Benvida

NOVA PÁXINA DA EOI DE VIGO

Estamos actualizando as informacións desta páxina.

Para calquera suxestión ou dúbida, tan só ten que entrar en contacto connosco.

Departamento de Italiano: Xornada de portas abertas dos días 23 e 24 de setembro

Consulte aquí a información sobre as xornadas de portas abertas do Departamento de Italiano.

Calendario de preinscrición e matrícula 2021-2022

Alumnado apto en xuño 2021 e que desexa continuar estudos no mesmo idioma: matrícula do 1 ao 9 de xullo e do 1 ao 16 de setembro.

O alumnado de novo acceso debe preinscribirse primeiro e logo matricularse. Se ten dúbidas, pode consultar as informacións previas e a información xeral de preinscrición, matrícula e formas de acceso.

CELGA niveis 2, 3 e 4: Convocatoria as probas de certificación PRAZO ATA 4 DE OUTUBRO

Consulte aquí a convocatoria para obter os certificados de lingua galega dos niveis CELGA 2, 3 e 4.

CELGA e Linguaxe Administrativa Galega: Listaxe de admitidos/as para o primeiro cuadrimestre do curso 2021-2022

Consulte aquí a listaxe de admitidos/as para o primeiro cuadrimestre dos cursos CELGA e Linguaxe Administrativa Galega nivel superior.

O prazo para a presentación da documentación na aplicación web será ata o día 17 de setembro de 2021 para o alumnado admitido nos cursos do primeiro cuadrimestre.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2021

Anímate a visitar o noso centro entre os días 21 e 24 de setembro e experimentarás como sería unha clase na nosa escola!

COMEZO DAS CLASES DO CURSO 2021-22

Consulte aquí o calendario de comezo das clases do curso 2021-22.

Teña en conta os días da semana do seu grupo para saber cando comezan as súas clases.

Convocatoria dos cursos de galego de linguaxe administrativa e CELGA para o 1º cuadrimestre do curso 2021-2022

Prazo de presentación de solicitudes online para os cursos do 1º cuadrimestre: do 1 ao 10 de setembro de 2021. Prazo de presentación de solicitudes para os cursos do 2º cuadrimestre: do 4 ao 14 de xaneiro de 2022.

Probas de clasificación: 9 e 10 de setembro de 2021 (consulte os resultados neste mesmo artigo)

A proba de clasificación está pensada para o alumnado que se quere matricular nos estudos oficiais das EOI e que xa ten coñecementos previos. Consiste nunha proba que diagnostica o nivel de lingua e dá acceso a un curso determinado diferente do nivel básico 1.

CALENDARIO DAS PROBAS DE CLASIFICACIÓN para o curso 2021-2022: terán lugar os días 9 e 10 setembro de 2021, dependendo do idioma. Consulte aquí as datas e horas.

Para coñecer a distribución por tribunais e aulas da proba de Inglés, consulte aquí.

Novidade: Cursos semipresenciais de inglés para o curso 2021-2022

Consulte toda a información sobre os cursos semipresenciais de inglés para os niveis B2.1, C1.1 e C1.2