AVISO URXENTE AO PROFESORADO DO CADP CON DESTINO NO IES AGRA DE RAICES DE CEE

Pregamos ao profesorado do CADP con destino no Ies Agra de Raíces,  se poñan en contacto con nós, tan pronto sexa publicada a resolución definitiva do concurso, a través do correo electrónico do centro : ies.agra.raices@edu.xunta.es .

A nosa intención é realizar o claustro da distribución horaria  por departamentos o día 1 de setembro, pero para iso necesitamos os vosos correos electrónicos e así,convocarvos. Tendo en conta que este ano o curso iníciase antes, necesitamos tempo para realizar os horarios (o cal é imposible sen ter o reparto de horas).

Moitas grazas pola vosa comprensión.

Bo verán :-)

LIBROS DE TEXTO 22-23

Xuntamos a relación de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2022-23. Lembramos que na ESO non haberá libros de texto, agás os cadernos de traballo das linguas estranxeiras.

Recollida dos vales para a adquisición de material para o curso 2022-23

Xa están a disposición da comunidade educativa do centro as listaxes de admitidos e excluídos para a obtención dos vales destinados á adquisición de material escolar. Poden consultarse no taboleiro de anuncios do instituto ou chamando por teléfono ao centro.

Ditos vales entregaranse ás persoas solicitantes ou titores legais dos alumnos/as, desde o 7 de xullo ao 22 de xullo (ámbolos dous incluídos), en horario de 10h a 13h.

En setembro abrirase un novo prazo para as persoas que non puidesen recollelos durante o mes de xullo. Será do 2 ao 7 de setembro, en horario de 10h a 13 h.

Unha vez comezado o curso , deberán concertar cita previa para a recollida.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

No DOG do día 18 de maio de 2022 publícase a Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

O IES Agra de Raíces está incluído no proxecto educación dixital (E-DIXGAL), polo tanto, o  alumnado está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos nesta orde.

Prazo: remata o 22 de xuño de 2022 (incluído)

Xuntamos ficheiro coas instrucións .

Para consultar a orde completa (co impreso de solicitude: Anexo I e II) pinche aquí.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-22

Xuntamos a relación de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2021-22. Lembramos que na ESO non haberá libros de texto, agás os cadernos de traballo das linguas estranxeiras.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

No DOG do día 20 de maio de 2021 publícase a Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22.

O IES Agra de Raíces está incluído no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2021/22, polo tanto, o  alumnado está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos nesta orde.

Prazo: remata o 22 de xuño de 2021 (incluído)

Para consultar a orde (co impreso de solicitude) pincha aquí.

ADIADAS AS ELECCIÓNS DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

En base á Resolución do 22 de outubro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, queda adiada a celebración de eleccións para a renovavión dos membros dos consellos escolares dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Hoxe, día 14 de setembro, publicouse a listaxe definitiva de admitidos do fondo solidario de libros de texto. Poden consultar a mesma no taboleiro de anuncios do instituto (horario de 10:00 a 12:00). Asemade, as persoas solicitantes tamén o poden consultar a través da aplicación Fondolibros, usando a chave 365 ou o certificado dixital da FNMT.

Na listaxe aparece a relación de libros de texto outorgados a cada alumno/a.

LISTAXES PROVISIONAIS DOS /AS ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-21

O venres 11 de xullo publicáronse as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Fondo de Libros para o vindeiro curso escolar 2020-21.

Poden consultar as listaxes no taboleiro de anuncios do instituto ou chamando por teléfono ao centro. Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica de Moeda e Timbre.

Os alumnos/as admitidos no fondo de libros que solicitaron os vales para a adquisición de material escolar xa poden pasar a recollelos (sempre e cando no aparezan na listaxe de excluídos das axudas para a adquisición de material escolar) en horario de 10 a 13 h.

Os vales entegraranse ás persoas solicitantes ou titores legais dos alumnos/as.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020-21

No ficheiro adxunto amósase a relación de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2020-21.