Benvidos á nosa páxina web!

O CPI de Bembibre é un centro educativo de titularidade pública, dedicado a impartir ensinanzas de Educación Infantil, Primaria e Secundaria Obrigatoria ubicado na vila coruñesa de Val do Dubra. Actualmente dispón de comedor, de transporte escolar e de actividades extraescolares.

Teléfono de contacto: 881866982

Correo electrónico: cpi.bembibre@edu.xunta.es

REVISTA DE SECUNDARIA

No arquivo adxunto poden consultar as revistas que recollen as actividades de secundaria levadas a cabo durante as dúas primeiras avaliacións.

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Publicadas as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido neste centro para o vindeiro curso académico 2021-2022.

De forma non presencial poderán consultarse só a través da aplicación  "admisionalumnado"  empregando a chave 365 ou un certificado dixital. De forma presencial poderán consultarse no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

INICIO DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

Para o alumnado que non está matriculado neste centro nin no centro adscrito, o proceso de admisión abranguerá do día 1 ao 22 de marzo. O impreso para solicitala pode recollerse na oficina de administración do CPI de Bembibre. Teñen toda a información e manuais de axuda para as familias na seguinte ligazón:

PRAZAS VACANTES:

6

28

15

Nestes datos están recollidas as reservas de 3 prazas para alumnado NEE en 1º Primaria e 1º ESO.

LEXISLACIÓN APLICABLE:

• Decreto 254/2012, do 13 de decembro
  • Orde do 12 de marzo de 2013
  • Orde  do 25 de xaneiro de 2017
  • Orde do 18 de decembro de 2020

CURSO 2020/2021: PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS

A partir do xoves 11 de febreiro de 2021 está publicada no taboleiro de anuncios do centro a listaxe de alumnado admitido procedente do centro adscrito CEIP Plurilíngüe Xacinto Amigo Lera.

ADMISIÓN DE ESO E BACHARELATO EN CENTROS ADSCRITOS PARA O CURSO 2021/2022

O prazo para presentar as solicitudes de reserva de praza en centros adscritos comprende desde o 11 de xaneiro de 2021 ata o 8 de febreiro de 2021, ambos os dous incluídos.

O impreso é o ED550A, que se presentará no centro de orixe. Tamén se pode empregar a aplicación "admisión alumnado".

Máis información do proceso no seguinte enlace.

Anexo ED550A (galego)

Anexo ED550A (castelán)

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS AO ALUMNADO

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade establece un procedemento para a distribución de máscaras entre o alumnado. As máscaras distribuiranse entre o alumnado cuxas familias tivesen unha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 € no exercicio 2018, é dicir, os requisitos son os mesmos que para ser beneficiario do vale para material escolar establecido pola Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2020/21.

Acceso á orde:

ACORDO DO CONSELLO DA XUNTA SOBRE A CONTRATACIÓN DE COLABORADORES DE COMEDOR

O pasado día 15 de outubro o Consello da Xunta de Galicia autorizou como medida excepcional, que aqueles centros nos que non estean cubertas todas as prazas de colaborador de comedor, poidan utilizar para esa función a outros familiares adultos  convivintes (a parte dos pais) que residan no mesmo domicilio que o alumno.

Nestes momentos temos no colexio unha praza vacante de colaborador de comedor que podería ser ocupada por un familiar convivinte dun alumno/a, sempre e cando os pais dese alumno/a o autorizaran.

Se alguén cumpre esa condición e está interesado en realizar tarefas de colaboración no comedor, deberá acudir ao centro educativo e cubrir un impreso de solicitude.

Ata o venres 6 de novembro, poderán cubrir a solicitude no centro. No suposto que houbese máis dunha solicitude, o criterio de selección sería o de menor renda per cápita da unidade familiar.

Achegámoslles o documento que enviou a Consellería de Educación, onde explica con maior detalle esta circunstancia excepcional.

ADIAMENTO DA INCORPORACIÓN DO ALUMNADO DA ESO

A Consellería de Educación retrasa unha semana o inicio de curso en secundaria. As novas datas para a incorporación gradual do alumnado na ESO son:

O 23 de setembro incorporarase o alumnado de 1º e 2º ESO

O 24 de setembro incorporarase o alumnado de 3º ESO

O 25 de setembro incorporarase o alumnado de 4º ESO

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDOLIBROS SECUNDARIA

Xa se pode consultar no centro a listaxe definitiva de Fondolibros para o curso 2020/21.

INCORPORACIÓN GRADUAL DO ALUMNADO PARA O CURSO 2020/21

No día de onte a Consellería de Educación publicou unha resolución pola que se establece a incorporación gradual do alumnado durante os primeiros días de curso. Poden consultar esta resolución no arquivo adxunto ou no seguinte enlace:

LISTAXE DIFINITIVA DE FONDOLIBROS PRIMARIA

Xa poden consultar no centro a listaxe definitiva de Fondolibros para o curso 2020-21. Recorden que os libros de texto de 3º e 5º de primaria os merca o centro, non se conceden vales.

DESCARGA DA APLICACIÓN TOKAPP

As familias do alumnado que se matricula por primeira vez neste centro, xa poden descargar a aplicación TokApp.

LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS

Poden consultar no centro a listaxe provisional do número de libros que lles corresponde ao alumnado de Primaria. Esta listaxe non se publicará nesta páxina web pola protección de datos.