Benvid@s!!

Hoxe comeza no Tino Grandío un novo curso para o alumnado de Educación Infantil e Primaria. O vindeiro luns 17 será o momento do alumnado da ESO.

O equipo docente do centro ten o firme propósito de seguir construindo espazos educativos de encontro, respecto, agarimo, comprensión, aprendizaxe..., espazos onde o alumnado poida medrar como persoas cada día e tódolos días. Ese é o noso  compromiso, un curso máis.

Benvid@s!!!

Menú setembro

Entrar no arquivo adxunto para acceder á información

Libros de texto e material. Curso 2018/2019

No arquivo adxunto podedes consultar os libros de texto e o material necesario para o vindeiro curso. Para calquera dúbida, poñédevos en contacto co centro. Grazas.

Calendario escolar. Curso 2018/2019

Premede no enlace para ve-lo calendario do curso 2018/2019

Calendario escolar

Calendario exames setembro 2018

No arquivo adxunto, podedes consultar o calendario de exames de setembro.

Boas vacacións a tod@s!

Remata un novo curso no Tino Grandío. Dende o equipo docente, agardamos que nenos e nenas leven as súas mochilas ateigadas de bos recordos.

Boas vacacións !! e ata setembro...

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Mención de honra da II Edición "Cantamos coas mans" da FAGXP

A nosa compañeira Eva (intérprete da lingua de signos) coa colaboración de toda a comunidade educativa do Tino Grandío, ven de elaborar un video que mereceu unha mención de honra por parte da Federación Galega de Persoas Xordas (FAGPX). Agardamos que vos guste.

Información sobre o transporte escolar

Premer na imaxe para acceder á información

Axudas para libros e material escolar

No arquivo adxunto, tedes toda a información necesaria. Para calquera dúbida poñédevos en contacto co centro.