Reanimación cardiopulmonar

A ANPA do Tino Grandío ven de organizar unhas sesións prácticas de aprendizaxe da reanimación cardiopulmonar para alumnado de 3º e 4º da ESO e de 3º e 4º de Primaria . As sesións foron impartidas por persoal do Hospital de Vigo

A frase da semana

Cada semana poñemos á vista de todo o mundo unha frase para pensarmos. Comezamos!!

Teatro e Obradoiro

O alumnado de 5º e 6º do Tino Grandío tivo unha mañá chea de actividade. Primeiro, asistiron a unha obra de tetatro en inglés, e posteriormente, participaron nun obradoiro de construcción de instrumentos musicais. En concreto, fabricaron un asubío cunha avelá.

A festa do nadal no Tino Grandío

Premede enriba da foto para ver todo o álbum

Álbum: CURSO 2018/2019 -> NADAL

A galiña azul

O alumnado de 1° e 2°de primaria asistiu a unha función no Auditorio Gustavo Freire de Lugo para ver a representación de "A galiña azul". Pasárono xenial!!