Indicacións académicas durante o peche do centro. Valores Éticos.

Porfesora: IRENE DURÁN

• Ata o 31 de marzo de 2020: O alumnado de Valores Éticos (1º, 2º , 3º e 4º ESO) debe seguir traballando de forma autónoma nos proxectos que están facendo por grupos. Os nen@s xa saben a dirección de correo da profesora e poden mandar os traballos cando vaian acabando. Tamén poden mandar a súa parte de maneira individual, sempre que sexa posible.

En canto ós cuestionarios que tiñan que cubrir (1º, 2º, 3º e 4º ESO), a maioría xa os ten e se lle falta a algún, que contacte coa profesora por correo e xa llo envia.

Nota importante: Os traballos e cuestionarios remitiranse á profesora, via correo electrónico, antes do día 31 de marzo.

• A partir do 20 de abril de 2020: Os alumnos de 1º e 2º ESO que cursen a materia de Valores Éticos seguirán traballando a materia a través da aula virtual habilitada para estas materias. Ditas aulas están dentro do Departamento de Lingua Castelá.

Indicacións académicas durante o peche do centro. Filosofía e Psicoloxía

Nota inicial: Adáptase a programación didáctica para o terceiro trimestre do curso 2019/2020.

O seguimento das seguintes materias farase a través da aula virtual das mesmas. Alí encontrarán as indicacións oportunas para o traballo dos contidos.

4 ESO - Filosofía.
1 BAC - Filosofía.
2 BAC - Historia da Filosofía.
2 BAC - Psicoloxía.