Carreira escolar solidaria

Aqui tendes unha pequena mostra da actividade realizada:

O mar comeza aquí

Celebramos a chegada do Maio en Magariños

MENÚS COMEDOR MAIO

Estimadas familias,

Aquí podedes consultar os menús do mes de maio.

AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

A convocatoria para o curso 2024/2025 publicouse o 19 de abril de 2024. O prazo de solicitude é do  30 de abril ao 13 de setembro de 2024. Clic aqui para ampliar información.

INFORMACIÓN PUNTO LARANXA

Como centro concienciado coa convivencia e o benestar emocional de todo o noso alumnado, informamos que dende hoxe contamos co PUNTO LARANXA contra o acoso e ciberacoso escolar. É un espazo físico, ben identificado, no que o alumnado poderá comunicar ou denunciar, de forma totalmente anónima,posibles situacións de acoso ou ciberacoso escolar que sufran ou perciban en outras persoas. Polo tanto, nesta web poderedes acceder ao PUNTO LARANXA picando na icona laranxa que aparece na parte inferior dereita da páxina e, se fose o caso, deixar unha mensaxe.

Aquí pódese acceder a un documento con información sobre a definición, características e tipos de acoso escolar seguindo o disposto na lexislación e protocolo vixente.

MOTIVANDO PARA A PRÁCTICA DEPORTIVA

MENÚ DO COMEDOR MES DE ABRIL

Xogade

Vacantes para o curso 2024/2025

Deixamos aquí as vacantes para o curso 2024/2025.