LISTAXES PROVISIONAIS DOS/AS ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20.

Nos arquivos adxuntos poden consultar as listaxes provisionais de admitidos/as e excluídos/as do Fondo de Libros para o vindeiro curso escolar 19-20.

Os alumnos/as admitidos no fondo de libros que solicitaron os vales para a adquisición de material escolar xa poden pasar a recollelos (sempre e cando no aparezan na listaxe de excluídos das axudas para a adquisición de material escolar).

Os vales entregaranse ás persoas solicitantes ou titores legais dos alumnos/as.

ENTREGA DE NOTAS E MATRÍCULA DE SETEMBRO

Pódense consultar aquí as datas de entrega de notas e matrícula de setembro para o curso 2019/2020. Lembramos tamén que durante o mes de agosto o centro permanecerá pechado. Calquera comunicación urxente pódese facer a través do correo ies.agra.raices@edu.xunta.es

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO 18/19

Este é o horario dos exames de setembro para aqueles que non superaron todas as materias en xuño.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20

No seguinte documento podedes consultar a relación de libros de texto para o próximo curso 2019-20.

NOTA INFORMATIVA SOBRE O HORARIO DO CENTRO NOS MESES DE XULLO E AGOSTO

Durante o mes de xullo o horario de atención ao público do centro será de 9.30 h a13.30h.

Durante o mes de agosto o centro permanecerá pechado; soamente se atenderán urxencias a traves do correo do centro. Para calquera consulta ou dúbida, pódese empregar o enderezo de email: ies.agra.raices@edu.xunta.es

COMIDA PROFESORADO

Dende o Agra queremos desexar a toda a comunidade educativa unhas boas vacacións de verán.

Non poderíamos rematar este curso sen agradecer a extraordinaria labor de todo o profesorado que formou parte do claustro, para elo organizouse un xantar delicioso. Aquí van algunhas fotos dos que poideron asistir.

PREMIOS MELLORES EXPEDIENTES 2018/2019

O pasado 25 de xuño, celebramos o acto de entrega de Premios aos Mellores Expedientes da ESO e 1º BACH, en recoñecemento ao mérito, o esforzo e a constancia duns alumnos e alumnas que demostraron ser brillantes ao longo de todo o curso.  Os premiados foron os seguintes:

1º ESO: Carla Martínez Castreje

2º ESO: Lucía López Ovies

3º ESO: Mateo Pérez Soto

4º ESO: Sabela Lema Riveiro

1º BACH: Andrea Rodríguez Mouzo

Tamén tivo lugar a entrega de diplomas aos participantes e gañadores no concurso de Lóxica e Matemática que se ven desenvolvendo ao longo de todo o curso.

Ao acto, presidido pola Directora Belén Pais e dirixido polo Vicedirector Miguel Blanco, asistíu en representación das firmas colaboradoras (ES. Bazarra, CC. Finisterrae, Fersi, Mestura, Ler e Cabo Sport) o xerente da E.S. Bazarra de Cee, D. Julio C. Domínguez.  A entrega de premios rematóu cunha actuación musical de música popular galega a cargo dos alumnos do centro Paula Vilela, Sara Sambad e Abel Vilela, que puxeron o punto e final ao curso cós seus arreglos para pandeireta e 3 voces de varios temas tradicionáis.

Parabéns a todos e boas vacacións!

Imaxe dos Mellores Expedientes acompañados da Directora e o Vicedirector

Os participantes e gañadores do Concurso de Lóxica e Matemática acompañados dos profesores Sergio Novoa e José Lago

Paula Vilela, Sara Sambad e Abel Vilela en plena actuación final

MATRÍCULA CURSO 2019-20

O mércores 26 de xuño comeza o prazo de matrícula para o curso 2019-2020. Pódense consultar os días asignados a cada curso e a documentación que hai que achegar aquí. Tamén pódense descargar os impresos de matrícula por curso.

AVISO

Este venres 21 de xuño remata o curso. Teremos clase ata as 12:00. Haberá servizo de transporte. O alumnado de 2º Bach poderá recoller as notas ás 13:30 dese mesmo día.

As notas da ESO e 1º Bach entregaranse o martes 25 de xuño ás 10:30. Este día non haberá servizo de transporte.

Bo verán a todos os membros da comunidade educativa.

OS ALUMNOS DE FILOSOFÍA DE 2º BACH EN ATENAS

Aquí vos deixamos unhas imaxes da expedición a Atenas que, fai unhas semanas, fixeron 9 alumnos de Filosofía de 2º BACH acompañados polos profesores Pedro Márquez y Fernando Casanova.  Despois da viaxe a Viena do curso pasado relacionada có mundo do psicoanalisis de Freud e diversas disciplinas artísticas, este ano había que retornar ao ao mundo clásico, e nada mellor que a capital grega e o incomparable marco do Partenon para iso.