Procedemento de reserva de praza en centros adscritos e solicitude de admisión para o curso 2019/20

Xa está aberto o prazo de reserva de praza en centros adscritos que será do 1 ao 15 de febreiro. Polo tanto, o alumnado dos centros adscritos ao Ies Agra de Raíces que vaia cursar 1º da ESO ou 1º de BACHARELATO no vindeiro curso, deberá realizar entre esas datas a súa solicitude de reserva de praza no seu centro educativo de orixe, en calquera das administracións públicas que establece a Lei 39/2015 do 1 de outubro ou a través da sede electrónica para o que se precisará neste caso chave 365 ou certificado dixital.

Deberán entregar ademais, debidamente cumprimentado, o impreso de prematrícula do noso centro que lles será facilitado no centro de orixe ou que poden tamén descargar dende aquí.

PROBA DE ACCESO A CICLO SUPERIOR DE FORMACIÓN PROFESIONAL

Xa está aberto o prazo de presentación de solicitudes para as probas de acceso a ciclo superior de formaciòn profesional entre os días 28 de xaneiro a 8 de febreiro. Podedes ampliar a información consultando o arquivo adxunto.

EXAMES THAT´S ENGLISH

As datas dos exames de febreiro de That´s English serán os seguintes días:

-Módulo 3: exame escrito, 5 de febreiro.

-Módulo 3: exame oral, 8 de febreiro.

-Módulos 5 e 6: exame escrito, 5 de febreiro.

-Módulos 5 e 6: exame oral, 12 de febreiro.

NOTA INFORMATIVA SOBRE O REMATE DAS CLASES

Informamos que o día 21 de decembro (día de entrega das notas), as clases rematarán as 12:05 horas e haberá transporte escolar axustado a este horario.

Durante as vacacións de nadal (22 de decembro - 7 de xaneiro) o centro permanecerá pechado. Para calquera consulta ou dúbida, pódese empregar o enderezo de email: ies.agra.raices@edu.xunta.es

A Dirección.

CONCURSO CLUB DE LECTURA

O club de lectura do centro, Libros Coma Area!, organiza un corcurso na procura dun logotipo. Consulta as bases no blog http://libroscomaarea.blogspot.com/ ou premendo aquí e participa.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O Pasado venres, día 23 de novembro, conmemoramos un curso máis unha das datas máis significativas do noso calendario: o día contra a violencia de xénero.  Toda a comunidade educativa, concienciada novamente a causa desta problemática social, concentrouse no patio da entrada ao centro onde tivo lugar un sinxelo pero emotivo homenaxe ás víctimas.  Nel, 3 alumnos de 3º ESO leeron un significativo fragmento dunha novela de Mª Xosé Queizán; varios alumnos e alumnas de 3º ESO xunto coa profesora Jesica Blanco, interpretaron unha coreografía sobre a canción "déjala que baile" (Alejandro Sanz/Melendi); e otros 3 alumnos/as de 4º ESO leeron o manifesto que eles mesmos redactaron para a ocasión sunto con outros compañeiros, nun exercicio de madurez e responsabilidade que, sen dúbida, debería servir de exemplo para os responsables e autoridades políticas.

O acto rematou con uns emotivos minutos de siliencio en honra as víctimas.   Máis tarde, un grupo de alumnos baixou ao concello en representación do centro, acompañados das profesoras Jesica Blanco e a orientadora María Garcia, para participar no acto municipal.

MAGOSTO 2019

O pasado día 12 de novembro, depóis de moito agardar a que o tempo mellorase, celebramos ao fin a festa do Magosto, onde todos os rapaces e rapazas do centro poderon disfrutar dunha tarde de lecer.  Non faltaron as castanas os xogos populares e, por suposto, a música en directo, grazas a 4 alumnas que interpretaron numerosas pezas con gaita e pandereta para delicia dos presentes.  Moitas grazas a elas e a tódolos profesores que colaboraron nos preparativos e o desenvolvemento da celebración.

PREMIO EXTRAORDINARIO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA 2017/18

O alumno Xan Insua Miñones obtivo un dos premios extraordinarios da ESO concedido pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia a aqueles alumnos con mellores expedientes académicos nesta etapa educativa. Noraboa a Xan, a súa familia e a toda a comunidade educativa do IES Agra de Raíces.

CALENDARIO DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Xa está publicado o calendario para as eleccións ao Consello Escolar. Pódese consultar no seguinte arquivo adxunto.

AULA DE LECER: ENTREGA DE PREMIOS

O pasado mes de outubro entregáronse os premios aos alumnos gañadores do I PENTATHLON "LVDERE AVDE", organizado dende o Aula de Lecer do Instituto. Ata o día 11 de novembro estará aberto, para o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato, o prazo de inscripción do II PENTATHLON 2018/19. Non deixedes pasar esta oportunidade de pasalo ben.