Acadamos catro premios

para o desenvolvemento de outros tantos proxectos da innovación na FP

Parabéns e grazas a todos os profesores participantes nos proxectos presentados para o curso 2019 xa que o CIFP Ferrolterra segue a despuntar na innovación da FP, sendo o único centro de Galicia premiado en 4 proxectos e con máis de 83.000€ que suporá unha mellora en dotación para os ciclos e as familias profesionais participantes.

Un deles coresponde a Modalidade A (Innovación tecnolóxica ou científica)

• Proxecto: Electrobicicleta de man para nenos con mobilidade reducida
    Centro colaborador: IES Illa de Sarón
    Entidade colaboradora: Alfredo Vidal Vallejo S.L. Hospital Nacional de Parapléjicos, Toledo
    Premio: 4.535,53 €

e os outros tres a Modalidade B (Didáctica)

• Proxecto: Creación dun robot educativo. Hospital de robots
    Centro colaborador: IES Fraga do Eume - IES de Fene - IES Sofía Casanova - CEIP Recimil - CPI A Xunqueira
    Entidade colaboradora: Disomain, SLL - CFR de Ferrol - Robótica Fácil - Universitat Politécnica de Valencia - Escuela de especialidades "Antonio de Escaño"
    Premio: 26.575,64 €
  • Proxecto: Prototipo de sistema "Dish Stirling" para a conversión de enerxía solar en enerxía eléctrica
    Centro colaborador:
    Entidade colaboradora: Soluciones Metalúrgicas Gallegas, S.L. - IELEC, Industria y electricidad, S.L. - Escuela de especialidades "Antonio de Escaño"
    Premio: 26.603,11 €
  • Proxecto: Ferramenta multiúsos para operacións auxiliares de soldadura
    Centro colaborador: IES de Fene
    Entidade colaboradora: T.M. Galicia S.L. - Herramientas Ferpa S.L.
    Premio: 25.411,61 €

<<máis información>>