XOGADE

NOIA,FASE INTERCOMARCAL DE CROS

Vídeo onde amosamos as imaxes da fase intercomarcal de cros celebrado en Noia o martes 27 de febreiro.

CARREIRA SLIDARIA

A carreira solidaria recaudou un total de 795,83€. Dende Save the children dannos as grazas a toda a comunidade por colaborar! Gracias familias!

EXHIBICIÓN DE AROSPORT

O alumnado de 5º e 6º de primaria amosounos as súas creacións artísticas de acrosport. A disfrutar!

MULTIDEPORTE: CEIP PEPE DE XAN BAÑA-CPI DE BEMBIBRE

Convivencia multideportiva entre o alumnado do CEIP Pepe de Xan Baña e o alumnado do CPI de Bembibre. Grazas ao alumnado de Traba-Castriz polo seu recibimento e amabilidade. Vémonos noutra. Saúdos

FASE COMARCAL CROSS - A BAÑA NOVEMBRO 2023

Un día estupendo con grandes resultadon no primeiro cross do curso. Disfrutamos do día sen incidencias. Aquí tedes a mostra da nosa participación.

RUTA DO FARO: ILLA DE ONS

Que beleza de paisaxe descubrimos, o martes 20 de xuño, na illa de Ons. Para repetir.

EXHIBICIÓN ACROSPORT

Unha pequena mostra de Acrosport por parte do alumnado de 5º e 6º de primaria.

SEMANA DOS XOGOS POPULRES

Mostra dos xogos realizados na semsns dos xogos populares relizados no mes de maio.

FOTOS DA ANDAINA A FERVENZA DO REXEDOIRO

Vídeos coas fotos da ruta.

ANDAINA: "RUTA DO REXEDOIRO"

O alumnado de 5º e 6º d primaria gozou coñecendo e realizando esta fermosa ruta de 13,5 km percorrendo o noso patrimonio. O cansanzo fixo a súa presenza durante o percorrido pero a fermosura da ruta fixo que puidéramos continuar e non desfalecer.

Aquí podedes observar este vídeo coa nosa experiencia.

VISITA DE LUCAS PÉREZ

Visitounos Lucas, exalumno do noso centro, porteiro de futbol profesional cunha ampla traxectoria en equipos españois. Actualmente ven de rematar a temporada co Atletico Baleares de 1ª Federación. Fixo un oco para charlar co alumnado de 4º de primaria, saudar ao resto e de paso firmar algún que outro autógrafo.

UN SORRISO CONTRA O CANCRO

Andaina solidaria na que colaborou a comunidade educativa do noso centro. Axudamos comprando camisetas e facendo chapas e, como non, realizando a andaina.

XUNTANZA DEPORTIVA BEMBIBRE - TRAZO

PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS

Unha pequena mostra da participación dos nosos compañeiros e compañeiras no campionato provincial de campo a través celebrado en Ferrol, o día 17 demarzo.

INTERCOMARCAL DE CAMPO A TRAVÉS

Noia, 15 de febreiro.

Celebrouse a fase Intercomarcal de campo a través nunha maña solleira e moi animada. Gran participación do noso centro con varios alumnos clasificados para o provincial que se vai celebrar en Ferrol o 17 de marzo.

Adxuntamos listado do alumnado clasificado para o provincial e a normativa da carreira.