Documentación accesible para a comunidade educativa

A seguinte documentación pode ser consultada en administración ou secretaría pola comunidade educativa:

• Proxecto Educativo de Centro (PEC)
  • Programación Xeral Anual (PXA) que inclúe entre outros:documento de organización do centro (DOC), plan anual de actividades para a potenciación do uso do galego, programa anual de actividades complementarias e extraescolares.
  • Normas de organización e funcionamento (NOF)
  • Plan de convivencia
  • Plan de autoprotección
  • Proxecto lingüístico
  • Plan de atención á diversidade
  • Plan de acción titorial
  • Plan de integración das TIC

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDOLIBROS SECUNDARIA

Xa se pode consultar no centro a listaxe definitiva de Fondolibros para o curso 2020/21.

LISTAXE DIFINITIVA DE FONDOLIBROS PRIMARIA

Xa poden consultar no centro a listaxe definitiva de Fondolibros para o curso 2020-21. Recorden que os libros de texto de 3º e 5º de primaria os merca o centro, non se conceden vales.

Listas definitivas fondolibros Primaria

Lista definitiva de reparto de admitidos e libros que recibe cada alumno/a. Recordar tamén que os vales para material xa se poden recoller en administración

Material infantil 5 anos

Lista de material para o curso de infantil de 5 anos. O resto de cursos de infantil publicaráse a principios de curso.

Axudas para adquisición de libros de texto, fondolibros e material escolar

Recordamos que está aberto o prazo para solicitar as axudas de material escolar, fondolibros e libros de texto e que o prazo remata o 23 de xuño. Adxuntamos a nota informativa enviada ás familias