23 de Abril: "Día do Libro"

Este ano 2020 vai ser inesquecible por moitos motivos e desde o noso centro queremos conmemorar tamén o "Día do Libro" dun xeito distinto. Ás veces a distancia únenos e así a comunidade educativa do IES de Allariz parece xuntar esforzos para que esta situación sexa o máis levadeira posible para tod@s. Por iso, desde a Biblioteca propomos unha actividade creativa que denominamos "LIBÉRATE CON LIBROS", polo valor simbólico que nestes momentos ten o verbo "liberar" na que poidamos facer recomendacións de lecturas que dalgún xeito axudaran a levar este tempo de confinamento dun xeito máis agradable.

Quen mellor que Olga, profesora do departamento de Lengua Española, para exemplificar a actividade. "El confinamiento me ha traído tiempo de regalo y estoy releyendo "Cien años de Soledad" en una edición preciosísima, regalo de una amiga muy querida. He vuelto a visitar Macondo y a escuchar las mágicas historias de la famila Buendía..." Un placer muy recomendable !!!

Homenaxe á poetísa Luz Pozo Garza

Esta mañá recibimos a triste noticia  do falecemento da poetisa Luz Pozo Garza

Nesta semana do 20-24 de abril no  que se celebra a  "Semana do Libro"

desde o IES de Allariz queremos rendirlle unha homenaxe a esta artista.

2 de Abril: "Día Internacional do libro Infantil e Xuvenil"

Hoxe, 2 de abril de 2020, celébrase o "Día Internacional do Libro Infantil e Xuvenil"

Desde as Bibliotecas Escolares de Galicia, séguese traballando, aínda desde a casa.

Neste enlace podedes atopar recomendacións de lecturas para os máis novos.

Ánimo e xa sabes: "QUEDA NA CASA CUN BO LIBRO..."

Eva Cid Rivas comenta "O MEU NOME É NINGUÉN" de Manuel Esteban

O pasado 4 de febreiro  un grupo de alumn@s de 3º ESO e 1º de bacharelato do noso centro, asistiron, xunto con outros centros da provincia,  á tertulia literaria no Liceo de Ourense sobre a obra O meu nome é ninguén e ao posterior encontro co seu autor Manuel Esteban.

Eva Cid Rivas, alumna de 1º de bac,  fixo un brillante comentario que se pode ver no documento adxunto.

O meu nome é ninguén Eva Cid Rivas.pdf41.09 KB

A Biblioteca do IES segue a traballar!

A pesar dos difíciles momentos polos que estamos pasando, desde a BIBLIOTECA do IES de ALLARIZ, seguimos traballando para ofrecerlle a toda a comunidade educativa novidades e información sobre RECURSOS relacionados coa LECTURA e a CULTURA en xeral (cine, arte, libros, música...) que poidan acompañar nestas longas xornadas de cuarentena. Pódense consultar tamén nos arquivos adxuntos.

CULTURA DESDE A CASA.odt3.85 KB

INFORMACIÓN IMPORTANTE BIBLIOTECA

A pesar dos difíciles momentos polos que estamos pasando, dsde a BIBLIOTECA do IES de ALLARIZ, seguimos traballando para ofrecerlle a toda a comunidade educativa novidades e información sobre actividades relacionadas coa LECTURA E A CULTURA EN XERAL (cine, arte, libros, música...) que poidan acompañar nestas longas xornadas de confinamento.

Pódense consultar en ADXUNTOS.

ENLACES BIBLIOTECA CONFINAMENTO.odt3.85 KB

Tertulias literarias en galego en Ourense

O día 30 de xaneiro, algún alumnos do noso centro, acompañados de 2 profesoras,  asistiron a unha Tertulia Literaria en Galego no Liceo de Ourense sobre a obra "O meu nome é ninguén" de Manuel Esteban e ao posterior encontro co autor.

Foi unha actividade moi interesante e produtiva. Animamos a seguir participando a máis alumnado.

30 de xaneiro celebramos o Día da Paz

O pasado día 30 de XANEIRO, no noso centro conmemorouse o  realizaqndo unha actividade nas TITORÍAS que consistíu en pór bandas de cores con mensaxes relativas á PAZ e a lectura dun Manifesto no 2º recreo.

Grazas á colaboración de toda a comunidade educativa.

Tertulias literarias en Allariz

O pasado 16 de xaneiro algúns alumnos de 3º, 4º ESO e 1º  de bacharelato asistiron, xunto con outros alumnos dos centros Universidade Laboral de Ourense e o IES Carlos Casares de Viana do Bolo á tertulia literaria sobre a obra de Arantxa Portabales "Beleza Vermella" nas dependencias de "RADIO ALLARIZ".

Os alumnos visitantes aproveitaron para coñecer a nosa vila.

Foi unha actividade realmente interesante.

CAMPAÑA DE LECTURA DE NADAL

Esta Semana iníciase a CAMPAÑA DE LECTURA DE NADAL 2019 na Biblioteca.

Lembra que podes levar ata 5 LIBROS para as vacacións.

Data de inicio 16/12/2019/Data de remate: 10/01/2020