Novas de interese

Aeronáutica no Tino Grandío

O alumnado de 5° de EP e o de ESO participou no Proxecto ESERO da Axencia Espacial Europea que apoia ao ensino da ciencia e da tecnoloxía nos centros educativos, fomentando as vocacións científicas mediante o contexto do espacio. O seu lema é “Do Espacio á aula”.
O nome da actividade era “Ingeniero de astronaves” e o reto que nos plantexaba era o estudio das distintas propiedades que teñen que cumplir os materiais das naves espaciais que se mandan ao espacio. Ese estudio fixémolo a través da realización de distintos experimentos. Aquí vos deixamos unha mostra gráfica.

Visita cultural á cidade das murallas

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria visitou a exposición de instrumentos musicais antigos, e despois acudiu á representación da obra de teatro: De los cuentos a las cuentas

Educación Vial

Esta semana tivemos a sorte de contar coa colaboración de dúas monitoras de educación vial que lles presentaron ao alumnado de 1º e 2º de Educación  Primaria a Latexo, que é un corazón de peluche que quere ensinarlles aos máis pequenos cómo deben camiñar polas estradas do rural. Trátase dunha actividade que vai ter continuidade ó longo de todo o curso con novos talleres.

O samaín xa está aquí...!!!

Na semana do 29 ao 31 de outubro imos preparar, coa axuda das familias, unha exposición de cabazas decoradas para celebra-lo samaín. Non esquezades traer a vosa!

Datas das reunións coas familias

Como tódolos anos no Tino Grandío, van ter lugar as reunións coas familias de todo o alumnado. Para que non se vos esquezan, velaí as datas: