Iniciar sesión: Acceso

Listaxe de libros para o curso 2019/2020

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe de libros de texto para o curso 2019/20

Resolución definitiva do fondo de libros para o curso 2019/2020

Bos dias.

Nos documentos adxuntos atoparán as listaxes dos libros que lle corresponde a cada alumno/a no reparto realizado de Fondo Libros.

Resolución provisional de usuarios de comedor escolar para o curso 2019/2020

Bos dias.

Adxunto a listaxe provisional de admitidos para o comedor escolar para o curso 2019/2020.
Como aconteceu o curso anterior, unha vez saia a definitiva, no mes de setembro, se solicitará un aumento de prazas para poder cubrir todas as solicitudes.

Videos das actuacións do festival de final de curso 2018/19

Clicando no enlace terá posibilidade de acceder á carpeta onde atopará os videos do festival.

Un saúdo.

Publicación da listaxe provisional do fondo de libros para o curso 2019/2020.

Estimadas familias.

Adxúntanse dous documentos coas listaxes provisionais de admitidos e excluídos do fondo de libros para 3º, 4º, 5º e 6º.
A partires de hoxe comezará un prazo de 10 días hábiles para poder realizar as reclamacións e modificacións oportunas.

A dirección.

Ábrese o prazo para a presentación da documentación para o comedor escolar 2019/20

Bos días.
Ata o venres día 12 de xullo, está aberto o prazo de presentación da documentación para o comedor escolar do vindeiro curso, 2019/20. Todas as persoas solicitantes deberán entregar a seguinte documentación, dependendo da situación na que se atopen.
  • Modelo de autodeclaración, que se adxunta.
  • Certificado de empresa, como que non pode recoller ao alumnado no horario que coincide coa saída do comedor, de ser o caso.
  • Certificado de familia numerosa, de ser o caso.
  • Certificado de asistencia por parte dos servizos sociais do Concello de Cambados, de ser o caso.
  • Modelo de inclusión no grupo de Whatsapp.
  • Modelo de asistencia ao comedor.
  • Modelo de persoas autorizadas a recoller ao alumnado.

Recollida de cheques do fondo de libros.

Bos días.

A partir de hoxe poderán pasar a recoller os cheques de material ou libros do fondo de libros.

Fondo de libros e Axudaslibros 2019

Documentación que se debe presentar para participar no Fondo solidario de libros de texto, axudas para adquirir libro e texto e material escolar.

PROCEDEMENTO AD330B DA WWW. SEDE/XUNTA.ES

DOCUMENTACIÓN QUE OBRIGATORIAMENTE SE DEBERÁ PRESENTAR COA SOLICITUDE:

□   Copia do libro de familia no que figuren os membros computables da unidade familiar.

□  Se falta de este, ou se a situación cambiou no 31 de decembro de 2016, o número de membros se acreditará mediante:

o   Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

o   Certificado ou volante de convivencia

o   Informe de servicios sociais ou órgano do concello onde se reside.

□   Documentación acreditativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar.

□   Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

CONSULTARÁNSE TELEMÁTICAMENTE OS SEGUINTES DATOS (en caso de non autorizar, deberase marcar e entregar fisicamente no centro, tanto orixinal como copia.)

□   Copia do DNI ou NIE da persoa solicitante

□   Declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas ou, na súa falta, do certificado tributario de imputación dos membros computables

da familiar distinto da persoa solicitante do ano 2017

□   Discapacidade dalgún menbro da unidade familiar, incluído o alumno e a persoa solicitante en 31 de decembro de 2017, acreditarase a través de:

o   Discapacidade igual ou superior ao 33%: o certificado do grado de discapacidade.

o   Discapacidade gual ao 33%: Recoñecemento do Instituto Nacional da Seguridade Social de recoñecemento da discapacidade ou

resolución de recoñecemento da pensión

O PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

ESTÁ ABERTO DENDE MAÑÁ ATA O 21 DE XUÑO.

Os que desexen realizar empregando o impreso poden vir recollelo no centro.

Recordatorio de día non lectivo.

Bos dias.

Recordo a todas as familias que mañá, día 16 de maio, foi escollido polo centro como día de Conveniencia Pedagóxica.

Un saúdo.

Menú do comedor do mes de abril.

Estimadas familias.
No arquivo adxunto poderán atopar unha copia do menú do comedor para este mes de abril de 2019