Benvidos á nosa páxina web!

O CPI de Bembibre é un centro educativo de titularidade pública, dedicado a impartir ensinanzas de Educación Infantil, Primaria e Secundaria Obrigatoria ubicado na vila coruñesa de Val do Dubra. Actualmente dispón de comedor, de transporte escolar e de actividades extraescolares.

LISTAXE DIFINITIVA DE FONDOLIBROS PRIMARIA

Xa poden consultar no centro a listaxe definitiva de Fondolibros para o curso 2020-21. Recorden que os libros de texto de 3º e 5º de primaria os merca o centro, non se conceden vales.

DESCARGA DA APLICACIÓN TOKAPP

As familias do alumnado que se matricula por primeira vez neste centro, xa poden descargar a aplicación TokApp.

LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS

Poden consultar no centro a listaxe provisional do número de libros que lles corresponde ao alumnado de Primaria. Esta listaxe non se publicará nesta páxina web pola protección de datos.

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DOS SERVIZOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR

A PARTIR DE MAÑÁ DÍA 19 DE XUÑO E  ATA O DÍA 22 DE XULLO, PODEN PRESENTAR NO CENTRO AS SOLICITUDES DE UTILIZACIÓN DOS SERVIZOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR

ACHÉGASE UN RESUMO DAS DÚAS INSTRUCIÓNS, O IMPRESO DE SOLICITUDE DE TRANSPORTE E COMEDOR E O ANEXO II DE AUTOLIQUIDACIÓN (SÓ PARA OS SOLICITANTES DE COMEDOR)

SOLICITUDE DE FONDO LIBROS, AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2020/21

O 19 de maio de 2020 publicouse a Orde do 12 de maio de 2020 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto.

Nos arquivos adxuntos poden descargar os anexos da solicitude e o resumo da convocatoria.

Prazo: do 20 de maio ao 19 de xuño de 2020

As solicitudes poden presentarse por vía electrónica empregando a aplicación informática "fondolibros" (https://www.edu.xunta.es/fondolibros/) a través da sede electrónica https://sede.xunta.gal/portada ou ben nos centros de forma presencial, así como en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo.

Para a presentación no centro a Secretaría estará aberta de 10 a 14 horas.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2020-2021

No día de hoxe publicouse no Diario Oficial de Galicia a Resolución do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020, que, no ámbito educativo, establece o seguinte acordo:

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN: do 11 ao 18 de maio

AXUDAS PARA OS USUARIOS DO COMEDOR ESCOLAR DO CPI DE BEMBIBRE EN RELACIÓN AO CORONAVIRUS: COVID-19

No arquivo adxunto, poden consultar un resumo do procedemento para a tramitación das solicitudes de axudas económicas para os alumnos/as usuarios do servizo de comedor escolar, para estes días de suspensión da actividade lectiva no centro educativo.

NOVAS INSTRUCIÓNS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

Con motivo da suspensión das clases polo coronavirus (covid-19), amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

CURSO 2020/2021: PROCESO DE ADMISIÓN

Para o alumnado que non está matriculado neste centro nin no centro adscrito, o proceso de admisión abranguerá do día 1 ao 20 de marzo (o noso centro permanecerá pechado o día 20 de marzo, polo que o último día para facelo presencialmente no centro é o 23 de marzo). O impreso para solicitala pode recollerse na oficina de administración do CPI de Bembibre. Teñen toda a información e manuais de axuda para as familias na seguinte ligazón:

PRAZAS VACANTES:

27

11

10

Nestes datos están recollidas as reservas de 3 prazas para alumnado NEE en 1º Primaria e 1º ESO.

LEXISLACIÓN APLICABLE:

• Decreto 254/2012, do 13 de decembro
  • Orde do 12 de marzo de 2013
  • Orde  do 25 de xaneiro de 2017

CURSO 2020/2021: PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS

A partir do xoves 27 de febreiro estará publicada no taboleiro de anuncios do centro a listaxe de alumnado admitido procedente do centro adscrito CEIP Plurilingüe Xacinto Amigo Lera.

CURSO 2019/20: HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS DO PROFESORADO DE ESO

Achegámoslles o horario de atención ás familias do profesorado de Educación Secundaria.

CURSO 2019/20: FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DO CURSO 2019/20 PARA 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA