Datas das reunións coas familias

Como tódolos anos no Tino Grandío, van ter lugar as reunións coas familias de todo o alumnado. Para que non se vos esquezan, velaí as datas:

English Week

O CPI Tino Grandío ven de ser  seleccionado para participar na actividade de inmersión lingüística en lingua inglesa, “English Week”, no curso 2018/2019. Nesta quenda tócalle ao alumnado de 1º da ESO, entre o 28 de outubro e o 3 de novembro.

Este programa consiste nunha serie de actividades de formación que se desenvolverán nun centro residencial situado en Galicia, en réxime de internado onde se estimulará a práctica do idioma e a súa utilización en contextos comunicativos diversificados e enfocados de cara á mellora da comunicación oral, co apoio de profesorado nativo en lingua inglesa. O programa das actividades procurará, por unha banda, a inmersión en lingua inglesa do alumnado, de xeito que lle permita desenvolver nun contorno real a súa comunicación, e, por outra, complementar esta formación con actividades de carácter cultural.

Neste enlace tedes máis info

Benvid@s!!

Hoxe comeza no Tino Grandío un novo curso para o alumnado de Educación Infantil e Primaria. O vindeiro luns 17 será o momento do alumnado da ESO.

O equipo docente do centro ten o firme propósito de seguir construindo espazos educativos de encontro, respecto, agarimo, comprensión, aprendizaxe..., espazos onde o alumnado poida medrar como persoas cada día e tódolos días. Ese é o noso  compromiso, un curso máis.

Benvid@s!!!

Libros de texto e material. Curso 2018/2019

No arquivo adxunto podedes consultar os libros de texto e o material necesario para o vindeiro curso. Para calquera dúbida, poñédevos en contacto co centro. Grazas.

Calendario escolar. Curso 2018/2019

Premede no enlace para ve-lo calendario do curso 2018/2019

Calendario escolar

Calendario exames setembro 2018

No arquivo adxunto, podedes consultar o calendario de exames de setembro.

Boas vacacións a tod@s!

Remata un novo curso no Tino Grandío. Dende o equipo docente, agardamos que nenos e nenas leven as súas mochilas ateigadas de bos recordos.

Boas vacacións !! e ata setembro...

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Mención de honra da II Edición "Cantamos coas mans" da FAGXP

A nosa compañeira Eva (intérprete da lingua de signos) coa colaboración de toda a comunidade educativa do Tino Grandío, ven de elaborar un video que mereceu unha mención de honra por parte da Federación Galega de Persoas Xordas (FAGPX). Agardamos que vos guste.