ENTREGA DE NOTAS E MATRÍCULA DE SETEMBRO

Pódense consultar aquí as datas de entrega de notas e matrícula de setembro. Lembramos tamén que durante o mes de agosto o centro permanecerá pechado. Calquera comunicación urxente pódese facer a través do correo ies.agra.raices@edu.xunta.es

Os que non recolleron aínda os vales de axuda para material escolar poderán facelo na Secretaría do centro a partir do 1 de setembro.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

Este é o calendario de exames de setembro do curso 2017-18 para todos aqueles alumnos que non superaron o curso en xuño.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19

No arquivo adxunto poden consultar os libros de texto para o vindeiro curso escolar.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO DA XUNTA

Informamos que xa contamos coas listaxes de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto da Xunta e axudas para a adquisición de material escolar. Poden consultar a resolución no taboleiro de anuncios do centro e nos arquivos que achegamos.

Os alumno/as admitidos no fondo de libros que solicitaron os vales para a adquisición de material escolar, xa poden pasar a recollelos (sempre en cando no aparezan na listaxe de excluídos das axudas para a adquisición de material escolar) .Os vales entregaranse ás persoas solicitantes ou titores legais dos alumno/as.

TARXETAS ABAU

Xa chegaron ao instituto as tarxetas das ABAU. O alumnado de 2º de Bacharelato que aprobou pode pasar a recollelas.

HORARIO DE VERÁN

Durante o mes de xullo o instituto permanecerá aberto ao público de 09:30 a 13:30 horas. No mes de agosto estará pechado polo cal, para calquer aviso urxente, comunicalo a través do correo electrónico ies.agra.raices@edu.xunta.es

Feliz verán a toda a comunidade educativa.

PREMIOS MELLORES EXPEDIENTES 2017/2018

O pasado día 26, despóis da entrega de notas ao alumnado, o centro tivo o placer de levar a cabo o acto de entrega de Premios aos Mellores Expedientes do Curso 2017/2018 no salón de actos.  No mesmo, 4 alumn@s da ESO e 1 de Bacharelato recibiron un merecido homenaxe pola súa traxectoria al longo de curso que acabamos de rematar.  Ademáis do correspondente diploma, os alumnos recibirón tamén uns vales por xentileza dos establecementos e empresas colaboradoras (E.S. Bazarra, Copistería Fersi, Ler Librerías, Librería Mestura y Cabo Sport) as cales lles queremos agradecer a súa boa disposición na dotación dos premios. O acto contou cas actuacións musicáis de Alexandra Suárez y Alberto Pérez (voz e piano) que interpretaron dous fermosos temas; e a intervención a solo de gaita da nosa recén graduada Irene González Costa, que volveu a deleitarnos coa súa sensibilidade interpretativa.

Os premiados deste curso foron:

1º ESO: Lucía López Ovies

2º ESO: Mateo Pérez Soto

3º ESO: Alejandro Leis Trillo

4º ESO: Andrea Rodríguez Mouzo

1º BACH: Paula Trinidad Leo.

Parabéns a todos eles!

Ao final do acto, tamén se fixo entrega a os gañadores do concurso de Lóxica Matemática organizados ao longo do ano polo departamento de Matemáticas.

Tódolos premiados posando có seu diploma

Alberto y Alexandra en plena interpretación

Un "Guernica" especial para o Raíces

Se fai uns días falábamos do cambio de imaxe da antrada ao noso edificio principal coa instalación duns fragmentos en color da obra picassiana, hoxe, mostrámos outra versión a tamaño prácticamente real, conformada por 21 panéis de madeira e con unha lonxitude de 7 metros.  A labor, neste caso monitorizada pola profesora Carmen Senande, foi levada a cabo por alumnos de 1º e 2º de Bacharelato e ten unha estética policromática pero moito máis atenuada, recordando máis á obra orixinal.  A ubicación nunha das fachadas do antiguo Raíces, na zona exterior do salón de actos, permite dignificar a antigua edificación ademáis de unha integración estética e espacial cas partes máis novas do noso centro.  Un traballo artísitico excepcional digno de admirar.  Grazas ás profesoras e os alumnos de debuxo que, nestes últimos días, agasalláronos con dous traballos realmente impresionantes.

O ARTE TOMA OS EXTERIORES DO RAÍCES

O noso centro adquire unha nova dimensión artística cás últimas realizaciones dos nosos alumnos e profesores.  Unha boa mostra e o conxunto artístico que se instalóu recentemente no exterior da entrada principal do instituto: unha creación mural a cor sobre madeira con diferentes motivos do Guernica de Picasso, grazas au traballo dun grupo de alumnos de 4º ESO A e B dirixidos pola profesora Pilar Fueyo.  Sen dúbida, una forma moi interesante de poñer en valor a educación artística no centro, acercar o arte a toda a comunidade educativa e revitalizar a imaxe das nosas instalacións.

AXENDA DE ACTOS DO FIN DE CURSO

Axenda de actos académicos/culturáis do fin de curso.

-15 de xuño: Acto de Gradación dos alumnos de 2º Bacharelato e do CAE (Ciclo Auxiliar de Enfermería), ás 19:00 h no Auditorio Baldomero Cores na Casa da Cultura de Cee. No acto, ademais de entregar os correspondentes diplomas aos alumnos que rematan os seus estudos no centro, teremos diferentes proxeccións audivisuales producidas polo propio alumnado, actuacións musicais en directo por parte dos propios alumnos, tanto de música pop como de música tradicional, actuacións de baile, etc.

-21 de xuño: Recital de fin de curso cun breve concerto do alumnado de Música de 4º ESO e a actuación estelar do xograr contemporáneo Crispin de Olot, na que poderemos gozar, entre outras cousas, da interpretación de pezas musicais con instrumentos medievais e renacentistas.

-26 de xuño: Acto de Entrega de Premios aos Mellores Expedientes e a Entrega de Premios do Concurso Lóxico-Matemático, coa presenza dalgún dos patrocinadores e a entrega de premios aos alumnos correspondentes. Tamén contaremos con algunha actuación musical.