Benvidos á nosa páxina web!

O CPI de Bembibre é un centro educativo de titularidade pública, dedicado a impartir ensinanzas de Educación Infantil, Primaria e Secundaria Obrigatoria ubicado na vila coruñesa de Val do Dubra. Actualmente dispón de comedor, de transporte escolar e de actividades extraescolares.

Prazas asignadas

Publícanse a listaxe provisional de prazas asignadas para o curso 2018-19.

Celebramos o Día Internacional da Muller

Celebramos con diferentes accións o 8 de marzo, día internacional da muller.

LISTAXE DE VACANTES PARA O CURSO 2018/19

Publicadas as vacantes para o curso académico 2018/19: Educación Infantil, Educación Primaria e Educación Secundaria Obrigatoria.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018/19

LEMBRÁMOSLLES QUE O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO CPI DE BEMBIBRE PARA O CURSO 2018/19 SERÁ DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2018.

A instancia recollerase na Administración do colexio.

Actividades no día contra a violencia de xénero

Celebramos o día contra a violencia de xénero

Performance contra a violencia de xénero

24/11/2017 11:55

O venres día 24 de Novembro no ximnasio, no recreo da mañá ás 11.55  conmemoramos o día en contra da violencia de xénero cunha performance a cargo dos alumnos de 4º E.S.O de artes escénicas e danza.

Realizarán unha performance e unha lectura dun texto reivindicativo.

Gardas de comedor

As nais e pais interesadas en realizar gardas de comedor poden solicitar o impreso en administración.

Listas definitivas fondolibros Primaria

Lista definitiva de reparto de admitidos e libros que recibe cada alumno/a. Recordar tamén que os vales para material xa se poden recoller en administración

Lista provisional fondolibros EP

Lista provisional de reparto de fondolibros de primaria. A lista definitiva sairá o día 17 de xullo

Material infantil 5 anos

Lista de material para o curso de infantil de 5 anos. O resto de cursos de infantil publicaráse a principios de curso.