Iniciar sesión: Acceso

PROCLAMACIÓN DAS CANDIDATURAS DOS DIFERENTES SECTORES DA COMUNIDADE EDUCATIVA

No pdf adxunto recóllense as persoas que presentaron a súa candidatura para formar parte do Consello Escolar a partires do vindeiro mes de decembro e que poderán ser escollidas nas votacións pertinentes os días 28 e 29 deste mes, segundo se establece na circular que se enviou a todos os membros da comunidade educativa.

A partir de hoxe haberá 2 dias de prazo para facer reclamacións diante da dirección do centro que posteriormente, serán analizadas pola Xunta Electoral.

Resultado do sorteo de membros da mesa electoral de nais e pais.

No pdf adxunto recóllense os nomes dos pais/nais que entran a formar parte da mesa electoral que atenderá a votación dos pais, nais ou titores.

Recórdase a todos que a votación dos mesmos terá lugar o día 29 de novembro de 16:30 a 20:00 horas. Por esta mesma razón, os membros que forman parte da mesa, estan citados ás 16:00 horas para conformar a mesa electoral.

“VIVE CONNOSCO O NADAL”

Estimadas familias;

Censo electoral de nais/pais

Bos días.

No documento adxunto aparece recollido o Censo de todos as/os nais, pais, titores ou titoras do alumnado do centro durante este curso escolar 2016/17

Por favor, revisen se aparecen correctamente no censo publicado. A partires do día 11 se publicará o censo definitivo, coas correccións oportunas.

Aproveito ademais para informarlles que o prazo de presentación de candidaturas para participar no Consello Escolar estará aberto dende os días 9 ao 16 polo que animo a todos/as a participar e a presentar as súas candidaturas.

Resultado das eleccións para o Consello Escolar.

No día de hoxe, tivo lugar o SORTEO PÚBLICO para a elección dos membros da Xunta Electoral de cara ás votacións ao Consello Escolar.

Os integrantes dos diferentes sectores da comunidade educativa (mestres/as, pais/nais, persoal da Administración e Servzos e alumnado) poden verse no documento adxunto publicado tamén no taboleiro de anunciós do centro.

Un saúdo.

Eleccións ao Consello

Menús escolares do mes de Novembro.

Adxúntanse os menús escolares deste mes de novembro. Os que o desexen, poden descargalos.

Menu do mes de outubro de 2016

Adxúntase os menús escolares do mes de outubro de 2016.

Infórmase ademais do seguinte cambio:

O menú do día 17, (tocaría o menú 13 da rotación), cambiamolo polo menú 15, xa que se non comerían dous días case seguidos lentellas.

Cambiamos

Empanada de atún con pasas

Lentellas con verduras e arroz

Iogur

Sopa de verduras e pasta

Polo o forno con patacas e verduras

Iogur

Reunión de inicio de curso para todas as familias do alumnado

O martes 27 de setembro, ás 17 horas, terá lugar na salón de actos do colexio, a primeira reunión coas familias do alumnado escolarizado no noso centro. Nesta primeira parte da xuntanza, recibiremos unhas indicacións xerais de como se desenvolve a vida no noso centro e se informarán de xeito xeral de diferentes aspectos  que debemos coñecer do noso centro.