formacion

OBRADOIRO “PONTENASONDAS”

Boas nenas e nenos son Uncas!

O pasado mes, coincidindo coa conmemoración do “Día mundial da radio”, todo o alumnado de quinto curso participou nun obradoiro impartido polo equipo de “PONTENASONDAS”, co propósito de promocionar o noso programa de radio escolar, “Radio Uncas”, integrado no Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares.

Este taller dividiuse en tres seccións: voz, edición e gravación dun programa de radio. Ao longo da mañá, aprenderon a modular a entoación vocal para comunicar emocións, desenvolveron habilidades tecnolóxicascomanexo do editor de son “Audacity” e, por último, gravaron un divertidísimo podcast recollendo: novas do cole, chistes curtos, actualidade, deportes… Ata unha candidatura imprevista para dirixir (nun futuro imaxinario) o Cep Pedro Caselles!!

Resulto uunha experiencia apaixoante, onde as rapazas e rapaces achegáronse ao máxico mundo da comunicación…Dende dentro! A súa participación e entusiasmo foi abraiante!!Quen sabe se dentro duns anos convértense en locutoras ou locutores de prestixio?

Aquí podedes observar canto gozamos aprendendo a “facer radio”.