Benvidos á nosa páxina web!

O CPI de Bembibre é un centro educativo de titularidade pública, dedicado a impartir ensinanzas de Educación Infantil, Primaria e Secundaria Obrigatoria ubicado na vila coruñesa de Val do Dubra. Actualmente dispón de comedor, de transporte escolar e de actividades extraescolares.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS/AS

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA OS ALUMNOS/AS MATRICULADOS NA E.S.O.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DOS ALUMNOS/AS MATRICULADOS EN INFANTIL

INFORMÁMOSLLES QUE A REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL, CELEBRARASE O XOVES 6 DE SETEMBRO DE 2018 ÁS 17:00 HORAS NO XIMNASIO DO EDIFICIO DE INFANTIL E PRIMARIA.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA OS CURSOS 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

COLABORADORES/AS PARA REALIZAR GARDAS DE COMEDOR PARA O CURSO 2018/19

AS NAIS/PAIS INTERESADOS/AS NA REALIZACIÓN DE GARDAS DE COMEDOR PARA O CURSO ACADÉMICO 2018/19, PODEN RECOLLER OS IMPRESOS EN ADMINISTRACIÓN.

PLAN PROXECTA 2017/18: "RECÍCLATE CON SOGAMA".

O CPI DE BEMBIBRE OBTÉN O 2º PREMIO DE GALICIA NO PROGRAMA DO PLAN PROXECTA: "RECÍCLATE CON SOGAMA", ORGANIZADO POLA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E O.U.

NO PROXECTO DENOMINADO: "REMEXENDO CONCIENCIAS", PARTICIPARON O PROFESORADO E TODOS OS ALUMNOS/AS DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA.

Prazas asignadas

Publícanse a listaxe provisional de prazas asignadas para o curso 2018-19.

Celebramos o Día Internacional da Muller

Celebramos con diferentes accións o 8 de marzo, día internacional da muller.

LISTAXE DE VACANTES PARA O CURSO 2018/19

Publicadas as vacantes para o curso académico 2018/19: Educación Infantil, Educación Primaria e Educación Secundaria Obrigatoria.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018/19

LEMBRÁMOSLLES QUE O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO CPI DE BEMBIBRE PARA O CURSO 2018/19 SERÁ DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2018.

A instancia recollerase na Administración do colexio.