Admisión a ciclos formativos para o curso 2018-2019

• 2ª adxudicación: 27 de xullo
  • Matriculación 2ª adxudicación: do 27 ao 31 de xullo ás 13:00

Periodo extraordinario de admisión

adxudicación: 4 de setembro  (realízase sobre as listaxes de espera do periodo ordinario)

• Matriculación 1ª adxudicación: do 4 ao 7 de setembro ás 13:00
  • Presentación de solicitudes: do 3 ao 11de setembro ás 13:00
  • Lista provisional de solicitudes: 13 de setembro
  • Reclamación á listaxe provisional: do 13 ao 17 de setembro ás 13:00
  • Listaxe definitiva de solicitudes: 19 de setembro

2ª adxudicación: 19 de setembro

• Matriculación 2ª adxudicación: do 19 ao 21 de setembro ás 13:00

Periodo de solicitude de matrícula simultánea

• Presentación de solicitudes: do 25 ao 28 de setembro  (sempre que existan prazas dispoñibles)
  • Matriculación: do 2 ao 5 de outubro (sempre que existan prazas dispoñibles e con resolución positiva do servizo de inspección educativa)

Outras accións

• Adxudicación continuada: do 25 ao 29 de setembro
  • Ofertas de prazas vacantes dos módulos de réxime ordinario para o réxime de persoas adultas: do 2 ao 5 de outubro

Lembre que a normativa sempre prevalece sobre calquera outra información. Este documento contén información de carácter xeral extraída da normativa, polo que calquera dúbida ou contradición resolverase atendendo á normativa vixente.

<<máis información, lexislación>>

<<Admisión 2018. Servizos en liña>>

<<admisión>>

<<Acceso á aplicación informática>>

Documentacón a presentar coa matrícula (clica en leer máis ou neste enlace para descargar):

ALUMNOS DE NOVO INGRESO (réxime ordinario e modular)

• Fotocopia DNI
  • Certificación académica do centro de procedencia ou fotocopia do libro de escolaridade onde figure a titulación esixida
  • Alumnos procedentes de proba de acceso presentarán fotocopia de certificado de aptitude da proba
  • 3 Fotografías tamaño carnet (unha delas pegada na tarxeta escolar)
  • Resgardo de ter pagado o seguro escolar (Conta Novagalicia Banco: ES40-2080-0200-4730-4010-2848. Importe: 1,12€. Concepto: SEGURO ESCOLAR)

ALUMNOS QUE XA CURSABAN CICLOS FORMATIVOS NO CENTRO (matrícula nova noutro ciclo)

• Fotocopia DNI
  • 1 Fotografías tamaño carnet
  • Tarxeta escolar do ano anterior
  • Os alumnos procedentes de bacaharelato ou doutro ciclo formativo deberán presentar copia de ter solicitado o título.

ALUMNOS QUE REPITEN CICLO FORMATIVO (e alumnos de 2º e adultos que estiveron matriculados o curso anterior)

• 1 Fotografías tamaño carnet
  • Tarxeta escolar do ano anterior

NOTA

• Tódalas fotocopias que se presenten deberán acompañarse dos orixinais para ser compulsadas.
  • As fotografías deberán levar o nome e apelidos dos alumnos ao dorso.
  • A documentación xa achegada no momento de facer a reserva de praza, non é necesario entregala de novo

PARA TODAS AS MATRÍCULAS

Presentación de documentación por persoa distinta da solicitante, deberá entregar:

• DNI da persoa autorizada para presentar a documentación.
  • Fotocopia do DNI do solicitante.
  • Autorización escrita onde figure que se autoriza a esa persoa a entregar a documentación