CURSOS MONOGRÁFICOS: COMEZO DAS AULAS 19 SETEMBRO

INFORMACIÓN COMPLETA SOBRE OS MONOGRÁFICOS AQUÍ

IMPORTANTE: PRAZO DE MATRÍCULA AMPLIADO ATA O 7 DE OUTUBRO, EXCLUSIVAMENTE DE XEITO PRESENCIAL NO CENTRO OU NAS SECCIÓNS.

AS CLASES COMEZAN A PARTIR DO DÍA 19 DE SETEMBRO.

Abrirase un novo prazo de matrícula en decembro para os monográficos do segundo cuadrimestre.

Consulte a páxina coa información completa sobre os monográficos ofertados, pagamento de taxas e outros detalles.

Cineclub en francés na sede central

Consulta ao teu profesor ou profesora.

CELGA e Linguaxe Administrativa Galega

Cursos Celga: comezo das clases o día 3 de outubro.

Cursos de Linguaxe Administrativa: comezo das clases o día 24 de outubro

Consulte aquí a listaxe de persoas admitidas para o primeiro cuadrimestre dos cursos CELGA e Linguaxe Administrativa Galega nivel superior.

O alumnado deberá acceder a través da aplicación de matrícula para confirmar se foi admitido e, de ser o caso, deberá formalizar a súa matrícula na mesma aplicación e subir a documentación ata o día 16 de setembro.

O alumnado que non formalice a súa praza na aplicación no prazo establecido, perderá a praza adxudicada.

Documentación a presentar:

Cursos semipresenciais de inglés para o curso 2022-2023: Queres saber máis?

Consulte toda a información sobre os cursos semipresenciais de inglés para os niveis B2.1, B2.2, C1.1, C1.2 e C2