THAT´S ENGLISH

Comunicámoslle a todos os interesados en matricularse no nivel Básico ou Medio do programa "That's English" que se imparte no noso centro que o prazo de matrícula será dende o 11 de setembro ata o 20 de outubro.

Tamén queremos  informarvos que a Proba VIA (ou proba de nivel) se vai realizar OnLine e os alumnos poderán facela ao longo de todo o período de matrícula. Así os alumnos poderán facer primeiro a proba VIA e unha vez que sepan o  curso (nivel) matricularse e facer o pago. Preme nos seguintes enlaces para máis información:

Proba VIA

O IES AGRA DE RAÍCES, NOVA SEDE PARA AS PROBAS DELF

A Consellería autoriza ao IEs Agra de Raíces como sede da celebración das probas de nivel B1 e A2 de lingua francesa emitido polo Goberno Francés.  Información sobre o DELF

CURSO 2017/18 PRESENTACIÓN E INICIO DAS CLASES

Neste enlace podes consultar a data e horarios do inicio das clases do  curso 2017/18

Matrícula de setembro

Estas son as datas da entrega de notas e de matrícula de setembro

Mes de agosto

Durante o mes de agosto, o centro permanecerá pechado. Para calquera consulta ou dúbida, pódese empregar o enderezo de email: ies.agra.raices@edu.xunta.es

Calendario de exames de setembro

Para poder ver o calendario de exames  de setembro  debe premer na seguinte ligazón: Ver exames

Fondo solidario de libros de texto curso 2017/18

Xa contamos ca listaxe provisional de admitidos e excluídos do fondo de libros de texto para o próximo curso. Os interesados poden preguntar vía telefónica ou achegarse ao centro para comprobar o seu estado.

Axudas para a adquisición do material escolar.

A partires do mércores 12 de xuño, as familias que solicitaron a axuda de material escolar poden achegarse ao centro, en horario de 9:30 a 13:00, para consultar a listaxe de admitidos e recoller o vale correspondente.

Listaxe de libros de texto. Curso 2017/18

Para ver a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso 2017/18 pica aquí.

NOTA: Informamos que o centro dispón no seu Fondo de Libros de exemplares suficientes para algunhas materias. Prégase consultar ao centro antes de encargar/mercar  os libros nas librarías

Publicado o calendario de admisión a ciclos de Formación Profesional para o curso 2017-2018

O prazo para a presentación de solicitudes comeza o día 26 de xuño ata o día 4 de xullo ás 13:00 horas.

Pendente de publicarse no portal da FP a convocatoria ,así como a oferta de ciclos actualizada.

Ver calendario completo.