Lingua Galega e Literatura

Indicacións académicas durante o peche do centro.

Nota inicial: Adáptase a programación didáctica do departamento para o terceiro trimestre do curso 2019/2020.

1º ESO A e B:

• Revisa o seguinte documento.
  • Actividade de lectura para a primeira semana de maio de 2020: ler o seguinte libro (O Principiño) e realizar as actividades que vos chegarán ao email.
  • NOTA IMPORTANTE: A partir do día 20/05/2020 todas as tarefas desta materia remitiranse ao enderezo electrónico alexandraprofe11@yahoo.com

1º ESO C:

• O alumnado, ademais das tarefas xa asignadas con aterioridade, debe realizar durantes esta segunda semana de confinamento as seguintes.

2ºESO:

• Revisa o seguinte documento.
  • NOTA IMPORTANTE: A partir do día 20/05/2020 todas as tarefas desta materia remitiranse ao enderezo electrónico alexandraprofe11@yahoo.com

3º ESO:

• Ata o día 3 de abril: Lectura de "Cousas", de Castelao. Facer un esquema do tema Pronome persoal e os exercicios do libro de texto relacionados co mencionado tema.
  • Do 14 ata o 27 de abril de 2020:
    • Repasar e reforzar o tema Acentuación. O til diacrítico.
    • Traballar a páxina de internet "Exercicios de morfosintaxe en língua galega".
    • Facer un resumo de 3 relatos do libro de lectura.
  • A partir do 27 de abril 2020:
    • Repasar o tema da literatura do século XXI, incluíndo a Rosalía de Castro.

4º ESO A e B:

O alumnado que aínda non se comunicase co docente, Eduardo Louredo, que o faga a través do enderezo traballos.agra.eduardolouredo@gmail.com. Desde ese enderezo chegaranlles traballos e materiais.

• Tarefas a realizar dende o 16 ata o 30 de abril de 2020:

O alumnado de 4º da ESO debe ler con atención o tema "O galego desde 1978 ata a actualidade" e facer as actividades propostas antes do día 30 de abril. Deben envia-los exercicios en formato word ao correo do profesor ( traballos.agra.eduardolouredo@gmail.com ). Nese mesmo enderezo poderán facer as consultas que consideren.

Literatura Universal:

Rógase ao alumnado que lean a novela A peste de Albert Camus. Ademais pídeselles que unha persoa de cada un dos grupos envíe ao correo traballos.agra.eduardolouredo@gmail.com os enderezos electrónicos de todo o alumnado.

1º Bacharelato:

• Ata o 3 de abril: Lectura de "Os dous de sempre" de Castelao, ou da novela "A praia dos afogados", de Domingo Villar. Preparar tamén o tema do libro Preposición, adverbio e conxunción realizando os exercicios do mesmo.
  • Do 14 ao 27 de abril de 2020:
    • Repasar e reforzar o tema do libro de texto, O verbo, e facer os exercicios relacionados co tema.
    • Páx (160-165): exercicios do 1 ao 6, e do 9 ao 12.
    • Páx (186-191): exercicios 5, 6, 7, 8, 11, 12 e 13.
  • A partir do 27 de abril do 2020:
    • Repasar o tema de Rosalía de Castro.
    • facer comentario redactado do poema da páxina 283 do libro de texto.

2º Bacharelato A e B:

Os alumnos que aínda non fixeran chegar o seu enderezo electrónico á profesora Belén Pais Lago, deben enviar un mail co asunto "Galego 2ºBac Agra" ao correo linguagalega20@gmail.com, indicando nome, apelidos e curso. Será a través desta vía como se recibirán as indicacións e recursos para seguir traballando a materia.