Novas

LISTAXES PROVISIONAIS DOS /AS ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-21

O venres 11 de xullo publicáronse as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Fondo de Libros para o vindeiro curso escolar 2020-21.

Poden consultar as listaxes no taboleiro de anuncios do instituto ou chamando por teléfono ao centro. Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica de Moeda e Timbre.

Os alumnos/as admitidos no fondo de libros que solicitaron os vales para a adquisición de material escolar xa poden pasar a recollelos (sempre e cando no aparezan na listaxe de excluídos das axudas para a adquisición de material escolar) en horario de 10 a 13 h.

Os vales entegraranse ás persoas solicitantes ou titores legais dos alumnos/as.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020-21

No ficheiro adxunto amósase a relación de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2020-21.

Semana STEM

O IES Agra de Raíces foi seleccionado para participar na actividade Semana "STEM", promovida pola Consellería de Educación e co obxectivo de proporcionar ao alumnado unha actividade que lles permita mellorar as súas competencias STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas), a través de actividades non só académicas senón tamén de carácter lúdico-recreativas, que servirán de reforzo ao programa ordinario do currículo do alumnado nas aulas.

A actividade levarase a cabo en Os Peares, Pena, Carballeda, Lugo dende o 8 ao 14 de decembro. Antes, o 21 de novembro ás 18 h na biblioteca do centro, terá lugar unha importante reunión coas familias dos/as participantes para detallar información da actividade.

A continuación podedes encontrar tres enlaces á información da actividade e a impresos que debe cubrir cada participante (impresos dos que falaremos na reunión do 21).

Documento información actividade.

Documento de horario e localización da actividade.

Impreso a cubrir polas familias de todos os participantes.

Titorías That´s English.

As titorías de That´s English, comezan no mes de outubro.

• Nivel A2: Módulos 3 e 4. Luns de 12:25 a 14:05
  • Nivel B1: Módulos 5,6,7 e 8. Xoves de 10:25 a 12:05

Praza de matrícula aberto, por ampliación, ata o 30 de Novembro!!

Infórmate en www.thatsenglish.com

Para máis información, ver o arquivo adxunto.

Ademáis, o persoal da Administración Pública ten desconto na matrícula. Infórmate no arquivo adxunto.

LISTAXES DEFINITIVAS DOS ADMITIDOS E EXCLUIDOS DO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL CURSO 2019-20.

Xa contamos coas listaxes definitivas dos admitidos/as e excluídos/as do fondo solidario de libros de texto para o curso 2019-20.

Poden consultar as listaxes e a relación dos libros asignados a cada alumno/a nos arquivos adxuntos.

INICIO CURSO 2019-20

O día 16 de setembro iniciarase o curso escolar 2019-2020 en horario normal, de 08:30 a 14:05 horas e de 16:30 a 18:10 horas.

Ás 08:30 faranse as presentacións por parte dos titores/as e unha vez finalicen, comezarán as clases.

O servizo de autobuses estará dispoñible.

LISTAXES PROVISIONAIS DOS/AS ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20.

Nos arquivos adxuntos poden consultar as listaxes provisionais de admitidos/as e excluídos/as do Fondo de Libros para o vindeiro curso escolar 19-20.

Os alumnos/as admitidos no fondo de libros que solicitaron os vales para a adquisición de material escolar xa poden pasar a recollelos (sempre e cando no aparezan na listaxe de excluídos das axudas para a adquisición de material escolar).

Os vales entregaranse ás persoas solicitantes ou titores legais dos alumnos/as.

NOTA INFORMATIVA SOBRE O HORARIO DO CENTRO NOS MESES DE XULLO E AGOSTO

Durante o mes de xullo o horario de atención ao público do centro será de 9.30 h a13.30h.

Durante o mes de agosto o centro permanecerá pechado; soamente se atenderán urxencias a traves do correo do centro. Para calquera consulta ou dúbida, pódese empregar o enderezo de email: ies.agra.raices@edu.xunta.es

COMIDA PROFESORADO

Dende o Agra queremos desexar a toda a comunidade educativa unhas boas vacacións de verán.

Non poderíamos rematar este curso sen agradecer a extraordinaria labor de todo o profesorado que formou parte do claustro, para elo organizouse un xantar delicioso. Aquí van algunhas fotos dos que poideron asistir.

PREMIOS MELLORES EXPEDIENTES 2018/2019

O pasado 25 de xuño, celebramos o acto de entrega de Premios aos Mellores Expedientes da ESO e 1º BACH, en recoñecemento ao mérito, o esforzo e a constancia duns alumnos e alumnas que demostraron ser brillantes ao longo de todo o curso.  Os premiados foron os seguintes:

1º ESO: Carla Martínez Castreje

2º ESO: Lucía López Ovies

3º ESO: Mateo Pérez Soto

4º ESO: Sabela Lema Riveiro

1º BACH: Andrea Rodríguez Mouzo

Tamén tivo lugar a entrega de diplomas aos participantes e gañadores no concurso de Lóxica e Matemática que se ven desenvolvendo ao longo de todo o curso.

Ao acto, presidido pola Directora Belén Pais e dirixido polo Vicedirector Miguel Blanco, asistíu en representación das firmas colaboradoras (ES. Bazarra, CC. Finisterrae, Fersi, Mestura, Ler e Cabo Sport) o xerente da E.S. Bazarra de Cee, D. Julio C. Domínguez.  A entrega de premios rematóu cunha actuación musical de música popular galega a cargo dos alumnos do centro Paula Vilela, Sara Sambad e Abel Vilela, que puxeron o punto e final ao curso cós seus arreglos para pandeireta e 3 voces de varios temas tradicionáis.

Parabéns a todos e boas vacacións!

Imaxe dos Mellores Expedientes acompañados da Directora e o Vicedirector

Os participantes e gañadores do Concurso de Lóxica e Matemática acompañados dos profesores Sergio Novoa e José Lago

Paula Vilela, Sara Sambad e Abel Vilela en plena actuación final