Información inicio curso ESO

Mañá día 15 comezan as clases na ESO. O horario será de 9.50 a 14.30 (o xantar de 14:30 a 15:00). Á primeira hora, cada grupo estará coa súa titora e despois terán clase normal, nas que o profesorado irá introducindo a súa materia e o material necesario para o curso.

Non haberá unha reunión coas familias para explicar as normas Covid porque continúan en vigor as do ano pasado, e as reunións ordinarias de grupo terán lugar ao longo do mes de outubro (xa se avisará con tempo).

Feliz comezo de curso.

Vales material ESO

A partir de mañá, día 14 de setembro, as familias que teñen dereito aos vales de material poden pasar a recollelos pola secretaría do centro.

Días e horarios reunións coas familias inicio de curso

Reunión 5º Primaria

Mércores 8, 10:30 na aula

Reunión 6º Primaria

Mércores 8, 10:30 na Biblioteca

AVISO IMPORTANTE SOBRE O COMEDOR ESCOLAR

Unha vez publicada as instrucións que  regularán o comedor escolar, no curso 2021/2022, adxuntamos o anexo II de autodeclaración que deberá vir debidamente asinado e cuberto. O segundo adxunto contén unha axuda para cubrir o cálculo de pagamento.

A documentación entregarase na secretaria do centro, antes do 15 de xullo, en horario de 10:00 a 13:30. Grazas

AVISO IMPORTANTE SOBRE O FONDO DE LIBROS

A listaxe provisional do fondo solidario de libros sairá o martes 6/06/21. O luns é festivo local en Guntín. Haberá dous días para reclamacións. Grazas