Anuncios:

PROBA DE CLASIFICACIÓN

Que é a proba de clasificación? Informacións, taxas e documentación.

Calendario en PDF.

Formulario de inscrición editable. IMPRESCINDIBLE imprimir e asinar para a súa presentación na administración da Sede Central.

Clasificación 2024 xuño presentación visual do proceso de matrícula na proba de nivel de xuño.

Portugués: Oficina de Samba

16/05/2024 19:00

O departamento de portugués convida toda a comunidade estudantil a participar da aula de introduçao ao samba brasileiro nesta próxima quinta.

Professora de dança: Rosalía Rodríguez Barbosa

Terceira Proba de Aventura e Orientación Urbana "Un Mar de Linguas" 2024

FORMULARIO DE INSCRICIÓN Aceptamos inscricións ata o día 16 de maio.

Celebramos a terceira proba de aventura e orientación urbana "Un mar de linguas" o vindeiro domingo 19 de maio ás 11h00 coa colaboración co Concello de Vigo. Comezaremos a proba na Praza do Rei, diante do edificio do concello. Anímate a pasar unha mañá divertida con nós!

Para familiarizarte coas  características da proba, podes ler o seguinte dossier explicativo, no que atoparás toda a información necesaria.

Para participar, podes crear o teu propio equipo de compañeiros e compañeiras de clase ou tamén podes traer algún amigo ou familiar, o importante é que todos os participantes do equipo debedes cubrir de xeito individual o seguinte formulario, para asegurarvos a praza dado que a actividade está limitada a 150 persoas.

Se non tes equipo propio, non te preocupes! O domingo 19 de maio asignarémoste un antes de que comece a proba.

Os menores de idade que queiran participar na carreira teñen que enviar unha autorización asinada polos seus pais/nais ou titores legais que está incluída no cuestionario de inscrición.

O prazo de inscrición a través da EOI de Vigo é do 29 de abril ata o 16 de maio. Logo desa data en caso de seguir habendo prazas, a inscrición será a través da web do Concello de Vigo e aberta ao público en xeral.

Encontros con Autores

Entre as actividades propostas pola Biblioteca nos meses de abril e maio, haberá unha serie de encontros con autores.

• O luns, 29 de abril ás 19h a escritora Lorena Amkie presenta o seu libro La patata narradora. É un libro de tiras cómicas da autora da saga Gothic Doll. Terá un compoñente interactivo dado que ten un canle de YouTube para axudar a outros escritores. (Aula Polivalente)

• O xoves, 2 de maio ás 19h a escritora presenta o seu libro Maria Teresa Pereiro, antiga alumna da EOI, presenta o seu libro El tiempo de la sal. É unha novela ambientada en Vigo en 1878. (Biblioteca)

• O martes, 7 de maio ás 19h a escritora Ledicia Costas visita o club de lectura 5.1 para falar do seu libro Golpes de Luz. (Aula Polivalente)

• O mércores, 15 de maio ás 19h30 o profesor de italiano Stefano María Mantello presentará o seu libro Cinco Contrasentidos con lectura de fragmentos con acompañamento musical a cargo do profesor de italiano Fabio Angelli. (Aula Polivalente)

BOLSAS DO MINISTERIO DE EDUCACIÓN PARA 2024-2025

Poden solicitar estas bolsas as persoas que se vaian matricular no curso 2024/2025 en estudos de idiomas nas EOI incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación: Do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024

Requerimentos:

• Posuír a nacionalidade española ou ser residente en España para alumnos doutras nacionalidades (coas particularidades que desenvolve a convocatoria).
    • Non posuír no momento de solicitar a bolsa un título de nivel igual ou superior ao dos estudos para os que se pide a bolsa.
    • Reunir o resto de requisitos académicos e económicos que especifica a convocatoria.
  • Presentación de solicitudes

A solicitude preséntase a través da páxina web do Ministerio de Educación e FP.

Ligazón directa do formulario de solicitude.

La convocatoria de becas para el curso 2024-2025 ya tiene fechas

Datas das probas de certificación ordinarias e extraordinarias

Con data 22 de marzo publicouse no DOG a Instrución 1/2024 pola que se regulan as probas de certificación polo réxime oficial para o curso 2023/2024.  As datas das probas escritas nos niveis B2,C1 e C2, están aquí.

As datas das probas escritas e orais de TODOS os niveis e linguas:

Máis información sobre a avaliación destas probas atópase nesta guía

Lembrade que as probas de cursos de promoción son establecidos polo profesorado de cada curso.

Mobilidades de alumnado, profesorado e persoal non docente 2023-2024

Acollida de alumnado de Clonakilty

Do 4 ao 8 de marzo, a EOI de Vigo en colaboración co Centro Social Rivera Atienza acolleu un grupo de alumnado de Clonakilty, Irlanda.

Coñeceron alumnado de inglés da EOI de Vigo, participaron en clases de manualidades, caligrafía, baile galego e español para estranxeiros.

Brindaron unha presentación fascinante sobre a elaboración do seu proxecto Clonakilty Through Textiles (adxunto a este artigo) e tamén abrumaron coas Pedras Ogham e un obradoiro de caligrafía gaélica (presentación adxunta).

Obradoiros 2023-2024

Os grupos de reforzo que ofertamos este curso son abertos ao alumnado matriculado en calquera curso.

Chinés Francés Inglés Portugués Xaponés

Concurso de Microrrelatos 23/24

NOVEDADE: Un Podcast Feito polo Equipo de RADIO LINGUAS cos contos gañadores. Para non perder!!

5.1 Club de Lectura: próxima lectura

Agradecemos a visita fascinante de Maria Alonso o 4 de abril.

A próxima lectura será Golpes de Luz de Ledicia Costas. A autora ven de visita o 7 de maio ás 19h na Aula Polivalente.

Toda a información histórica e actual deste club de lectura:

Consulte a aula do seu grupo

Onde está a túa aula?

Consulta a guía de aulas e espazos da Sede Central da EOI de Vigo.

Consulte a sección de Ausencias do profesorado por se o seu grupo aínda non tivese profesor asignado e para comprobar a data de comezo das clases deste.

Sede central: Cursos ordinarios
Alemán Chinés Español