Curso de Plataformas Elevadoras 2020 / 2021

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Plataformas Elevadoras. (8 horas)

Son duas sesións, unha de 4 horas cos riscos específicos que se realizará nunha plataforma virtual e outra de carácter práctico. Non están fixadas as datas, pero serán antes de Nadal. Os interesados deben apuntarse ata o día 8 de decembro de 2020. Non se admitirán inscripcións posteriores.

O coste será de 20€, que deberedes formalizar en Vicedirección ou Secretaría do 9 ao 11 de decembro de 2020. Deberedes estar inscritos para formalizar o pago.

O enlace para inscribirse no Curso de Plataformas Elevadoras é: https://forms.gle/skSLbkVmTbiWhjPW6

E obrigatoria a superación da parte teórica para facer a práctica. A parte práctica farase en grupos reducidos por quendas. Os grupos e días se coordinarán co relator a través da plataforma virtual.

Non hai límite de plazas e poden inscribirse alumnos de 1º, segundo, modular e AFD, profesores e persoal do centro.