O Sábado 3 de Decembro terá lugar un Ballet Solidario "Polo dereito a unha educación digna das nenas e nenos de Honduras". O espectáculo, organizado pola ONG ACOES Galicia con Honduras, comezará ás 20.00 h. e no mesmo participarán a Escola Municipal de Danza de Oleiros, o Conservatorio Profesional de Danza da Diputación de A Coruña e o Conservatorio Profesional de Danza de Lugo.

Os beneficios que se obteñan irán destinados ás tres escolas que ACOES mantén no extrarradio de Tegucigalpa.

A iniciativa conta coa colaboración dos centros participantes ademáis dos Concellos de A Coruña e Oleiros e da Diputación de A Coruña.

Unha fila cero para quen desexe colaborar e non teña oportunidade de ir

A organización puxo en marcha unha "Fila 0" na conta da ONG onde se poderán ingresar os donativos.

As Entradas, que están á venda no quiosko Municipal da Praza de Ourense (A Coruña), tamén se poderán adquirir na taquilla do Ágora o día do espectáculo.

Tamén están a disposición en Ticketea: https://www.ticketea.com/entradas-ballet-entradas-gala-de-ballet-solidaria-con-honduras/

Máis info en www.ACOES.org

Os días 11 e 25 de novembro o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Grao profesional da especialidade Danza Contemporánea terá a oportunidade de asistir ao obradoiro “O CORPO MUSICAL: INICIACIÓN Á  TÉCNICA LABAN” dirixido por Paula Quintas.

Esta actividade, organizada polo Departamento de Danza contemporánea forma parte do Programa anual de actividades culturais e de promoción das ensinanzas dentro da Programación xeral anual do conservatorio.

O Claustro de Profesorado do Conservatorio Profesional de Danza de Lugo, saúda a todos os membros da Comunidade Educativa ao comezo deste novo curso escolar 2016-17.

Iniciamos unha nova andaina xuntos con enerxías e ilusións renovadas, onde as sesións de traballo e esforzo veránse recompensadas cun calendario de actividades e actuacións onde dar renda solta á inspiración, á arte e á maxia da Danza.

Esperamos compartir xornadas cheas de emoción, aprendendo xuntos e crecendo día a día coa Danza e a Música, dirixindo o noso devir diario.

Benvida a todos e todas!

Isabel Méndez González
Directora do Conservatorio Profesional de Danza de Lugo