Skip to Content

Audición e linguaxe

Remate de Curso!

 

 

Clara - Gerona,Gerona: Mestra s'ofereix per suport escolar a nens ...

 

Ola a todos e todas!!! Como peche de curso, dende Audición e Linguaxe quero propoñervos unha actividade xeneralizada para todos. 

Gustaríame que todo alumnado de Audición e Linguaxe fixera unha pequena redacción sobre o que supuso para vós este curso 2019/2020 tal extraordinario i excepcional. 

É o primeiro ano que traballades conmigo, polo cal foi un ano no que nos tivemos que coñecer mutuamente, e do mesmo xeito que eu intentei adaptarme a vós, buscándovos as mellores opcións de traballo que considerei oportunas en cada momento; vós tamén tivestes que adaptarvos a min e a miña maneira de levar a cabo o traballo, e como non.... aos meus enfados tamén! 

 

Por todo isto, gustaríame que fixerades a redacción en relación o curso pero reflexionando como alumno de Audición e Linguaxe, inclusive aportando novas ideas para o inicio do vindeiro curso. 

 

Como non volo podo dicir en persoa, dende aquí, quérovos manifestar o orgullosa e o contenta que estou de todos vós, da maneira que afrontaste esta situación, que era difícil de explicar e máis de levar a cabo. Que todos e todas, a vosa maneira, co apoio da vosa familia fostes solventando as dificultades que vos atopastes polo camiño, apartando cada pedra que se cruzaba no voso camiño por moi pequeniña ou moi grande que fose. 

Non me podo esquecer das familias, que estivestes ao cañón nunha situación que nunca imaxinamos que íamos a vivir. 

E por último, non quero rematar o último post deste curso sen darlle ánimo e valentía ao alumnado que cambia de etapa. Que é un cambio, e como todo nesta vida, hai que tomalo con respecto pero con ilusión e sobretodo con moitas ganas. É un novo reto, un camiño cheo de novas ilusións e espero, de todo corazón, que consigades todo aquilo que vos propoñades. 

Unha aperta vitual para todo o alumnado de Audición e Linguaxe. 

A profe Cris. 

PD: Coma sempre, esperarei as vosas redaccións con ansia no noso correo electrónico. 

PD1: O traballo de Audición e Linguaxe, seguirá colgado, por si durante o verán alguén de xeito opcional quere realizar algunha tarefa. 

 

Articulamos o RR!

 

 

Esta semana para traballar a RR e repasala, deixovos un enlace super chulo!  Vaivos servir de moita axuda... e Lembrade todas as pauta que traballamos na clase diante do espello....

Pincha aquí para ver o enlace

Atréveste??

Atréveste???

En canto tempo descubrimos se estas palabras riman?

30 segundos?

20 segundos?

( Para os máis maiores, pensade que falamos de rimas directas, a consonántica)

 

O meu lugar preferido!

Boy Escribir Y Dibujar. De Dibujos Animados Y Carácter Vectorial ...

Levamos unhas semanas describindo. Primeiro foi unha persoa, despois un obxecto.... Pois agora toca unha paisaxe, un lugar.... 

Prestade atención a como describides, sede minuciosos... Pensade que a semana pasada describistes un obxecto, ben sexa unha mochila, un peluche, un xoguete.... eu podo imaxinar  como é... Pero nesta situación, é moi probable que eu non coñeza ese lugar... Asi que deberedes espertarme as ganas de ir visitalo!!!

Ao igual que as semanas pasadas, deixovos unha axudiña!!!

Lembrade:

- Boa presentación: Ollo coas marxes, coa letra e con eses tachóns!

- Coidado coas faltas de ortografía.. que despois dóenme os ollos. 

- Coma sempre: idea.idea.idea. Utilizando os nexos que xa traballamos na clase durante o curso. 

- Escribimos en galego ou en castelán. Nunca mezclando os dous idiomas. 

 

 

Reto da lectura Tola!

 

 

Para traballar a lectura esta semana, elaborei un reto. 

Como poderedes observar, aquí abaixo tedes unha cuadrícula con diferentes palabras... Pois teredes que lela de catro formas diferentes: 

1º: Ler as palabras de dereita a esquera

2º: ler as palabras de esquerda a dereita

3º ler as palabras de arriba a abaixo

4º: ler as palabras de abaixo a arriba. 

 

Imos a cronometralo, para saber como é máis doado e máis rápido... 

Sorprendédesme?

Como sempre espérovos en albembibre@gmail.com

Cuadrícula a descargar

 

Atención

Mafalda, la pequeña filósofa (2ª parte) - Revista Esfinge

 

Bo inicio de semana... Comezamos o mes de xuño! O que indica que só nos queda un último empuxón!

Déixovos unha tarefa rápida na que imos entrear a atención.

Cantos macacos atopamos en 30 segundos? 

O meu obxecto preferido!

Boy Escribir Y Dibujar. De Dibujos Animados Y Carácter Vectorial ...

 

Hoxe vamos a describir o noso obxecto preferido!

Para facelo, deixovos unha ficha con pistas que vos vai indicando os pasos! Eso sí, a ficha está en castelán, polo cal pensade como queredes escribir, si en galego ou castelán... Queda na vosa decisión!!

 

Lembrade varias cousiñas:

1º: A presentación vale ouro, polo cal, ollo coa letra e os marxes. 

2º: Pensade o que queredes dicir e como vos indico na clase: IDEA. IDEA. IDEA. 

3º Utilizade os enlaces que xa coñecemos, pero con SENTIDIÑO!!!

 

Atréveste??

Tedes o archivo adxunto coma sempre, para que sexa máis doado e con mellor calidade de imaxe.

Construímos oracións!

Vectores, imágenes y arte vectorial de stock sobre Dibujo+de+niño+ ...

