ENDL..

Visita á Casa De Hortas en Outeiro

O pasado 5 de maio fomos a Outeiro de Rei, patria de Manuel María de Hortas. Alí, na súa casa, na sede da Fundación que leva o seu nome, achegámonos a esta figura senlleira da nosa cultura. Este ano 2016 é o ano de Manuel María, pero nós pedimos e queremos que tódolos anos sexan anos para lembrar, para escoitar, para ler, para estudar...a este xigante das nosas letras. Grazas Manuel María por todo o que nos deixaches, por todo o que loitaches e por todo o que nos aprendeches... por todo, grazas.

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Visita á Casa Museo de Manuel María

O xoves 5 de maio, en horario escolar, visitaremos a Casa Museo de Manuel María, escritor chairego ao que se lle dedica este ano o Día das Letras Galegas. Co gallo deste acontecemento, traballaremos previamente sobre a vida e obra deste egrexio autor galego.

A esta visita acudirán nenos e nenas de 6º de Primaria, do Clube de Lectura de Primaria e da ESO, e todo o alumnado de 4º da ESO.

As palabras máis fermosas

Tagged:

Dende o Equipo de Dinamización Lingüística do centro, propúxose elaborar unha bonita iniciativa, relacionada coa nosa lingua. Consistía en que cada nena e neno elaborara unha pequena composición escrita con material de refugallo, tratando de reproducir unha palabra que, ao seu parecer, fora fermosa.

O resultado foi este (preme)

Os ENDL do CPI de Guntín e do CEIP de Taboada crean un blogue conxunto

Tagged:

Os Equipos de Dinamización Lingüística do CPI Tino Grandío de Guntín e do CEIP Sto Tomé de Carballo de Taboada veñen de crear un blogue conxunto para fomenta-lo uso do galego nos seus respectivos centros.

Esre é o enlace:http://www.tinoetome.blogspot.com