Titorías That´s English.

As titorías de That´s English, comezan no mes de outubro.

• Nivel A2: Módulos 3 e 4. Luns de 12:25 a 14:05
  • Nivel B1: Módulos 5,6,7 e 8. Xoves de 10:25 a 12:05

Praza de matrícula aberto, por ampliación, ata o 30 de Novembro!!

Infórmate en www.thatsenglish.com

Para máis información, ver o arquivo adxunto.

Ademáis, o persoal da Administración Pública ten desconto na matrícula. Infórmate no arquivo adxunto.

NOTA INFORMATIVA SOBRE O HORARIO DO CENTRO NOS MESES DE XULLO E AGOSTO

Durante o mes de xullo o horario de atención ao público do centro será de 9.30 h a13.30h.

Durante o mes de agosto o centro permanecerá pechado; soamente se atenderán urxencias a traves do correo do centro. Para calquera consulta ou dúbida, pódese empregar o enderezo de email: ies.agra.raices@edu.xunta.es

COMIDA PROFESORADO

Dende o Agra queremos desexar a toda a comunidade educativa unhas boas vacacións de verán.

Non poderíamos rematar este curso sen agradecer a extraordinaria labor de todo o profesorado que formou parte do claustro, para elo organizouse un xantar delicioso. Aquí van algunhas fotos dos que poideron asistir.

PREMIOS MELLORES EXPEDIENTES 2018/2019

O pasado 25 de xuño, celebramos o acto de entrega de Premios aos Mellores Expedientes da ESO e 1º BACH, en recoñecemento ao mérito, o esforzo e a constancia duns alumnos e alumnas que demostraron ser brillantes ao longo de todo o curso.  Os premiados foron os seguintes:

1º ESO: Carla Martínez Castreje

2º ESO: Lucía López Ovies

3º ESO: Mateo Pérez Soto

4º ESO: Sabela Lema Riveiro

1º BACH: Andrea Rodríguez Mouzo

Tamén tivo lugar a entrega de diplomas aos participantes e gañadores no concurso de Lóxica e Matemática que se ven desenvolvendo ao longo de todo o curso.

Ao acto, presidido pola Directora Belén Pais e dirixido polo Vicedirector Miguel Blanco, asistíu en representación das firmas colaboradoras (ES. Bazarra, CC. Finisterrae, Fersi, Mestura, Ler e Cabo Sport) o xerente da E.S. Bazarra de Cee, D. Julio C. Domínguez.  A entrega de premios rematóu cunha actuación musical de música popular galega a cargo dos alumnos do centro Paula Vilela, Sara Sambad e Abel Vilela, que puxeron o punto e final ao curso cós seus arreglos para pandeireta e 3 voces de varios temas tradicionáis.

Parabéns a todos e boas vacacións!

Imaxe dos Mellores Expedientes acompañados da Directora e o Vicedirector

Os participantes e gañadores do Concurso de Lóxica e Matemática acompañados dos profesores Sergio Novoa e José Lago

Paula Vilela, Sara Sambad e Abel Vilela en plena actuación final

DEPORTE EN IGUALDADE

O pasado xoves 16 de maio o IES Agra de Raíces participou en Muxia, xunto con outros centros da comarca nun encontro deportivo no que se fomentaba O DEPORTE EN IGUALDADE. Na seguinte ligazón podedes atopar un breve resumo fotográfico da participación do noso centro. Ver ligazón

OS ALUMNOS DO RAÍCES EN RADIO NORDÉS

O xoves 23 de maio tivo lugar a visita aos estudos de Radio Nordés en Cee, de 4 alumnos e alumnos do Raíces para falar da súa experiencia na competición escolar de videoxogos EASports.  Foron acompañados polo profesor  D. Carlos Iglesias Candal do Departamento de Física e Química e coordinador da actividade no centro.

ACTO DE GRADUACIÓN 2019

O pasado venres 31 de maio, tivo lugar as 19h. no Auditorio Baldomeros Cores da Casa da Cultura de Cee, o Acto de Graduación 2019 do IES Agra de Raíces. Os alumnos de 2º de Bacharelato e os do Ciclo de Auxiliar de Enfermería, recibiron unha merecida homenaxe de toda a comunidade educativa, acompañados de profesores, familiares e amigos.  No acto tiveron lugar diversas actuacións musicais e de baile así como a correspondente entrega de diplomas aos alumnos graduados.  Grazas a todos os que contribuístes dalgunha forma ao bo desenvolvemento do mesmo e parabéns aos alumnos e alumnas.

Os alumnos e alumnas de Bacharelato

Os alumnos e alumas do CICLO

INSTRUCCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DA ABAU

A continuación tendes o enlace para revisar as instruccións  para a realización das probas da ABAU 2019.

PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE. ABAU - 2019

Alumnos/as QUE APROBARON 2º DE BACHARELATO.

Imprescindible solicitar antes o Titulo de Bacharelato.

PRAZO: 23, 24 e 27 de MAIO.

HORARIO: De 10:00 h. a 13:00 h.

LUGAR: Na secretaría do centro.

DOCUMENTACIÓN: Fotocopia do D.N.I., e libro de familia numerosa en vigor se é o caso.

TARIFAS: 63,67€ matrícula ordinaria; 31,84€ familia numerosa.

Encher o impreso e aboar as taxas en Abanca ou no Banco de Santander Central Hispano na conta que se indica.

SOLICITUDE TÍTULOS DE BACHARELATO - 2019

Deberán solicitar o Título os/as alumnos/as que aproben 2º de Bacharelato. Requisito indispensable para poder matricularse nas probas de acceso á Universidade.

DATA: 23, 24 e 27 de MAIO

HORARIO: DE 10:00 h. a 13:00 h.

LUGAR: Na secretaría do centro.

DOCUMENTACIÓN: Fotocopia do D.N.I., Libro de familica numerosa en figor, se é o caso.

IMPORTE A INGRESAR: Tarifa normal: 51,65€; Familia numerosa categoría xeral: 25,85€