Benvidos á nosa páxina web!

O CPI de Bembibre é un centro educativo de titularidade pública, dedicado a impartir ensinanzas de Educación Infantil, Primaria e Secundaria Obrigatoria ubicado na vila coruñesa de Val do Dubra. Actualmente dispón de comedor, de transporte escolar e de actividades extraescolares.

CURSO 2019/20: HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS DO PROFESORADO DE ESO

Achegámoslles o horario de atención ás familias do profesorado de Educación Secundaria.

CURSO 2019/20: FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DO CURSO 2019/20 PARA 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

RECOLLIDA DOS VALES PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Os vales para libros de texto e material xa se poden recoller no despacho de admininstración do edificio de infantil e primaria.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA OS CURSOS DE 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.  PRAZO DE RECLAMACIÓN ATA O 12 DE XULLO.

Material e libros de texto 2019-20

SOLICITUDE PARA DESENVOLVER TAREFAS DE COLABORADOR/A NO COMEDOR ESCOLAR

Xa está aberto o prazo para solicitar unha praza de colaborador/a no comedor escolar do centro.

Recordámoslles que para ser colaborador/a de comedor é requisito imprescindible ser nai, pai ou titor/a dun alumno/a matriculado no centro para o curso 2019/20.

Os impresos de solicitude poderán recollelos e entregalos no despacho de administración do edificio de infantil e primaria.

CURSO 2019/20: SOLICITUDE DE MODIFICACIÓN OU NOVAS PARADAS DO TRANSPORTE ESCOLAR

Para o curso 2019/20, as solicitudes de novas paradas de transporte escolar ou modificación das existentes, deberán tramitalas a través do colexio, solicitando un impreso que será facilitado en administración.
Prazo de solicitude:
  • Ata o 28 de xuño, para alumnado de infantil e primaria.
  • Ata o 5 de xullo, para o alumnado de ESO.

SOLICITUDE DE FONDO LIBROS, AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2019/20

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEN DESCARGAR O IMPRESO DA SOLICITUDE (ANEXO I-II) E A ORDE QUE REGULA O PROCESO:

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/20

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/20 SERÁ DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2019.

Poden recoller a instancia na Administración do colexio.

Concurso de postais de Nadal

O gañador do concurso de postais de Nadal deste ano foi Martín Ramas Muíño.

Dúas mencións especiais para Gisela Fraga Antelo e Sofía Señarís Cajaraville.

CARRERA SOLIDARIA DA AUGA (UNICEF): 14/12/2018

DESDE O CENTRO AGRADECEMOS ÁS FAMILIAS A SÚA COLABORACIÓN NESTE EVENTO SOLIDARIO.

O IMPORTE TOTAL RECADADO ASCENDE A 702,67 EUROS, QUE SERÁN INGRESADOS NA CONTA DE UNICEF.

CANDO FAGAMOS O INGRESO PUBLICAREMOS O COMPROBANTE DA TRANSFERENCIA.

A PARTIR DO DÍA 01/11/2018, O CENTRO DEIXARÁ DE ENVIAR INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS EN FORMATO PAPEL.

COMUNICÁMOSLLES QUE DESDE O DÍA 01/11/2018, O CENTRO SÓ ENVIARÁ DE FORMA DIXITAL AS COMUNICACIÓNS ÁS FAMILIAS, A TRAVÉS DA APLICACIÓN GRATUITA "TOKAPP SCHOOL".

EN CASO DE DIVORCIO, AS COMUNICACIÓNS CHEGARÁN SÓ AO PROXENITOR QUE TEÑA A GARDA E CUSTODIA DO FILLO/A. AQUELAS PERSOAS DIVORCIADAS QUE NON TEÑAN A CUSTODIA E QUEIRAN RECIBIR INFORMACIÓN DO SEU FILLO/A, DEBERÁN SOLICITALO POR ESCRITO AO CENTRO.

NOS CASOS DE CUSTODIA COMPARTIDA OS DOUS PROXENITORES RECIBIRÁN A INFORMACIÓN DE OFICIO.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE E.S.O.

CONVOCAMOS ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO DE E.S.O., A UNHA REUNIÓN DE PRESENTACIÓN DO CURSO ACADÉMICO 2018/19. O ACTO REALIZARASE O MARTES 9 DE OUTUBRO ÁS 17:30 HORAS NA BIBLIOTECA DO EDIFICIO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA.

UNHA VEZ REMATADA A PRESENTACIÓN, CADA TITOR/A REUNIRASE CO GRUPO DE NAIS E PAIS DA SÚA TITORÍA.