Enlaza Vigo contra a violencia de xénero

Desde o convencemento de que a prevención e a concienciación da xente moza é a mellor estratexia contra a violencia de xénero, os alumnos e alumnas  de 3º ESO, acompañados polos profesores Alejandra Pereira, Avelino Iglesias, Alba Domínguez,  Lourdes Pérez e Miguel Vázquez,  participaron na campaña  ENLAZA-VIGO contra a Violencia de xénero, iniciativa da Concellería de Igualdade do Concello de Vigo.

E para sensibilizar a comunidade educativa os alumnos tamén expuxeron as súas reflexións nos espazos comúns do centro. Se queredes ver unha reportaxe do evento, facede clik aquí.

VII Mostra Viva de instrumentos musicais

Participa e desfruta con nós na nova edición da

Mostra viva de instrumentos musicais

ESPERÁMOSTE !!

Fai clik aqui se queres ver unha reportaxe do evento

Escolas nas ondas...

O noso centro participa ao longo deste curso escolar, xunto a 32 centros mais, no proxecto Ponte ...nas ondas!.

A actividade ten como obxectivo a formación do alumnado na creación e realización de podcast para a súa posterior inserción nunha plataforma dixital de difusión que poden ser as radios educativas de cada centro onde se desenvolve.

Nesta ocasión o alumnado de 3º ESO, coa axuda dun monitor profesional, terá a oportunidade de  iniciarse nas nocións básicas de vocalización e dicción, dramatización, exercicios de roll play, análise de podcasts, aprendizaxe de escritura de textos para ser locutados, uso das ferramentas de gravación e edición de son e como subir o podcast a un adioblog, nube e compartilo.