Maio 2016

RESUMO ACTIVIDADES DAS LETRAS GALEGAS

Na seguinte presentación podedes ver algúns dos traballos que realizamos durante a semana das Letras Galegas, adicadas a Manuel María.

A continuación podedes ver os videos da convivencia que fixemos co CEIP Castrelo de Miño para festexar o Día das Letras Galegas.
Video de benvida
Poema Arco da Vella

O sol

A lúa

Galicia
Burro

O poema "Eu quixera", composto entre todos os nenos e nenas de Astariz

O caracol

Agora chegou o momento da música, do baile

Conto de lobos

E para rematar unhas copliñas cantadas polos nen@s

LETRAS GALEGAS 2016

Actividades on-line do Seminario Galán

Ademáis a Casa da Cultura e a Biblioteca Pública de Ribadavia organizan as seguintes actividades para celebrar as Letras Galegas na nosa vila

O domingo 15 de maio as 17 h na Casa da Cultura estará Pablo Díaz, dentro do programa FALAREDES

E o martes 17 de maio, Día das Letras Galegas, as 12 h na Praza Maior estará Anxo Moure, dentro do programa Ler conta moito

PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORES

Estas son algunhas das lecturas que fixeron os alumnos de 1º e 2º de primaria aos máis pequenos do cole

A continuación tendes algúns videos da Asentada pola lectura feita na Praza Maior de Ribadavia

Por último, antes de empezar o bookcrossing no castelo de Ribadavia, Antonio, un pai dos nosos alumn@s deunos unha pequena explicación dos libros que había no castelo.

RESUMO ACTIVIDADES DO MES DE ABRIL

O mes de abril foi moi especial, debido as diversas actividades que tiñamos previstas no noso cole.

Na seguinte presentación podedes ver as diferentes exposicións de libros, os libros no patio na hora do recreo, aos alumn@s de 1º e 2º curso lerlles aos máis pequenos,...

Fixeron unha lectura de Don Quixote

Tamén rematamos o Abecedario da Natureza

Fixémoslle o carnet da Biblioteca Pública de Ribadavia aos alumnos de 3 anos

Tamén sacamos fotos con Don Quixote e Sancho Panza na Biblioteca Pública de Ribadavia

Entregamos os pasaportes lectores

Elaboramos uns marcapáxinas moi chulos

Tamén fixemos a III Asentada pola lectura na Praza Maior de Ribadavia e un bookcrossing especial no Castelo de Ribadavia. Pinchade na foto para acceder a Carrilana Dixital e poder ver todas as fotos.

A CIGARRA E A FORMIGA

Os nen@s da Escola de San Paio fixeron unha adaptación da fábula "A cigarra e a formiga". Mirade que bonito lles quedou.