Celebración do entroido 2017

Reportaxe fotográfica

Entroido 2017

O venres 24 de febreiro celebraremos o Entroido no instituto. As actividades serán:

• Concurso de regueifas para os grupos de ESO, organizado polo departamento de Galego.
  • Festival de bailes dirixido polo departamento de Educación Física
  • Concurso de comparsas ao que poderán presentarse todos os alumnos do centro.

Para este último haberá que inscribirse en Vicedirección antes do 10 de febreiro, coas seguintes bases:
  1. Poderase participar tanto en grupo como individualmente
  2. A actuación constará dunha breve coreografía para desfilar que durará uns 2 minutos. Os participantes deben aportar a música para a actuación.
  3. O xurado valorará a orixinalidade dos disfraces e a posta en escea,

Día Escolar da Non Violencia e a Paz

O Día Escolar da Non Violencia e a Paz foi establecido en España en 1964 polo poeta e pacifista  Llorenç Vidal como punto de partida ou apoxeo para unha educación non violenta ou pacificadora. Coincide internacionalmente coa data do 30 de xaneiro de cada ano co aniversario da morte de Mahatma Gandhi.

O departamento de Filosofía do IES Élvaro Cunqueiro prepara  para este día diversas actividades co obxectivo de  dar a coñecer aos máis pequenos a  personalidade e as accións realizadas por  personaxes  relevantes en prol da Paz. Na imaxe  vemos ao alumnado de 2º ESO na visita á exposición de documentos e xogos creados polo alumnado de Ética e Filosofía do Dereito.

Recreos saudables

A Consellería de Medio Rural autorizou a distribución de froita para o alumnado do noso centro dentro do seu Plan de consumo de froita fresca nas escolas.

O alumnado recollerá unha peza de froita en calquera dos dous recreos da mañá.

As datas de reparto serán:

xaneiro (do 23 ao 27)

febreiro (do 13 ao 17)