese departamento, o profesorado asignará o tempo e a orde. Poderíase usar tempo do seguinte período no caso de que non lle afectase ao alumno.

Consulta aqui as datas e horas dos exámes.

MATRÍCULA SETEMBRO

O periodo extraordinario de matrícula é do 5 ao 11 de setembro

2º BAC: 5 setembro (alumnado repetidor)

1º e 2º BAC: 6 e 7 setembro

3º e 4º ESO: 8 setembro

1º e 2º ESO : 11 setembro

LIBROS DE TEXTO

Convivencia nas Illas Cíes

XORNADA DE CONVIVENCIA

Mércores 21 de xuño

Dende o porto de Vigo o mércores 21 de xuño saíron 168 alumnos, 10 profesores e 5 monitores dispostos a compartir unha xornada de convivencia e lecer no entorno incomparable das illas Cíes.

Despois de subir ata o Alto do Príncipe puideron observar aves que crian e hibernan neste lugar (gaivotas patiamarelas, araos e corvos mariños). xunto  á variedade de fauna e flora.

A Lagoa dos Nenos mantén viva a unión da illa de Monteagudo e a illa do Faro nun ecosistema único. Nos seus fondos areosos medran plantas acuáticas e nas calmas augas puidemos apreciar o movemento da vida: alevíns, muxos, sargos, douradas, sepias, polbos ou agullas.

Piragüismo 2017

Os días 12 e 19 de xuño o alumnado de 2º ESO gozou dunha xornada de piragüísmo en Bouzas. A actividade estivo organizada polo departamento de Educación Física e contou coa colaboración do Clube Kayak Vigo. O día 12 participaron 28 alumnos-as de 2º ESO A e D e o 19 foron 30 participantes dos grupos B e C.

Gozaron dunha magnífica tarde praticando un deporte que era novo para moitos deles!!

BIG CHALLENGE 2017

Un ano máis participamos no concurso BIG CHALLENGE.

O pasado 4 de maio, 59 alumnos e alumnas dos catro cursos de ESO puxeron a proba os seus coñecementos da lingua e cultura anglosaxona.

Os resultados foron altamente satisfactorios: Andrés Vázquez Barciela, de 2º ESO D, acadou o primeiro posto provincial do seu curso, empatado con Ismael López Gallo.

Noraboa aos gañadores de cada nivel !

Grazas a tódolos participantes. O vindeiro curso tentaremos facelo aínda mellor.