ERASMUS +

Información relevante ao proxecto Eramus +

Mobilidade ERASMUS + de alumnado do noso centro a Portugal

Dez estudantes que cursan 3° ESO no IES de Allariz acompañados/as por unha docente e un docente do centro, realizaron a segunda mobilidade do proxecto que leva por título Reservas da Biosfera. 100% Sostibilidade aeropónica. Dita mobilidade tivo lugar na ESAOF Escola Arquiteto Oliveira, na localidade de Arcozelo, situada en Vila Nova de Gaia, Portugal do 12 ao 16 de decembro.

ERASMUS +: do 9 ao 13 de maio estarán en Allariz o alumnado e profesoras de Francia

Dentro do proxecto ERASMUS + Reservas da biosfera. 100% Sostibilidade aeropónica, durante a semana do 9 ao 13 de maio estarán no noso centro e coñecendo a vila o alumnado e profesoras do Lycée Alexandra David-Neel, da localidade francesa de Dignes-les-Bains.

Selección provisional do alumnado MOBILIDADE A FRANCIA ERASMUS +

Ref. Proxecto Erasmus+ nº 2021-1-ES01-KA122-SCH-000015490
Mobilidade a Francia: Lycée Alexandra David-Neel (Dignès-les-Bains)
Datas: do 23 de abril ao día 1 de maio.
Profesorado: dúas docentes acompañantes.
Participantes: seis estudantes.
Reunida a comisión avaliadora do centro educativo IES de Allariz ACORDA:

Coñeces o noso Instagram?

erasmusiesdeallariz

ERASMUS+ Kick-off task. IES Allariz COMPOSTING AREA

Running our first Erasmus+ composting area in our school back yard. 3 composting boxes for 3 the stages of the process. Additional informative sign from the townhall.

Enquisa Erasmus+

Queres formar parte do proxecto Erasmus+ do IES de Allariz?

Entra no seguinte formulario e completa a información para entrar no proceso de selección.

FORMULARIO

Vídeo da primeira visita do proxecto Erasmus + do profesorado de Dignes-les-Bains.

Agradecemos ao Concello a participación na acollida do profesorado de Francia. Tanto pola recepción da Alcaldesa como por abrirnos as portas de todos os espazos visitados coa compañía de Rosa, guía turística do concello.

Primeira visita do proxecto Erasmus +: visita preparatoria do profesorado francés de Digne-les-Bains.

Desde o 23 ata o 25 de novembro de 2021 estarán no noso centro tres profesoras do Lycèe Alexandra David-Néel da cidade Digne-les-Bains, capital do departamento de Alpes Alta Provenza. Estarán no centro para preparar a visita que se realizará a Allariz co seu alumnado e intercambiar experiencias co alumnado.

Guía turística de Digne-les-Bains.

Web do concello de Digne-les-Bains.

« Xuño 2024 »