Indicacións académicas durante o peche do centro.

Nota inicial: Adáptase a programación didáctica para o terceiro trimestre do curso 2019/2020.

• Instruccións para o alumnado de 1º e 2º ESO

Debes facer as seguintes tarefas. Para elo debes traballar os Elementos da linguaxe visual. Tes tamén algún exemplo da actividade 1.

Nota: Dada a confusión que está a haber coa entrega das tarefas, aí vai unha pequena aclaración:

1.  Preferiblemente empregarase o curso virtual para subir os vosos exercicios.  Para elo tedes unha axudiña no seguinte enlace a un video explicativo de como facelo:

2.  De resultarvos imposible pola anterior canle, os exercicios deberedes envialos ao seguinte enderezo electrónico:  debuxoraices@gmail.com

Ánimo e xa veredes como enseguida lle colledes o tranganillo!

• PROFESORA: MIRTA PEQUEÑO GONZÁLEZ

O alumnado que cursa as materias de Debuxo Artístico (1ºBAC, 2ºBAC), Debuxo Técnico (1º BAC, 2º BAC) e EPeV (4º ESO) recibirán as pautas de traballo para estos días a través do correo electrónico.

Elementos linguaxe visual.pdf35.08 MB
Actividade_1_e_2.pdf515.16 KB