Manuais TIC

Como invitar a todo un grupo en bloque a un curso de Classroom no iesallariz.gal

No ficheiro que se achega explícase como invitar a todo un grupo de alumnado en bloque nun curso de Classroom.

Curso abertos de Platega

Desde hoxe o CAFI pon a disposición do profesorado galego unha serie de cursos de formación aberta na Plataforma de Teleformación Galega (PLATEGA) que polo seu contido, relacionado co manexo de ferramentas dixitais e as metodoloxías para o seu aproveitamento, poderán servir de axuda no desenvolvemento do traballo docente.

Videotitoriais do Espazo Abalar: Aulas Virtuais, videoconferencias...

Canle en Youtube do espazo Abalar, explican brevemente como crear cursos na Aula Virtual, inserir contidos, as videoconferencias..

Como engadir elementos ao menú da páxina web

Para engadir elementos hai que engadir Termos na Taxonomía e logo en Permisos da Taxonomía hai que engadir New elements cos permisos axeitados. Instrucións detalladas.

« Marzo 2024 »