Iniciar sesión: Acceso

Resolución definitiva de admitidos no procedemento de Admisión para o curso 2017/18

Estimadas familias.

No arquivo adxunto poderán atopar a Resolución Definitiva do Alumnado admitido para o curso 2017/18 no proceso de Admisión que tivo lugar durante o pasado mes de marzo.

Menús do mes de Abril

Incorpóranse nos documentos adxuntos os menús para o mes de abril de 2017.

Quen desexe visualizalo, so ten que clicar no menu correspondente e se descargará no ordenador.

Resolución provisional de admitidos no Procedemento de Admisión para o seguinte curso escolar.

No arquívo adxunto recóllese a resolución provisional de admitidos no "Procedemento de Admisión de alumnado" para o vindeiro curso académico 2017/18

Nun prazo de 5 días hábiles contados a partir do día de mañá ante o Consello Escolar poderase presentar reclamación sobre as persoas admitidas.

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos. Reserva para o curso 2017/18

Estimadas familias.

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe definitiva do alumnado que continuará a súa escolarización o vindeiro curso 2017/18 en 1º nivel, no CEP Antonio Magariños, procedente da EEI A Pastora.

DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE DOWN.

Hoxe, 21 de marzo, é o Día Internacional da Síndrome de Down.