• warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

Libros de texto curso 2017-2018

NOTA IMPORTANTE!!

Na listaxe de 1º e 2º de Primaria había erros que xa están correxidos. Desculpade as molestias.

No día de hoxe, 2 de xullo, correxiuse o erro do libro de inglés de 3º de primaria.

Nos arquivos adxuntos está a relación de libros de texto para os diferentes cursos de Infantil, Primaria e ESO.

No caso de 5º e 6º de Primaria, e 1º e 2º da ESO empregaranse libros dixitais.

Festival Fin de Curso

Tagged:

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

excursion a guimaraes

búscanse valentes!

Última hora!!

Este traballo feito polo alumnado de 1º e 3º da ESO do CPI Tino Grandío resultou premiado pola Federación de Asociacións de Persoas Xordas de Galicia(FAXPG) dentro do Concurso Escolar de cancións para o día da LSE. Noraboa a tod@s.

Que o desfrutedes!

Probas de avaliación individualizada de 3º de primaria

CAL É A SÚA FINALIDADE?

A avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria ten como finalidade comprobar o grao de dominio das destrezas, capacidades e habilidades do alumnado en expresión e comprensión oral e escrita, cálculo e resolución de problemas en relación coa adquisición da competencia en comunicación lingüística e da competencia matemática.

Esta avaliación ten carácter informativo e orientador para os alumnos e alumnas e familias, equipos docentes, centros e Administración educativa.

QUE COMPETENCIAS SE AVALÍAN?

-Competencia en comunicación lingüística

-Competencia matemática.

EN QUE CONSISTEN AS PROBAS?

Estarán constituídas por:

-Cadernos  de alumnado para cada unha das competencias

-Cuestionarios  de contexto para o alumnado e as súas familias

Feira do libro

Tagged:

Estase a celebrar unha nova edición da Feira do Libro no CPI Tino Grandío. Os fondos recadados serán destinados á excursión a Cantabria, os días 19, 20 e 21 de xuño.