Iniciar sesión: Acceso

Flashmobe rompendo estereotipos

No seguinte link poderán ver o video que bailamos todo o centro coa finalidade de romper os estereotipos sociais e pasalo moi ben.

Calendario para a admisión do alumnado para o curso 2019-2020

ADMISIÓN DE ALUMNADO

CURSO 2019/2020

1-20 MARZO

Presentación Solicitudes

23 MARZO -13ABRIL

Presentación Documentación Baremo

24 ABRIL

Publicación Lista Provisisonal

25 ABRIL -2 MAIO

Presentación Reclamacións

14 MAIO

Publicación Lista Definitiva Admitidas

20-30 XUÑO

Formalización Matrícula

DO 1 AO 20 DE MARZO

Presentación de Solicitudes

As persoas solicitantes teñen que entregar a seguinte documentación:

·        Impreso ED550B

Pódese coller no centro e cubrir a man ou facelo online desde a Sede Electrónica da Xunta.

·        Libro de familia

·        Fotocopia de DNI no caso de que non autoricen a consulta de datos de identidade

·        Certificado de empadroamento

·        Certificado de familia numerosa. En caso de que o alumno/a conviva con persoas alleas aos proxenitores traer o certificado de convivencia.

·        No caso de familias en situación de separación necesaria a sinatura de ambas/os proxenitores, agás que sexa en caso de violencia de xénero, será preciso presentar a resolución xudicial.

Importante: Só se  pode presentar unha única solicitude que se entregará no centro que se pida coma primeira opción. O non cumprimento desta norma invalida a solicitude.

Documento de Admisión de Alumnado.

O impreso que deberán presentar as familias é o documento anexo e deberán ir acompañadas pola seguinte documentación:

• Certificado de empadroamento da unidade familiar. (non serán válidos os volantes de empadroamento)
  • DNI do alumno.
  • Fotocopia do libro de familia.
    • No caso de separación ou divocio, será precisa a sinatura de ambos os dous proxenitores. e presentar a resolución xudicial.

Visita á Deputación de Pontevedra polo alumnado de 6º. Programa "Depoemprende na escola"

No seguinte link poderá visualizar o video da visita do noso alumnado de 6º de Ed. Primaria á Deputación de Pontevedra para recoller as credenciais das cooperativas que se crearon neste curso 2018-19

Un saúdo.