Francés

Indicacións académicas durante o peche do centro.

Nota inicial: Adáptase a programación didáctica para o terceiro trimestre do curso 2019/2020.

*NOTA IMPORTANTE: A editorial pon a disposición do alumnado recursos dixitais gratuitos (entre eles o libro dixital, por se non o tiveran físicamente nas casas) na seguinte dirección: http://edubook.vicensvives.com/es/inicio . Neste arquivo tes os usuarios e contrasinais por curso.

1ºESO:

• Ata o 31 de marzo:Ver arquivo adxunto correspondente. Para os que non teñades libro facede clic aquí.
  • Do 31 de marzo ao 3 de abril: Ver arquivo.
  • Do 17 ao 30 de abril: Ver arquivo.

2º ESO*:

• Unidade 4, facer os exercicios que non están feitos, tanto do libro como do caderno. Revisar e refacer os que xa están feitos para repasar para o exame. Estudar o vocabulario, as expresións de  communication e a gramática, sobre todo a formación do feminino e do plural e os verbos . Repasar os verbos das unidades anteriores.
  • Poden poñerse en contacto coa profesora da materia, Isabel Garea, a través do enderezo electrónico: igarea@edu.xunta.gal
  • Durante o 3º trimestre, o alumnado debe seguir as indicacións para o traballo da materia a través da aula virtual.

3º ESO*:

• Unidade 4, facer os exercicios que non están feitos, tanto do libro como do caderno. Revisar e refacer os que xa están feitos para repasar para o exame. Estudar o vocabulario, as expresións de  communication e a gramática e os verbos. Repasar os verbos dende a unidade 1: présent de l’indicatif, impératif, passé composé e imparfait.
  • Durante o 3º trimestre, o alumnado debe seguir as indicacións para o traballo da materia a través da aula virtual.

4ºESO:

1ºBAC:

1ºBAC DELF:

• Establécese contacto directo Profesora-Alumnado para dar as indicacións.

2º BAC:

• Establécese contacto directo Profesora- Alumnado para das as indicacións.

Un minuto de silencio

A comunidade educativa do IES Agra de Raíces quixo ofrecer esta mañá unha pequena homenaxe en recordo das vítimas dos atentados do venres 13 de Novembro en París. Así, ás 12:00h concentrouse todo o persoal e alumnado no patio do centro gardando un minuto de silencio. Ademais durante todo o día puidose ler esta bonita mensaxe na pantalla do corredor elaborada polo Departamento de francés do centro.