Mesa redonda: Visións da migración

Mércores, 1 de decembro de 2021, 20:00 h, na sala de profesorado.

Bus turístico - VigoTour

Bus turístico VigoTour, entrada libre - Departamento de español para extranjeros

Jueves, 2 de diciembre 13:00 h, Parada de bus de la estación marítima (Calle Cánovas del Castillo 3)

Nadal en Austria

Se queres coñecer como se celebra o Nadal en Austria, achégate o luns 29 de novembro ás 18 h pola sala de profesores da sede central (previa inscrición no enderezo: hagleitnermat@gmail.com)

Eleccións ao Consello Escolar

Coa constitución da Xunta Electoral comezou o proceso electoral para a renovación parcial dos distintos sectores da comunidade educativa representados no Consello Escolar do centro.

O prazo para a presentación de candidaturas dos sectores de alumnado, pais / nais / persoas titoras legais, e profesorado estenderase desde o día 9 ao día 16 de novembro, ambas as datas incluídas.

Os impresos para a presentación de candidaturas estáran dispoñibles na conserxería da sede central ou nas xefaturas de estudos das seccións, onde tamén deberán presentarse para facer efectiva a candidatura.

Calendario completo de todo o proceso

Proclamación de candidaturas

Consulta aquí a listaxe completa das candidaturas aos diversos sectores do Consello Escolar.

Coñece aos candidatos! A información sobre estes irase ampliando a medida que nos envíen (se queren) información sobre eles mesmos.

Aulas e profesorado

Consulte a aula e profesor/a do grupo no que está matriculado:

Alemán Chinés Español para estranxeiros
Francés Galego Inglés