Novas de interese

warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

selo de calidade etwinning

O  CPI Tino Grandío ven de recibir o selo de calidade polo proxecto eTwinning que fixeron o curso pasado os alumnos de 3º e 4º de ESO da sección bilingüe. Noraboa a tod@s @s que o fixeron posible!

Recrexogos no Tino Grandío

Tagged:

Neste curso 2017/2018 poñemos en marcha o que chamamos Recrexogos. Trátase de organiza-los recreos dos nenos e nenas de primaria ofrecéndolles propostas de xogos alternativos. Deste xeito, organízanse catro espazos con propostas diferentes polos que irán rotando cada un dos cursos de primaria.

Días non lectivos

O claustro de profesores do CPI Tino Grandío, facendo uso da facultade concedida pola Consellería de Educación, escolleu como días non lectivos o 13 de outubro e o 18 de maio.

Axudas

Extracto da Resolución de 3 de agosto de 2017, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2017-2018

Enlace ás bases

Comezo das clases

O luns día 11 de setembro comezan as clases en educación primaria. O horario lectivo durante este mes de setembro será de 9:50 a 14:30 horas. Coma sempre, a saída dos autobuses terá lugar ás 15 horas.

No caso do alumnado da ESO o comezo das clases será o venres 15 de setembro. O horario será o mesmo que en primaria durante todo o mes de setembro.

Bo curso a tod@s!!

Libros de texto curso 2017-2018

Nos arquivos adxuntos está a relación de libros de texto para os diferentes cursos de Infantil, Primaria e ESO.

No caso de 5º e 6º de Primaria, e 1º e 2º da ESO empregaranse libros dixitais.

Festival Fin de Curso

Tagged:

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

excursion a guimaraes