HORARIO DO DÍA 21 DE DECEMBRO E INFORMACIÓN DE CONTACTO DURANTE O NADAL

Informamos que o día 21 de decembro as clases rematarán as 12:05 horas e haberá transporte escolar axustado a este horario.

Durante as vacacións de nadal (22 de decembro - 7 de xaneiro) o centro permanecerá pechado. Para calquera consulta ou dúbida, pódese empregar o enderezo de email: ies.agra.raices@edu.xunta.es

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 2016/17

A alumna ALBA SENDÓN BLANCO foi recoñecida cun dos premios extraordinarios de bacharelato outorgados pola Xunta de Galicia para o curso 2016/17. Parabéns!

RECEPCIÓN A PAIS E NAIS DO ALUMNADO DA ESO

O luns 16 de outubro ás 18:15 horas terá lugar a acollida e recepción de pais e nais do alumnado da ESO por parte do equipo directivo. Seguidamente realizarase a presentación dos titores dos diferentes grupos.

DÍA NON LECTIVO

Lembramos a toda a comunidade educativa que o venres 13 de outubro non haberá clases por ser día non lectivo.

THAT´S ENGLISH

Comunicámoslle a todos os interesados en matricularse no nivel Básico ou Medio do programa "That's English" que se imparte no noso centro que o prazo de matrícula será dende o 11 de setembro ata o 20 de outubro.

Tamén queremos  informarvos que a Proba VIA (ou proba de nivel) se vai realizar OnLine e os alumnos poderán facela ao longo de todo o período de matrícula. Así os alumnos poderán facer primeiro a proba VIA e unha vez que sepan o  curso (nivel) matricularse e facer o pago. Preme nos seguintes enlaces para máis información:

Proba VIA

CURSO 2017/18 PRESENTACIÓN E INICIO DAS CLASES

Neste enlace podes consultar a data e horarios do inicio das clases do  curso 2017/18

Matrícula de setembro

Estas son as datas da entrega de notas e de matrícula de setembro

Mes de agosto

Durante o mes de agosto, o centro permanecerá pechado. Para calquera consulta ou dúbida, pódese empregar o enderezo de email: ies.agra.raices@edu.xunta.es

Calendario de exames de setembro

Para poder ver o calendario de exames  de setembro  debe premer na seguinte ligazón: Ver exames

Fondo solidario de libros de texto curso 2017/18

Xa contamos ca listaxe provisional de admitidos e excluídos do fondo de libros de texto para o próximo curso. Os interesados poden preguntar vía telefónica ou achegarse ao centro para comprobar o seu estado.