Formación de usuarios

OBRADOIRO “PONTENASONDAS”

Boas nenas e nenos son Uncas!

O pasado mes, coincidindo coa conmemoración do “Día mundial da radio”, todo o alumnado de quinto curso participou nun obradoiro impartido polo equipo de “PONTENASONDAS”, co propósito de promocionar o noso programa de radio escolar, “Radio Uncas”, integrado no Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares.

Este taller dividiuse en tres seccións: voz, edición e gravación dun programa de radio. Ao longo da mañá, aprenderon a modular a entoación vocal para comunicar emocións, desenvolveron habilidades tecnolóxicascomanexo do editor de son “Audacity” e, por último, gravaron un divertidísimo podcast recollendo: novas do cole, chistes curtos, actualidade, deportes… Ata unha candidatura imprevista para dirixir (nun futuro imaxinario) o Cep Pedro Caselles!!

Resulto uunha experiencia apaixoante, onde as rapazas e rapaces achegáronse ao máxico mundo da comunicación…Dende dentro! A súa participación e entusiasmo foi abraiante!!Quen sabe se dentro duns anos convértense en locutoras ou locutores de prestixio?

Aquí podedes observar canto gozamos aprendendo a “facer radio”.

Derradeiro día con Luis "O Caruncho"

Danos moita mágoa pero como normalmente se di...Todo o bo remata! Foron tres días estupendos onde creamos, compartimos, cantamos e rimos. Quedándonos, eso si, algo para sempre: esta grata experiencia e un aire espontáneo que seguro nos acompañará alá onde vaiamos. Agora somos improvisadoras e improvisadores de primeira Guiño

Xa víchedes as fotos da primera sesión, pero aquí quedan un par máis da segunda e desta última:

*Segunda sesión:

*Terceira:

4ºA na aula de informática

Hoxe o alumnado de 4º A estivo na aula de informática sacando partido deste interesante recuncho da nósa biblioteca. Concretamente estiveron aprendendo a manexar o procesador de textos con vistas a realización de futuros e marabillosos traballos.

O grupo ecolóxico na aula de informática

Hoxe o Grupo Ecolóxico estivo investigando na aula de informática. Estiveron a aprendendo a entrar no blog de Voz Natura, para poder ver tódalas actividades que xa levan feito, e aproveitaron para ver cousiñas e fotos de cursos pasados.