Actividades previstas

DÍA INTERNACIONAL DA NENA E A MULLER NA CIENCIA

No seguinte vídeo podedes botarlle unha ollada ao día da Nena e a Muller na Ciencia no IES. Parabéns ás alumnas de FQ e BioXeo.

DE ONDE SAEN OS MEDICAMENTOS?

O día 8 de febreiro tivemos o pracer de poder contar con Luís Miguel Botana López profesor, doutor e catedrático da USC.

VISITA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

No último mes deste curso estivo de visita o alumnado de CEIP Padre Feijoo (Allariz) e do CEIP Padre Crespo (Xunqueira).

Que ben o pasamos! Agardámosvos para o vindeiro curso!

FESTIVAL INTERNACIONAL DE XARDÍNS 2023

O alumando de Proxecto Competencial de 3º da ESO, xunto ca súa profesora Paula Borrajo, fixeron un gran traballlo no deseño da parcela dos centros escolares do Festival Internacional de Xardíns 2023.

ACTO DE GRADUACIÓN 22-23

O venres día 19 de maio celebramos o:

Acto de Graduación do alumnado de 2º de Bacharelato.

VISITA Á EDAR E Á ETAP DE ALLARIZ

O venres 21 de abril o alumando de 4º ESO e o de 2º BAC CTMA visitou a EDAR e máis a ETAP do concello de Allariz.

GOYA A TRAVÉS DO ALUMNADO DA SECCIÓN BILINGÜE DE 4º ESO

O alumnado de 4º ESO da sección bilungüe fixo un fantástico traballo: un pequeno museo adicado a GOYA nun recuncho do edificio da ESO. Pasade cando queirades a escoitar as descripcións feitas por eles/as en inglés, utilizando os QR!!!

DO PLANO AO ESPAZO

O alumnado de 1º ESO A e B na clase de EPV fixeron uns traballos espectaculares!!

Alaricus Scientificus

O alumnado da materia de Bioloxía e Xeoloxía xunto ca súa profesora Guiomar, teñen unha canle Alaricus Scientíficus onde publican habitualmente vídeos. Un gran traballo!!!

« Abril 2024 »