Iniciar sesión: Acceso

Matrícula.

CEP. ANTONIO MAGARIÑOS PASTORIZA.

CAMBADOS

Estimadas familias.

A partir de hoxe e ata o día 30 deste mes, está aberto o prazo de matrícula para o curso 2017/18.

Un saúdo.

A dirección do centro.

Entrega de cheques e horario de Secretaría.

CEP. ANTONIO MAGARIÑOS PASTORIZA.

CAMBADOS

Estimadas familias.

Por mor da recollida do Fondo de Libros e do remate do curso, informamos a todos/as que tanto a SECRETARÍA como a DIRECCIÓN  do centro, permanecerán pechadas o venres, 23 e o xoves 29, en horario de mañá.

Aproveitamos para informar que a recollida dos cheques de MATERIAL (para todos os cursos)  e de AXUDAS LIBROS (para o alumnado de 1º e 2º) se realizará os días 27 e 28 de xuño.

A dirección do centro.

Menus especiais de Xuño 2017

Adxúntase nos arquivos desplegables os menus para este mes de xuño do curso 2016/17

Menú do mes de xuño

Estimadas familias.

No arquivo adxunto poderán atopar o Menú deste mes de xuño.

Un saúdo.

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos. Reserva para o curso 2017/18

Estimadas familias.

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe definitiva do alumnado que continuará a súa escolarización o vindeiro curso 2017/18 en 1º nivel, no CEP Antonio Magariños, procedente da EEI A Pastora.

DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE DOWN.

Hoxe, 21 de marzo, é o Día Internacional da Síndrome de Down.