PREMIO EXTRAORDINARIO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA 2017/18

O alumno Xan Insua Miñones obtivo un dos premios extraordinarios da ESO concedido pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia a aqueles alumnos con mellores expedientes académicos nesta etapa educativa. Noraboa a Xan, a súa familia e a toda a comunidade educativa do IES Agra de Raíces.

CALENDARIO DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Xa está publicado o calendario para as eleccións ao Consello Escolar. Pódese consultar no seguinte arquivo adxunto.

AULA DE LECER: ENTREGA DE PREMIOS

O pasado mes de outubro entregáronse os premios aos alumnos gañadores do I PENTATHLON "LVDERE AVDE", organizado dende o Aula de Lecer do Instituto. Ata o día 11 de novembro estará aberto, para o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato, o prazo de inscripción do II PENTATHLON 2018/19. Non deixedes pasar esta oportunidade de pasalo ben.

PROCESO DE RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR 2018-19 CIRCULAR: SORTEO DE MEMBROS QUE CONSTITUIRÁN A XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018 da Dirección Xeral Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (D.O.G. 08/10/2018), realizarase proximamente neste Centro a renovación parcial dos membros do Consello Escolar.

A organización e supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral, que se constituirá ao efecto, e estará integrada por:

- A directora do Centro.

- Un profesor ou profesora.

- Un pai ou nai ou titor legal.

- Un representante do persoal de administración e servizos.

- Un alumno ou alumna de educación secundaria.

Os catro últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo, (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo será público e terá lugar na Sala de Profesores do Centro o día 29 de outubro ás 10:10h.

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar as súa

candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instrucións que

figurarán nas distintas convocatoriasque proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral

do Centro.

A Dirección.

RECEPCIÓN DE PAIS E NAIS DO ALUMNADO DA ESO

O luns 15 de outubro ás 18:15 horas terá lugar a acollida e recepción dos pais e nais do alumnado da ESO por parte do equipo directivo no Salón de Actos do instituto. Seguidamente realizarase a presentación dos titores dos diferentes grupos. Convidámosvos a asistir para colaborar entre todos no mellor funcionamento do centro educativo.

THAT´S ENGLISH: COMEZO DAS CLASES E MATRÍCULA ABERTA

Informamos a tódolos interesados que, durante a próxima semana (a primeira de outubro) terá lugar o comezo das clases para os alumnos matriculados no programa THAT´S ENGLISH.  En calquera caso, a matrícula segue aberta ata o día 22 de outubro.

HORARIO DE RECOLLIDA DOS VALES DE AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR

A Dirección do centro informa que, nas seguintes xornadas, o horario de recollida dos vales de axudas para a adquisición de material escolar dos alumnos/as que realizaron as probas extraordinarias de setembro será de 10:30 a 12:00h.  Grazas pola súa colaboración.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Xa podedes consultar na aplicación fondo de libros da Xunta (cidadáns) ou nos arquivos adxuntos, as listaxes de alumnos/as admitidos e excluídos do fondo solidario de libros para o curso 2018-19.

Os libros repartiranse ao longo do mes de setembro. Os libros que non aparecen asignados son, nun principio(consultar co profesor da materia) os que deberán adquirir a maiores.

A partir do vindeiro martes, día 18 de setembro, pódense recoller os vales de axudas para a adquisición de material escolar dos alumnos/as que realizaron as probas extraordinarias de setembro.

PRESENTACIÓN DO CURSO 2018/2019 E INICIO DAS CLASES

O alumnado terá a presentación do novo curso escolar o lúns día 17 en horario de 11:30h a 12:30h.  Haberá autobuses dende as paradas correspondentes.

Os titores dos diferentes grupos recibirán os alumnos nas seguintes zonas, donde estarán expostas as listaxes dos diferentes grupos:

-1º e 2º ESO na porta principal do centro.

-3º e 4º ESO na porta de entrada ao corredor da cafetería (zona ximnasio).

-BACH e CICLO na porta de entrada ao corredor da cafetería (zona patio traseiro/instituto vello).

O martes 18 de setembro, as clases xa serán no horario habitual de 8:30h a 14:05h.

AVISO EN RELACIÓN COA CAFETERÍA ESCOLAR PARA O INICIO DO CURSO

Informamos a toda a comunidade educativa que, por motivos administrativos relacionados cos prazos da adxudicación da cafetería escolar para o novo curso, esta permanecerá pechada ata novo aviso.  Por iso, é conveniente que o alumnado, ata a reapertura da cafetería, traia a comida e bebida que considere necesaria para os períodos de lecer.

Grazas e desculpen as molestias.