Iniciar sesión: Acceso

Reunión das familias do alumnado usuario de comedor.

O vindeiro luns, ás 19:00 horas teremos unha reunión no comedor do centro para falar do desenvolvemento do Servizo de comedor.

Convocadas becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Están convocadas as becas para alumnado con NEAE. O prazo de presentación de solicitudes abrangue ata o 28 de setembro. Para máis información pinche na seguinte imaxe:

Resolución definitva dos usuarios de comedor para o vindeiro curso 2017-18

No arquivo adxunto poderán atopar a resolución definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso académico 2017/18 como usuarios do comedor escolar do CEP Antonio Magariños Pastoriza.

Menú do comedor do mes de setembro de 2017

No arquivo adxunto poderán atopar o menú para o comedor escolar no mes de setembro de 2017. En vindeiros días colgaranse os menús especiais.
Agradeceríase que, no caso de precisar un menú especial, llo fagan saber á dirección á maior brevidade.

Horario do luns 11 de setembro.

Estimadas familias.

O horario do primeiro día de curso será horario normalizado de 9 a 14 horas da mañá.

Sentimos as molestias producidas polo erro cometido.

Por favor, comuníquello ás familias que coñeza.

Alumnado admitido provisionalmente no comedor para o curso 2017/18

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe de alumnos que foron admitidos provisionalmente no comedor escolar para o curso 2017/18.

A partir de hoxe, ábrese un prazo de 5 días para realizar reclamacións ou aportar a documentación oportuna, de ser o caso.

Recórdase ademais que, aquelas familias que non aportaron a documentación relativa ao comedor, como a autodeclaración deben pasar polo centro a buscar a documentación. En caso de non facelo, non poderán ser usuarios de comedor.

Resolución definitiva de Fondo de Libros para o curso 2017/18

Estimadas familias.

Nos arquivos adxuntos poderán atopar os libros que se lle concederán ao alumnado para o curso 2017/18.

En caso de que teñan algunha dúbida, estaremos no centro ata o día 15 en horario de Secretaría.

Informarlles de que o reparto dos libros de texto se realizará o 4 de setembro.

Un saúdo.

Presentación de la Autodeclaración y documentación acreditativa del comedor.

Estimadas familias.

Adxúntase o Documento de Autodeclaración que deberán presentar todas as persoas que solicitaron praza de comedor para o curso 2017/18.
O prazo de presentación das autodeclaracións será a semana do 10 ao 15 de xullo.

Presentase en formato PDF ou Word segundo desexen cubrilo e imprimilo ou imprimir e logo cumprimentar.

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos. Reserva para o curso 2017/18

Estimadas familias.

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe definitiva do alumnado que continuará a súa escolarización o vindeiro curso 2017/18 en 1º nivel, no CEP Antonio Magariños, procedente da EEI A Pastora.

DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE DOWN.

Hoxe, 21 de marzo, é o Día Internacional da Síndrome de Down.