Anuncios:

• Consulte o calendario completo dos exames de CERTIFICACIÓN Toda a información aquí.
  • Consulte as datas das probas de CLASIFICACIÓN (a proba de nivel) e demáis información aquí.
  • Datas de PREINSCRICIÓN e MATRÍCULA para o curso 2024-2025 aquí. Nota: o ligazón da plataforma só funciona nos prazos establecidos (a partir do 18 de xuño para alumnado que continúa os estudos e a partir do 24 de xuño para novo alumnado.)
  • Consulte as datas das probas de CELGA 1,2,3 e 4 maio-xuño de 2024.
  • Resultados da III edición da emocionante Proba de Aventura e Orientación Urbana UN MAR DE LINGUAS aquí.

CALENDARIO DE PROBAS: CONVOCATORIA ORDINARIA 2024

Consulte aquí o calendario de probas de certificación - convocatoria ORDINARIA

CENTRAL E COIA CANGAS NIGRÁN
PONTEAREAS REDONDELA TUI

Consulte a súa CONVOCATORIA da PARTE ORAL e a PARTE ESCRITA aquí:

MATRÍCULA 2024-2025: DATAS IMPORTANTES

A partir do 24 de xuño de 2024, ACCEDA AQUÍ Á APLICACIÓN DE PREINSCRICIÓN

A partir do 18 de xuño de 2024, ACCEDA aquí á aplicación de MATRÍCULA para alumnado APTO na convocatoria ordinaria.

Aquí a información sobre a preinscrición.

Nota: As aplicacións de preinscrición e matrícula só estarán activas nos prazos indicados.

PROBA DE CLASIFICACIÓN

ÚLTIMO DÍA DE MATRÍCULA: 16 DE MAIO

Que é a proba de clasificación? Informacións, taxas e documentación. Teña en conta que a proba terá lugar na sede central.

Calendario en PDF con aulas.

Formulario de inscrición editable. IMPRESCINDIBLE imprimir e asinar para a súa presentación na administración da Sede Central.

Clasificación 2024 xuño presentación visual do proceso de matrícula na proba de nivel de xuño.

Participación no programa de innovación educativa Observa_Acción

O programa Observa_Acción terá unha duración de dous cursos académicos e desenvolverase en varias fases das cales a EOI de Vigo participa durante o curso 2023-2024 en:

1. Observa_Acción. Fase Intracentros (Comparte) con 13 docentes da Sede Central e as seccións de Cangas, Coia, Nigrán, Redondela e Tui participando en observacións gratificantes e enriquecadoras.
  2. Observa_Acción. Fase Intercentros (Acolle) con visita a outros dous centros de ensinanzas de réxime especial e unha sesión de acollida na nosa Sede Central.

Observa_Acción Etapa Comparte con observacións entre compañeiros da EOI de Vigo e as súas seccións.

Etapa Acolle Ensinanzas de Réxime Especial Observa_Acción 2024

Terceira Proba de Aventura e Orientación Urbana "Un Mar de Linguas" 2024

Descarga os resultados aquí.

Os aventureiros poden tamén probar a aventura en liña elaborada polo profesorado este ano aquí.

Para familiarizarte coas  características da proba, podes ler o seguinte dossier explicativo, no que atoparás toda a información necesaria.

Datas das probas de certificación ordinarias e extraordinarias

Con data 22 de marzo publicouse no DOG a Instrución 1/2024 pola que se regulan as probas de certificación polo réxime oficial para o curso 2023/2024.  As datas das probas escritas nos niveis B2,C1 e C2, están aquí.

As datas das probas escritas e orais de TODOS os niveis e linguas:

Consulte as convocatorias detalladas aquí.

Máis información sobre a avaliación destas probas atópase nesta guía

Lembrade que as probas de cursos de promoción son establecidos polo profesorado de cada curso.

Mobilidades de alumnado, profesorado e persoal non docente 2023-2024

Preme nos distintos puntos do mapa de Europa para ver fotos e impresións dos participantes nas mobilidades de Erasmus+ deste curso.

Concurso de Microrrelatos 23/24

NOVEDADE: Un Podcast Feito polo Equipo de RADIO LINGUAS cos contos gañadores. Para non perder!!

Consulte a aula do seu grupo

Onde está a túa aula?

Consulta a guía de aulas e espazos da Sede Central da EOI de Vigo.

Consulte a sección de Ausencias do profesorado por se o seu grupo aínda non tivese profesor asignado e para comprobar a data de comezo das clases deste.

Sede central: Cursos ordinarios
Alemán Chinés Español