Iniciar sesión: Acceso

PROCLAMACIÓN DAS CANDIDATURAS DOS DIFERENTES SECTORES DA COMUNIDADE EDUCATIVA

No pdf adxunto recóllense as persoas que presentaron a súa candidatura para formar parte do Consello Escolar a partires do vindeiro mes de decembro e que poderán ser escollidas nas votacións pertinentes os días 28 e 29 deste mes, segundo se establece na circular que se enviou a todos os membros da comunidade educativa.

A partir de hoxe haberá 2 dias de prazo para facer reclamacións diante da dirección do centro que posteriormente, serán analizadas pola Xunta Electoral.

Resultado do sorteo de membros da mesa electoral de nais e pais.

No pdf adxunto recóllense os nomes dos pais/nais que entran a formar parte da mesa electoral que atenderá a votación dos pais, nais ou titores.

Recórdase a todos que a votación dos mesmos terá lugar o día 29 de novembro de 16:30 a 20:00 horas. Por esta mesma razón, os membros que forman parte da mesa, estan citados ás 16:00 horas para conformar a mesa electoral.

Censo electoral de nais/pais

Bos días.

No documento adxunto aparece recollido o Censo de todos as/os nais, pais, titores ou titoras do alumnado do centro durante este curso escolar 2016/17

Por favor, revisen se aparecen correctamente no censo publicado. A partires do día 11 se publicará o censo definitivo, coas correccións oportunas.

Aproveito ademais para informarlles que o prazo de presentación de candidaturas para participar no Consello Escolar estará aberto dende os días 9 ao 16 polo que animo a todos/as a participar e a presentar as súas candidaturas.

Resultado das eleccións para o Consello Escolar.

No día de hoxe, tivo lugar o SORTEO PÚBLICO para a elección dos membros da Xunta Electoral de cara ás votacións ao Consello Escolar.

Os integrantes dos diferentes sectores da comunidade educativa (mestres/as, pais/nais, persoal da Administración e Servzos e alumnado) poden verse no documento adxunto publicado tamén no taboleiro de anunciós do centro.

Un saúdo.

DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE DOWN.

Hoxe, 21 de marzo, é o Día Internacional da Síndrome de Down.