Horario de xullo e agosto

Xullo: De 9.00 a 14.00 h de luns a venres
Agosto: De 10.00 a 13.00 h de luns a venres

Consulte máis detalles aquí.

Anuncios:

Matrícula

• PRAZO para alumnado apto, non apto, e non presentado na extraordinaria: 28 xuño - 5 xullo en centros.net     Titorial    Oferta   Prezos (Pasouseche o prazo? Matrícula das prazas vacantes abre do 29 de xullo ao 20 de setembro.)

• PRAZO para alumnado apto na ordinaria: 18 xuño - 28 xuño  (Pasouseche o prazo? Matrícula das prazas vacantes abre do 29 de xullo ao 20 de setembro.)

• NOVO alumnado, renuncias, novas linguas etc:  Titorial     Oferta   Prezos

• PREINSCRICIÓN 24 xuño - 5 xullo. (Pasouseche o prazo? Matrícula das prazas vacantes abre do 29 de xullo ao 20 de setembro.)
    • CONSULTA de admitidos e MATRÍCULA 9 xullo - 19 xullo. Taxas

MATRÍCULA 2024-2025

DATAS DE PREINSCRICIÓN E MATRÍCULA para o curso 2024-2025:

Alumnado que continúa:

• Apto na ordinaria - do 18 ao 28 de xuño (ambos inclusive)
  • Apto, non apto e non presentado na extraordinaria - do 28 de xuño ao 5 de xullo (ambos inclusive)

Alumnado de novo acceso (tamén alumnado que renunciou ou que cambia de lingua):

• Preinscrición - do 24 de xuño ao 5 de xullo (ambos inclusive)
  • Consulta dos admitidos e MATRÍCULA: do 9 ao 19 de xullo (ambos inclusive)

• Accede á plataforma aquí.

Matrícula LISTA de RESERVA:

• Prazo de matrícula para alumnado que fixo preinscrición e quedou en lista de reserva: do 22 ao 24 de xullo (ambos inclusive)
  • Accede á plataforma aquí no prazo indicado.

Matrícula PRAZAS VACANTES:

• Prazo de matrícula para cubrir as prazas vacantes: do 29 de xullo ao 20 de setembro (ambos inclusive)
  • Accede á plataforma aquí no prazo indicado.

Dúbidas sobre a matrícula? Consulta a nosa GUÍA de MATRÍCULA aquí.

PROBA DE CLASIFICACIÓN

Matrícula na proba de nivel: do 2 ao 5 de setembro

Formulario de inscrición editable.

IMPRESCINDIBLE imprimir e asinar para a súa presentación na administración da Sede Central.

Que é a proba de clasificación? Informacións, taxas e documentación. Teña en conta que a proba terá lugar na sede central.

Calendario con aulas

Clasificación 2024 presentación visual do proceso de matrícula na proba de nivel.

Mobilidades de alumnado, profesorado e persoal non docente 2023-2024

Preme nos distintos puntos do mapa de Europa para ver fotos e impresións dos participantes nas mobilidades de Erasmus+ deste curso.

Concurso de Microrrelatos 23/24

NOVEDADE: Un Podcast Feito polo Equipo de RADIO LINGUAS cos contos gañadores. Para non perder!!

Guía de Aulas e Espazos da Sede Central da EOI de Vigo

Onde está a túa aula?

Consulta a guía de aulas e espazos da Sede Central da EOI de Vigo.