Iniciar sesión: Acceso

Semana da Papiroflexia.

Esta semana, como un dos actos do "50 aniversario", terá lugar no noso centro a Semana da Papiroflexia.

Durante a semana, dous profes que formaron parte do noso centro, D. Juan Maceira e Da. Lucía Soto, compartirán cos nosos escolares momentos de lecer e de disfrute facendo unha actividade maravillosa e divertida que a todos os alumnos lles encanta.

Ademais das actividades co alumnado, ten lugar no centro unha exposición realizada por D. Juan, onde poderán atopar obras de arte feitos en papel, como poden ser animais, colgantes, pendentes e diferentes figuras realizadas con esta técnica. Dita exposición está aberta ao público de luns a venres en horario de 16:00 a 18:00 horas da tarde.

Ademais, o xoves haberá 3 talleres para as familias que desexen asistir a aprender un pouquiño mais sobre esta técnica, pero é preciso anotarse previamente chamando ao teléfono do centro para non masificar os talleres. Os talleres terán lugar de 16:00 a 19:00 horas e terán unha duración de unha hora.

Agardamos que disfruten desta actividade.

Visita á Deputación de Pontevedra polo alumnado de 5º. Programa "Depoemprende na escola"

No seguinte link poderá visualizar o video da visita do noso alumnado de 5º de Ed. Primaria á Deputación de Pontevedra para recoller as credenciais das cooperativas que se crearon neste curso 2017/18.

Un saúdo.

1º reunión da Escola de Familias

08/11/2017 19:15
08/11/2017 20:15
Hoxe, ás 19:15 horas terá lugar a primeira sesión da Escola de Familias.

O tema a traballar no día de hoxe serán os conflitos e como axudarlle aos nosos fillos/as a sair dos mesmos.

Agardo a vosa asistencia

Magosto 2017

10/11/2017 12:00
O venres 10 de novembro, dende as 12:00 horas terá lugar no noso centro o Magosto como cada ano.

O alumnado poderá ir traendo castañas, así como paus e/ou carozos.

Moitísimas grazas pola vosa colaboración.

Resolución definitva dos usuarios de comedor para o vindeiro curso 2017-18

No arquivo adxunto poderán atopar a resolución definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso académico 2017/18 como usuarios do comedor escolar do CEP Antonio Magariños Pastoriza.

Horario do luns 11 de setembro.

Estimadas familias.

O horario do primeiro día de curso será horario normalizado de 9 a 14 horas da mañá.

Sentimos as molestias producidas polo erro cometido.

Por favor, comuníquello ás familias que coñeza.

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos. Reserva para o curso 2017/18

Estimadas familias.

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe definitiva do alumnado que continuará a súa escolarización o vindeiro curso 2017/18 en 1º nivel, no CEP Antonio Magariños, procedente da EEI A Pastora.