Plástica

Excursión Cultura Clásica e Plástica

19/06/2019 10:15

Excursión a Santiago dos alumnos de Cultura Clásica e Plástica de 3º e 4º ESO.

Día dos museos

15/05/2019 10:15

Celebración do día dos Museos

Día da Paz

30/01/2019 11:55

Celebración durante o período do recreo de diversas actividades.

Día Internacional da Muller

08/03/2019 10:15

Celebración do día Internacional da Muller.

Celebración da Lupercalia

14/02/2019 11:55

Celebración da Lupercalia durante o recreo para todos os alumnos de ESO

Departamanto de Debuxo

O departamento de Debuxo é o órgano responsable da docencia propia da área de coñecemento de Debuxo e as Artes Plásticas no campo do visual e o audiovisual. As asignaturas que se imparten son: Educación plástica visual e audiovisual I e 1º de ESO, Educación plástica visual e audiovisual II en 3º de ESO e Educación Plástica, visual e audiovisual en 4º de ESO. As diferentes actividades a realizar están englobadas por proxectos onde se abordan contidos sobre o mundo da arte inxertados con outras disciplinas seguindo modelos pedagóxicos alternativos. Cada unha das actividades realizadas afróntanse desde catro bloques temáticos de contidos interrelacionados (Historia da arte, Filosofía, Técnicas artísticas e Linguaxe visual) os cales xeran un mapa de coñecemento colectivo de gran utilidade para o alumnado permitíndolle mergullarse no universo artístico a través da creación artística e afastándose por tanto, da simple manualidade.

Xefa do Departamento: Ana Delia Rodríguez Dorrego

Espazos web: www.plasticlass.com e http://plasticlass.blogspot.com.es/