Iniciar sesión: Acceso

Axudas para alumnado con necesidades especiais de apoio educativo (NEAE) 2016-2017

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte - Gobierno de EspañaPincha na imaxe para acceder á convocatoria.

DOCUMENTACIÓN

Listaxe provisional de admitidos e excluídos no comedor escolar no curso 2016/17

Adxúntase no documento a listaxe provisional do alumnado admitido e excuído para o uso do comedor escolar para o vindeiro curso 2016/17.

Dende o martes 26 ábrese un período de reclamación de 7 días para poder adxuntar a documentación oportuna. este período rematará o día 2 de agosto. Posteriormente, sobre mediados de agosto, reunirase de novo o Consello Es colar para dictaminar a resolución definitiva.

Adxudicación definitiva do Fondo de libros para o curso 2016/17

Publícanse as listaxes definitivas, tanto de excluídos como de admitidos, do Fondo de libros para o curso 2016/2017 para os cursos 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Entrega de vales para a adquisición de libros de texto e material escolar.

A partir do martes 5 de xullo, os interesados poderán pasarse polo centro para recoller os vales, tanto de axudas de libros e material escolar para o 1º e 2º curso, como para todos os cursos posto que, xunto coa solicitude de fondolibros, realizábase a solicitude de axudas para a adquisición de material escolar de 50 euros.

Secretaría do centro pechada este venres 8 de xullo

Estimadas familias.

Este venres día 8 de xullo  a secretaría e a dirección  do centro permanecerán pechados. Calquera persoa que precise entregar documentación deberá agardar ata o luns seguinte.

Disculpen as molestias.

Entrega de documentación para baremar as solicitudes do comedor escolar para o vindeiro curso 2016/17

A partir do martes 21 de xuño, os interesados poden acercarse pola Secretaría do centro para recoller o Anexo II e o o documento que a continuación se detalla, para poder realizar a baremación do alumnado que será usuario de comedor escolar para o vindeiro curso 2016/17

Iníciase o proceso de MATRÍCULA para o curso 2016/17

A partires do luns 20 de xuño e ata o día 30 en Primaria, iníciase o proceso de matrícula para o alumnado de novo ingreso, para o curso 2016/17

Poden pasar pola secretaría do centro a recoller os impresos para realizar dito proceso.

*O alumnado que continúa a súa escolarización na Secundaria, deberán presentar dita documentación entre o 25 de xuño e o 10 de xullo. A documentación entregaráselle o derradeiro día de clases ao alumnado en cuestión.