Anuncios:

Xoves, 24 de outubro

Hai 4 eventos pola tarde:

Intercambio Lingüístico

Aproveita o formulario da EOI de Vigo para buscar con quen facer un intercambio. Practica a lingua que estás a aprender e logo axuda á outra persoa ou persoas a practicar a lingua que ti dominas.

Consello Escolar

Agradecemos ás persoas testemuñas do sorteo o 23 de outubro para constituir a xunta electoral para a renovación parcial do Consello Escolar. Os seleccionados recibiron chamada e correo sobre os seguintes pasos do proceso electoral. En breve haberá máis información na web e exposta nos corchos da sede central e seccións.

Apertura da biblioteca

Xa inauguramos o servizo de préstamo na nosa biblioteca. Consulta o horario e catálogo. En caso de querer participar como alumnado voluntariado e facer unha garda semanal para aumentar o horario, contacta con eoi.vigo.vicedireccion@edu.xunta.gal

Lotaría de Nadal

Este ano vai tocar! (33751)

Pódese adquirir décimas do número reservado ata o 19 de decembro para a comunidade educativa da EOI de Vigo na Administración da Lotaría nº 10 na Rúa Urzaiz, 191 (a beira da Praza do Calvario).

Canle de Whatsapp

Para estar informado/a das novidades da escola, pódeste subscribir a nosa canle de Whatsapp a través desta ligazón. As canles en whatsapp, (co botón "NOVEDADES") non comparten datos persoais nin números de teléfono.

Pinturas en colaboración

O traballo en grupo ou en parellas ten unha fascinación propia porque permite a interacción facendo eco á creación allea e xerando así unha sintonía e consonancia dos elementos. Ao mesmo tempo, cada participante segue apor- tando o seu estilo moi persoal e individual. Esta dimensión adicional elaborando redes de accións e reaccións falta nas creacións en solitario.

Moitas veces a relación entre as achegas é tal que traballando en grupo, comenzando unha, as outras deciden continuar xusto co mesmo bote de pintura coincidindo en cor e forma de como queren seguir avanzando nese momento dado.

• Roswitha Althoff, profesora (alemán) -- a súa páxina web
  • Alicia Gil, profesora xubilada (inglés)
  • Maria Jesús Pirallo
  • Estela Ivkovcic

Para pintar en colaboración como grupo de alumnado ou de forma individual, contacta con roswithaalthoff@edu.xunta.gal.

Para adquirir unha das pinturas a cambio dun donativo solidario ao Banco de Alimentos de Vigo, contacta con roswithaalthoff@edu.xunta.gal.

Guía de Aulas e Espazos da Sede Central da EOI de Vigo

Onde está a túa aula?

Consulta a guía de aulas e espazos da Sede Central da EOI de Vigo.