O vindeiro luns ás 20.30 h. no Gustavo Freire, o Classical Ballet de Andrey Batalov de San Petersburgo, xunto co alumnado de grao elemental do CDAN Lugo, poñerán en escena "O Quebranoces".

Poden acceder á billeteira aquí.

Foto de Conservatorio Profesional de Danza de Lugo.Mañá Xoves terá lugar un obradoiro con Janet Novás dentro da programación organizada pola Concellaría de Cultura do Concello de Lugo, "Lugo en Danza".

O venres a mesma Janet Novás poñerá en escena "Mercedes mais eu", ás 20.30 h. no Gustavo Freire, dentro da mesma programación.

Janet Novás y Mercedes Peon · Residències 2019 from granerbcn on Vimeo.

O alumnado do Conservatorio de Danza de Lugo interpretou con gran profesionalidade "Ou Libro Máxico" e unha Suite do Ballet "Quebranoces" o pasado venres 13 de decembro, no Auditorio Gustavo Freire de Lugo.