Latín

ACTIVIDADE MINIMITOVÍDEOS (APP)

O Departamento de Latín e Grego está a realizar durante o curso 2022-2023 a actividade chamada "Minimitovídeos" co alumnado de Cultura Clásica de 4º de ESO, en coordinación co Club de Ciencia e os Polos Creativos, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega e a Biblioteca do centro e coa colaboración de S.O.S. Clásicas, asociación que reivindica a visibilización das clásicas e unha maior presenza do latín, do grego e da cultura clásica na ensinanza.
A actividade "Minimitovídeos" ten como núcleo a elaboración de pequenos vídeos que reproducen episodios de mitos grecolatinos (en ocasións son un retrato dun personaxe). Os "Minimitovídeos" teñen unha duración media de 10 segundos, non teñen son, non teñen vestiario específico nin case atrezzo. Os vídeos foron dirixidos e filmados polo alumnado, que tamén actuou nos mesmos.
Unha das finalidades que se lle deu a estes vídeos foi a elaboración de dúas aplicacións mediante a utilidade App Inventor, aplicacións que tamén quedarán a disposición do que estea interesado na páxina de dita utilidade.
A finalidade da APP  é propoñer ao usuario un pequeno reto a modo de xogo, no que terá que adiviñar cal é o Mito que se representa en cada vídeo.
A continuación mostramos o código QR a través do cal poderás descargar e instalar as aplicacións no teu dispositivo móbil, e poñer a proba os teus coñecementos sobre Mitoloxía.
MINIMITOVIDEOS1

MINIMITOVIDEOS1                                                           MINIMITOVIDEOS2