Visita á Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía

O venres 10 de novembro, o alumnada de Bioloxía e Xeoloxía de 1º  e 2º de Bacharelato  desprazáronse ata a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía para asistir  un taller teórico-práctico sobre minerais co obxectivo de aprender a identificar os minerais máis común da natureza a partir das súas propiedades físicas: dureza, raia, cor, hábito,etc.

Rematado o taller participaron nunha interesante charla sobre Explotación de recursos  minerais en Galicia-España e restauración de Espazos Naturais

VIII mostra viva de instrumentos musicais

Mosteiro de Carboeiro

Os alumnos de 2º de ESO pasaron unha xornada de cultura, natureza e deporte no entorno do Mosteiro de Carboeiro (Silleda) o luns 23 de outubro. Comenzaron cunha visita guiada ao mosteiro para despois iniciar unha ruta de sendeirismo de 6 Km. pola fraga do Deza ata a Fervenza do Toxa observando a vexetación autóctona e as arbres protexidas como o acivro

Concurso de fotografía FOTO E CIENCIA

amplíase

prazo

ata

decembro

BASES DO CONCURSO

Visita á exposición de Anxel Huete

O mércores 27 de setembro o alumnado de bacharelato de debuxo artístico e de historia da arte asistiron á exposisción de Anxel Huete no MARCO. O propio artista guiounos pola súa exposición.