Información de interese para as probas ABAU 2020

Toda a información relativa ás probas ABAU 2020 na páxina web da CiUG. A continuación tedes algunhas das ligazóns directas a documentos de interés.

Convocatoria Instrucións para alumnos Táboas de ponderación
Resumo convocatoria Instrucións para a matrícula nas probas Vídeo funcionamento ABAU
Datas e horario Modelos de probas para o 2020 Estrutura ABAU
  Presentación ABAU orientadora

Probas de acceso a ciclos medios

Informamos a aqueles matriculados/as nas probas de acceso a ciclos medios que estas se realizarán o día 10 de xuño. Os prazos detállanse no seguinte documento. Tamén podedes consultar as instruccións.

Recollida libros de texto e devolución dos libros en préstamo da biblioteca

Os alumnos que teñan libros de texto no centro, sexan ou non do fondo de libros, debrán pasar a recollelos antes do día 5 de xuño (incluído). Pregamos comunicación telefónica (881880486) previa á visita para poder axendala de xeito eficiente.

Aproveitarase este desprazamento ao centro para devolver os libros da biblioteca en préstamo, se fora o caso.

Horario e instrucións para a volta ao centro do alumnado de 2º BAC.

A partir do día 25/05/2020 o alumnado de 2ºBAC poderá, de forma voluntaria, acudir ao centro educativo no seguinte horario lectivo.

Queremos facer fincapé en que o alumnado que acuda ao centro deberá respectar en todo momento as indicacións do persoal do centro así coma cumprir coas normas de distanciamento, hixiene e prevención que estean estipuladas. Para iso recomendamos a lectura do seguinte documento, resumo das instrucións publicadas pola Consellería de Educación, no que se recollen as pautas de comportamento durante a estancia nos centros.

Instrucións fin de curso EOI e That's English

Veñen de publicarse as instrucións para a finalización do curso nas EOI así coma do curso That's English. Con respecto ao That's English sinálase que:

a) A avaliación do alumnado de That’s English que teña pendente algún dos módulos non conducentes a certificación farase a partir dos datos obtidos das actividades desenvolvidas por este ao longo do seu proceso de aprendizaxe.

b) No caso de que o profesorado non dispoña de datos suficientes para avaliar este alumnado, poderá realizar tamén, ao longo de mes de xuño, probas e actividades telemáticas que lle permitan obter unha cualificación, de acordo co punto 2 da instrución segunda. A recuperación dos módulos non superados realizarase no mes de setembro.

c) O alumnado dos módulos 4, 8 e 12 realizará as correspondentes probas de certificación nos calendarios que se establezan para a convocatoria ordinaria e extraordinaria, segundo se dispón no punto 3 da instrución terceira.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

No DOG do día 19 de maio de 2020 publícase a Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21.

Prazo de solicitude: remata o 19 de xuño de 2020 (incluído).

Para ter acceso á Orde (co impreso de solicitude) pinche aquí.

Calendario de exames online e entrega de traballos de pendentes

O alumnado con materias pendentes poderá consultar aquí as distintas datas da realización de exames online ou de entrega de traballos.

Prazo de solicitudes de admisión de alumnado

Restablécese o prazo de solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2020-21, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio e rematará o día 18 de maio.

Admisión 2020-21  Prazos
Presentación de solicitudes Do 11 ao 18 de maio
Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo Ata o 26 de maio
Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido Antes do 9 de xuño
Reclamacións das listaxe 3 días hábiles desde o día seguinte ao da publicación
 Publicación das listaxes definitivas Ata o 26 de xuño
Formalización da matrícula ordinaria en ESO e Bach Do 1 ao 10 de xullo
Prazo extraordinario  Do 1 ao 10 de setembro

Horario de atención presencial ás familias de 10:00 horas a 13:00 horas.

Horario de atención telefónica de 9:30 horas a 13:30 horas.

Medidas de protección obrigatorias para acceder ao centro:

• Distanciamento social de 2 metros.
  • Uso de mascarillas

Lembrade revisar as indicacións académicas durante o peche do centro.

O alumnado do IES Agra de Raíces poderá consultar as indicacións dos profesores para continuar coa evolución académica das diferentes materias durante o período en que o centro permaneza cerrado. Para elo, deberase facer clic na ligazón do departamento correspondente á materia que se desexe buscar e consultar alí a información.

A información poderá actualizarse, polo que se recoménda consultar estas ligazóns de cando en vez.

Castelán Ciencias Naturais Ciencias Sociais
 Debuxo  Economía  E.F.
 Filosofía/Valores  Física e Química  Francés
  Galego  Latín e Grego  Inglés
 Matemáticas  Música  Relixión
 Ciclo Sanitaria  Tecnoloxía  Orientación

Notas: 1. Revisade as datas dos contidos por se houbera entradas de cursos anteriores.

Información de interese sobre o programa That's English

No día de onte publicouse unha normativa que afecta ao programa That's English.

Tamén podedes consultar a información sobre as datas de exame da EOI Coruña.