#indomitamuller

Somos 70 rapazas, representamos o 20% do alumnado no noso centro e nacemos todas xa entrado o século XXI.

Queremos que as redes sexan a noso altofalante e que sirvan tamén de punto de encontro e debate con calquera que queira colaborar en facer un mundo máis feminista. Fixemos un vídeo co que amosarvos que… “seremos aquelas que queremos ser, indómitas mulleres, cun puño no ar, e que nós, con vós, o 8M a terra faremos tremer! Así nolo fixeron crer Sés e El Diluvi e así nos veredes no día da muller.

Viaxe á neve 2019

Este ano a viaxe a neve foi a BoÍ Taüll.

Situada no Pirinero de Lleida, a estación de esquí, ofrece todo o necesario para disfrutar destes deporte ao máximo nivel.

Durante a tempada invernal son moitos os visitantes que atraídos pola beleza da paisaxe e polas ganas de practicar o esquí.

Regueifas 2019

Un ano máis, o pasado venres 15 de febreiro acudimos a Valadares para participar no Certame de Regueifas que organiza o Concello de Vigo.

Dúas das nosas compañeiras chegaron á finalísima, unha disputa de moitísimo nivel entre catro mozas. A participación, como en edicións anteriores, foi moi alta, reuníndose no escenario arredor de 120 regueifeiras/os de moitos institutos vigueses.
Queremos dar as grazas a todo o alumnado participante, que logrou poñer o nome do Álvaro Cunqueiro no máis alto. Ah, por certo! Que rica estaba a rosca que papamos por chegarmos á final

Visita a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía de Vigo

No mes de decembro os alumnos/as de  1º e 2º de Bacharelato (Bioloxía e Xeoloxía) visitaron a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía de Vigo. O obxectivo da visita foi unha charla explicativa e  visionado dos espectaculares exemplares de minerais que alí se atopan, seguida dun taller interactivo teórico-práctico donde os alumnos aprenden a identificar os minerales máis comúns a partir das súas propiedades físicas, así como a súa clasificación, usos…
Posteriormente asistiron a charlas sobre saídas profesionais e desenvolvemento de magníficos traballos de investigación que se están a realizar en dita Escola

Excursión Á Coruña

O luns 16 de xeneiro realizouse unha excursión á Coruña con alumnos de 3º de ESO, Visitamos os museos científicos da Coruña: Domus, Acuario, Casa das Ciencias e Planetario. Foi unha actividade moi interesante e divulgativa.

Viaxe Londres 2018

Este ano a excursión de fin de curso de 4º ESO foi a LONDRES, dende o 15 ata o 19 de xuño. Aquí tedes un pequeno resumo das actividades realizadas durante eses días.

O TokApp Achool, xa en funcionamento

FAMILIAS e ALUMNOS

Descarga a app TokApp School en

e mantén un contacto permanente co teu centro.

Primeiro premio no concurso El País de los Estudiantes

PRIMEIRO PREMIO de Galicia no concurso de Xornalismo nas Aulas de EL PAÍS DE LOS ESTUDIANTES para o IES ÁLVARO CUNQUEIRO

Parabéns aos alumnos da revista dixital  do instituto Trasno 3.0. Este  curso participaron por segundo ano consecutivo no concurso de EL PAÍS DE LOS ESTUDIANTES e acadaron  o primeiro premio en Galicia, o que lles da o recoñecemento de equipo finalista nacional. Neste enlace podedes consultar o  resultado do seu creativo e entusiasta traballo.

Ver o xornal

Primeiro premio no torneo intercentros de xadrez en Vigo

O luns 21 de maio celebrouse no IES de Coruxo o I Torneo Intercentros de Xadrez de Vigo.

Participaron catro centros da nosa cidade: xunto co organizador e o noso centro, estaban o IES de Beade e o IES da Guía.

Aquí podedes ver o grupo do IES Álvaro Cunqueiro co seu profesor Avelino Iglesias, que acadaron o primeiro premio: Álvaro Tolan, Xoán Manuel Padrón, Xenxo González, Santiago Rodríguez e Pablo Lamas.

Parabéns rapaces!!!