VALES AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR

Os vales axuda de material escolar xa se poden recoller no centro en horario de atención ao público (10:00h a 13:00h) durante o mes de xullo, ou no mes de setembro.

ENTREVISTAS COAS EMPRESAS PARA AS PERSOAS SOLICITANTES DE PRAZA NO CF DUAL SUPERIOR HIXIENE BUCODENTAL

Martes 9 de xullo ás 9:00h, reunión coas persoas solicitantes no IES Agra de Raíces para informar do procedemento das entrevistas.

Martes 9 de xullo ás 9:00h, primeira entrevista.

Días de entrevistas: 9, 10, 11 e 12 de xullo

CICLO SUPERIOR DE HIXIENE BUCODENTAL

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO DURANTE O MES DE XULLO

O horario de atención ao público do centro durante o mes de xullo será:

de 10:00h a 13:00h

CICLO SUPERIOR DUAL DE HIXIENE BUCODENTAL

Presentación de solicitudes do 24 de xuño ata o 4 de xullo ás 13:00 h.

IMPLANTACIÓN DO NOVO CICLO FORMATIVO SUPERIOR DE HIXIENE BUCODENTAL

No IES Agra de Raíces vaise impartir por primeira vez, o vindeiro curso 2024-2025, o Ciclo Formativo Superior Dual Intensivo de Hixiene Bucodental.  Con este título  pódese acceder directamente ao mundo laboral, ou tamén á Universidade nas condición normativas estipuladas.

Neste ciclo o 56% da formación darase no noso centro e o 44% nas empresas colaboradoras, coas que se asinará un convenio para as prácticas, que serán remuneradas.

O prazo de presentación de solicitudes é do 24 xuño ás 9:00 ao 4 xullo ás 13:00 horas

Máis información sobre as empresas colaboradorAs no ficheiro adxunto.