Iniciar sesión: Acceso

Reunión de inicio de curso para todas as familias do alumnado

O martes 27 de setembro, ás 17 horas, terá lugar na salón de actos do colexio, a primeira reunión coas familias do alumnado escolarizado no noso centro. Nesta primeira parte da xuntanza, recibiremos unhas indicacións xerais de como se desenvolve a vida no noso centro e se informarán de xeito xeral de diferentes aspectos  que debemos coñecer do noso centro.

Listaxe definitivo de admitidos no comedor escolar para o curso 2016/17

O seguinte alumnado resultou admitido definitivamente como usuario de comedor para o curso escolar 2016/17:

Axudas para alumnado con necesidades especiais de apoio educativo (NEAE) 2016-2017

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte - Gobierno de EspañaPincha na imaxe para acceder á convocatoria.

DOCUMENTACIÓN

Listaxe provisional de admitidos e excluídos no comedor escolar no curso 2016/17

Adxúntase no documento a listaxe provisional do alumnado admitido e excuído para o uso do comedor escolar para o vindeiro curso 2016/17.

Dende o martes 26 ábrese un período de reclamación de 7 días para poder adxuntar a documentación oportuna. este período rematará o día 2 de agosto. Posteriormente, sobre mediados de agosto, reunirase de novo o Consello Es colar para dictaminar a resolución definitiva.

Adxudicación definitiva do Fondo de libros para o curso 2016/17

Publícanse as listaxes definitivas, tanto de excluídos como de admitidos, do Fondo de libros para o curso 2016/2017 para os cursos 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Entrega de vales para a adquisición de libros de texto e material escolar.

A partir do martes 5 de xullo, os interesados poderán pasarse polo centro para recoller os vales, tanto de axudas de libros e material escolar para o 1º e 2º curso, como para todos os cursos posto que, xunto coa solicitude de fondolibros, realizábase a solicitude de axudas para a adquisición de material escolar de 50 euros.

Secretaría do centro pechada este venres 8 de xullo

Estimadas familias.

Este venres día 8 de xullo  a secretaría e a dirección  do centro permanecerán pechados. Calquera persoa que precise entregar documentación deberá agardar ata o luns seguinte.

Disculpen as molestias.