calendario Actividades

-Mércores 5 de abril ás 9,45, relatorio de Teresa Rodríguez dentro do programa A Ponte para todo ESO.

-Xoves 6 e 20 de Abril, relatorio sobre Violencia de xénero, impartido òla policía Autonómica para o alumnado de 2º da ESO ás 13:25.

-Venres 7 de abril, visita á USC do alumnado de 4º da ESO dentro do programa A Ponte.

-Venres 21 de abril, sensibilización de COGAMI para o alumnado de primaria.

-Luns 24 de Abril as 12:25 charla sobre saídas profesionais no exército para o alumnado de 3º e 4º da ESO.

viaxe ao museo do ferrocarril de Monforte

Alumnado de primaria do Tino Grandío no Museo do Ferrocarril de Monforte.

Contratos programa

Tagged:

Un curso máis, o CPI Tino Grandío participa na convocatoria dos contratos programa auspiciados pola Xunta de Galicia. Para máis información, premer no seguinte enlace:

O mundo sen as mulleres non é

Tagged:

`

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.