Ordeamos estas palabras para construir oracións. Buscade o modo axeitada, e seguro que o facedes nun intre!

 

Entreamos a atención!

Mafalda, la pequeña filósofa (2ª parte) - Revista Esfinge

 

Hoxe para entrenar a atención, imos a facer unha actividade que nos vai axudar a traballar ao mesmo tempo, algún erro que cometemos cando lemos. 

Aquí tedes dúas fichas, en cada unha teredes de buscar e rodear as palabras que leven a letra indicada.... Seredes capaces de facer cada ficha en menos de 50 segundos? 

Se alguén ten dificultades para realizala, pode volver a facela pasada uns días... Seguro que mellora os tempos!

 

 

Esto significa que....

Talleres de inteligencias múltiples – Elche – ESCUELA DE VERANO Y ...

 

Ola a tod@s! Comezamos coas tarefas desta semana.

Esta actividad nos va hacer pensar e investigar. Cuando hablamos, todos y todas utilizamos frases hechas. Pero las conocemos todas? 

Aquí teneis una imagen, en la cual tendreis que buscar su significado y a continuación hacer una oración con cada una de ellas. 

 

RECORDAD, BUENA PRESENTACIÓN:

-  Cuidad la letra

-Respectar los márgenes

- Escribid a bolígrafo, habitualmente os ayuda a mejorar la presentación!

 

Articular o Fonema RR

 

 

fonema RR preséntase moi frecuentemente alterado, o neno pode sustituílo por L, D, T, G, DR, ou por unha vibración labial ou unha distorsionada. Por exemplo, en vez de RATO pode dicir: dato, gato, lato, drato, bbbato, ato, etc..

 

1º REALIZAMOS EXERCICIOS DE AXILIZACIÓN LINGUAL. 

 

  • Praxias: Son exercicios cos beizos, lingua, dentes, meixelas e padal. O obxetivo é aumentar a tonicidade e cordinación muscular dos órganos que interveñen na articulación. ( Hai post sobre as praxias, podedes botar un vistazo)

 

         Cando os órganos ( lingua, beizos...) adquiriron unha certa axilidade, indícaselle o alumnado a posición tipo do fonema ( podedes ver un post cun vídeo propio sobre a      articulación do RR), é dicir, a forma de colocar a lingua e de como sale o aire. 

 

1º REPETIMOS A PALABRA VARIAS VECES FACENDO RESALTA O SON RR

  • ACTIVIDADES TIPO:
    • Articular:
    • Saltar, saltarr, saltarrr, saltarrrrrr
    • Tar, tarr, tarrr, tarrr, tarrrrr
    • Ar, arr, arrr, arrrr, arrrrr
    • A -rrr, a- rrrrr, a-rrrrrr
    • Rrrrrrra, rrrrra, rrra, rra, rrra, rrrra, rrrrrrra
    • Arrrrrr-o, arrrrr-o, arrr-o, 
    • A-rrrrrro, a- rrrro, a-rrr

2º EXERCICIOS DE REPITICIÓN BASEADOS NA ARTICULACIÓN DE FONEMAS EXISTENTES NA LINGUAXE DA RAPAZADA. CON PUNTOS PRÓXIMOS AO RR.



    • Repetir
      • tatatatatata, tetetetete, titititititi, tototototo, tutututututu
      • lalalalalala, lelelelelele, lilililili, lololololo, lulululuu
      • atat, etat, itat, otat, utat/
      • otat, otet, otit, otot, otut. 
      • etat, etet, etit, etot, etut. 
      • utat, utet, utit, utot, utut.
      • alal, alel, alil, alol, alul
      • elal, elel, elil, elol, elul
      • ilal, ilel,ilil, ilol, ilul. 
      • olal, olel, olil, olol, olul
      • ulal, ulel, ulil, ulol, ulul. 
      • laná, lené, liní, lonó, lunú
      • nalá, nalé, nalí, naló, nalú. 
      • taná, tané, taní, tanó, tanú
      • natá, naté, natí, nató, natú. 
      • latá, laté, latí, lató, latú. 
      • dalá, dalé, dalí daló, dalú
      • datá, daté, datí, dató, datú

( Neste exercicio podes facer as combinacións que queirades coas vogais, asímesmo, facede gran fincapé onde leve tíl)

A miña persoa favorita!

Boy Escribir Y Dibujar. De Dibujos Animados Y Carácter Vectorial ...

Hoxe vamos a describir a nosa persoa favorita! Pode ser un familiar, un amig@ ou inclusive unha personaxe famos@. 

Para facelo, deixovos unha ficha con pistas que vos vai indicando os pasos! Eso sí, a ficha está en castelán, polo cal pensade como queredes escribir, si en galego ou castelán... Queda na vosa decisión!!

 

Lembrade varias cousiñas:

1º: A presentación vale ouro, polo cal, ollo coa letra e os marxes. 

2º: Pensade o que queredes dicir e como vos indico na clase: IDEA. IDEA. IDEA. 

3º Utilizade os enlaces que xa coñecemos, pero con SENTIDIÑO!!!

 

Un saúdo da profe Cris

 

Atréveste??

 

Atréveste?

 

Aquí tedes unha tarefa do mais divertida... Eso sí, implica un grao de  concentración e velocidade moi importante... Espérovos no correo electrónico da aula, para ver os vosos vídeos ou tempos!!!

Ao convertir o pdf en imaxe a calidade da mesma non é abraiante, por iso, deixovos a tarefa adxunta. 

 

Entreamos a atención!

Mafalda, la pequeña filósofa (2ª parte) - Revista Esfinge

Cantas palabras atopas nesta sopa de letras en 60 segundos

Distribuir contido


by Dr. Radut