EPVA

Indicacións académicas durante o peche do centro.

Nota inicial: Adáptase a programación didáctica para o terceiro trimestre do curso 2019/2020.

• Instruccións para o alumnado de 1º e 2º ESO

Debes facer as seguintes tarefas. Para elo debes traballar os Elementos da linguaxe visual. Tes tamén algún exemplo da actividade 1.

Nota: Dada a confusión que está a haber coa entrega das tarefas, aí vai unha pequena aclaración:

1.  Preferiblemente empregarase o curso virtual para subir os vosos exercicios.  Para elo tedes unha axudiña no seguinte enlace a un video explicativo de como facelo:

2.  De resultarvos imposible pola anterior canle, os exercicios deberedes envialos ao seguinte enderezo electrónico:  debuxoraices@gmail.com

Ánimo e xa veredes como enseguida lle colledes o tranganillo!

• PROFESORA: MIRTA PEQUEÑO GONZÁLEZ

O alumnado que cursa as materias de Debuxo Artístico (1ºBAC, 2ºBAC), Debuxo Técnico (1º BAC, 2º BAC) e EPeV (4º ESO) recibirán as pautas de traballo para estos días a través do correo electrónico.

Gañadores da fase provincial

Boa nova para os alumnos e alumnas de Educación Plástica e Audiovisual de 1º de ESO que resultaron ser os gañadores da fase provincial na categoría da ESO do 32 Concurso Once "Descubrir tu talento lo cambia todo". Os alumnos de 1º ESO C baixo a coordinación da profesora e vicedirectora do centro, Ana Belén Burgos participaron coa composición fotográfica  "Que nadie te pare" xunto con 2.965 escolares máis procedentes de 38 centros de toda a provincia quedando os nosos alumnos gañadores provinciais. Parabéns a todos os alumnos e alumnas e á súa coordinadora!!!

QUE NADA TE PARE: Hay talento en el arte/deporte, pero también luchando por la paz como Gandhi, Castelao o John Lennon. También personas con discapacidad física o psicológica pueden llegar a ser genios como Beethoven, Frida Kahlo, Stevie Wonder, Stephen Hawking ..

vER

Noticia na Voz de Galicia

Noticia na web do concurso da once