Foguetes de azucre

Unha das actividades que fixemos co alumnado de 4º da ESO foi a realización dos chamados foguetes de azucre. Para elo fíxonos falta o seguinte material: nitrato potásico azucre glas (sacarosa), tubos de pvc, area de gato,estufa eléctrica, balanza ebengalas de cumpleanos.

O primeiro paso foi facer a mestura do nitrato potásico co azucre, que tamén é chamada "pólvora blanca". Neste paso tivemos que ter especial coidado co secado, o cal fixemos nunha estufga eléctrica. Unha vez feita a mestura a introducimos nun anaco de tubo de PVC tapando os extremos con area de gato. Tivemos que prensar todo con tolete de madeira do diámetro do tubo e golpeando cun martelo. Ao final fixem,os un burato onde introducimos a bengala de cumpleanos que fixo as veces de mecha.

O experimento saliu á perfeción para regocijo de todo o alumnado, pero temos que recoñocer que lograr un bo secado da mestura é fundamental para que o foguete sala disparado cara arriba e non quede na terra botando fume coma un botafumeiro..

O ano próximo probaremos con novas ideas