Libros de texto

Libros de texto curso 2017-2018

Nos arquivos adxuntos está a relación de libros de texto para os diferentes cursos de Infantil, Primaria e ESO.

No caso de 5º e 6º de Primaria, e 1º e 2º da ESO empregaranse libros dixitais.

Información de interese para as familias

Deixamo enlace a documentos de interese para as familias sobre as axudas para os libros de texto.

En 1º lugar reproducimos a carta enviada ás familias polo centro:

Con data do 27 de abril de 2016 a Xunta publicou a Orde  pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.Informámosvos das axudas para o próximo curso do voso/a fillo/a, desexando que, o antes posible vos poñades en contacto co centro para tramitar a posible axuda, polo que vos mandamos a información do devandito curso.

Orde do DOGA