Arte nas portas

No Tino Grandío a arte expándese por todo o colexio. Tamén nas portas das aulas... Velaí unha mostra:

Actividades departamento de orientación

-Conmemoración do Día da Muller o 8 de marzo

Relatorio e táboa redonda para Educación Infantil, Primaria e Secundaria. Participan:

-Unha Tenente Coronel e unha Cabo 1º do Exército de Terra.

-Unha Policía Nacional.

-Unha Árbitro de Fútbol Sala e unha xogadora da Selección española de Fútbol Sala

-Unha representante da Asociación Galega de Mulleres Rurais

-Charla sobre VIOLENCIA DE XENERO dentro o Plan Proxecta 365 Días sen Violencia de Xénero, o xoves 20 de Abril, para o alumnado da ESO as 13:25.

-Charla de Médicos sen Fronteiras o 23 e o 30 de marzo ás 13.25 para o alumnado da ESO.

celebrámo-la paz

Tagged:

No Tino Grandío quixemos conmemora-lo día da paz e da non violencia dun xeito especial. Fixemos un videoclip coa participación de toda a comunidade educativa. Agardamos que sexa do voso agrado!

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

O CD Lugo visitou o tino grandío

Tagged:

José Juán, porteiro e Alex, adestrador das categorías inferiores do CD Lugo visitáronnos para falar connosco, firmar autógrafos, convidarnos a un partido e... regalarnos unha camiseta firmada por tódolos xogadores. Foi un acto que queremos agradecer de corazón. Grazas a tod@s os que o fixeron posible.

Actividades de orientación profesional

Charlas para 3º e 4º ESO dende a USC. Programa A Ponte

-Luis Botana o venres  3 de febreiro. (13:25-14:15)

-Ramiro Rodríguez o venres 17 de febreiro. (13:25-14:15)

-Solicitude de visita ao campus universitario, a elexir entre estas datas:2 de marzo e 7 de abril.

-Visita a Institutos de Lugo para o alumnado de 4º de ESO o lúns 20 de marzo.

Xornadas de sensibilización con COGAMI

Tagged:

-20 de xaneiro: 1º e 3º ESO (Titoría)

-24 de xaneiro: 4º ESO (13:15-14:10)

-26 de xaneiro: 2º ESO (Titoría)

Dedicado a...

... un gran profesional e mellor persoa.

Novos títulos clube de lectura

O clube de lectura do Tino Grandío xa ten novas propostas. Son as seguintes:

6º Primaria: Charlie y la fábrica de chocolate de Roald Dahl

1º e 2º ESO: Kafka e a boneca viaxeira de Jordi Sierra I Fabra

3º e 4º ESO: Donde surgen las sombras

Grupo de adultos: Canadá de Richard Ford e Made in Galicia de Sechu Sende.

As xuntanzas para o comentario dos libros celebraranse ó longo do mes de xaneiro. Boa lectura!!