ADXUDICACIÓN DE PRAZAS VACANTES

O alumnado que desexe matricularse en algunha das prazas vacantes poderá solicitar a praza e matricularse a partir do día 23 de xullo. A matrícula realizarase en liña (aínda que na parte superior da páxina aparece "Matrícula Libre", vostede está a matricularse das prazas vacantes dos cursos oficiais).

A adxudicación de prazas vacantes será por rigorosa orde de inscrición.

Para proceder a realizar o trámite, seleccione a sede na que desexe matricularse para acceder á aplicación de matrícula e siga os pasos que se lle indican:

SEDE CENTRAL CANGAS COIA NIGRÁN
PONTEAREAS REDONDELA TUI

Por medio da aplicación en liña, o alumnado deberá presentar o resgardo de pagamento de taxas, ademais da restante documentación requirida, dentro do seu prazo.
As persoas que se matriculen responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. As escolas poderan solicitar ao alumnado a presentación dos documentos orixinais para o cotexo da copia electrónica presentada.

Recordámoslle que pode consultar a oferta de cursos para o ano académico 2022/2023 aquí.

Consulte como se pagan as taxas e os códigos de tramitación para encher os modelos.

Ligazón de matrícula para os cursos monográficos

Para matricularse nestes cursos, o alumnado debe formalizar a matrícula a través da aplicación en liña dende o 20 de xullo ata o 15 de setembro para os monográficos anuais e os do primeiro cuadrimestre. Abrirase un novo prazo en decembro para os monográficos do segundo cuadrimestre.

Toda a documentación necesaria para matricularse deberá presentarse por medio da aplicación en liña dentro dos prazos establecidos.

Para matricularse nos monográficos anuais da sede central debe entrar aquí.

Para matricularse nos monográficos do primeiro cuadrimestre da sede central debe entrar aquí

Para matricularse nos monográficos anuais da sección de Coia debe entrar aquí.

Para matricularse nos monográficos do primeiro cuadrimestre da sección de Coia debe entrar aquí

Para matricularse nos monográficos anuais da sección de Tui debe entrar aquí.

Para matricularse nos monográficos do primeiro cuadrimestre da sección de Tui debe entrar aquí.

Para ler a información completa sobre os cursos ofertados, pagamento de taxas e outros detalles consulte aquí.

Horario de xullo e agosto

Xullo: De 9.00 a 14.00 h de luns a venres
Agosto: De 10.00 a 13.00 h de luns a venres

O centro permanecerá pechado a semana do 15 ao 19 de agosto.

Consulte máis detalles aquí.

Cursos semipresenciais de inglés para o curso 2022-2023: Queres saber máis?

Consulte toda a información sobre os cursos semipresenciais de inglés para os niveis B2.1, B2.2, C1.1, C1.2 e C2