LIBROS DE TEXTO · CURSO 2020-21

CONVOCATORIA PARA AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR · CURSO 2020-21

A Orde do 12 de maio de 2020 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinados ao alumnado matriculado en Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Especial para o curso 2020-2021.

  • Poden solicitar axudas para adquirir libros de texto o alumnado matriculado en 1º e 2º de Ed. Primaria que cumpra os requisitos expresados na convocatoria.
  • O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria terá que solicitar libros dos que existan nos fondos do colexio (en 3º e 5º debido a que este ano cambian os libros de texto, non hai fondos, polo que lles corresponderán, según a renta familiar, 6 ou 4 libros.
  • O prazo para presentar a solicitude rematará o día 19 de xuño de 2020 (este incluído).
  • Fondo solidario e material escolar de 1º da ESO, entrégase no IES correspondente.

 

Só se cubrirá unha solicitude por unidade familiar para todos os que estean matriculados no mesmo centro docente, e será a mesma para os tres tipos de axuda (libros 1º e 2º, fondo solidario e material escolar).

 

A documentación que acompañará a solicitude é a seguinte:

  • Fotocopia libro de familia no que figuren todos os membros da unidade familiar.
  • No caso de que a situación familiar, a 31 de decembro de 2018 non coincida co libro de familia, terá que presentarse documento ou documentos acreditativos do número de membros da unidade familiar, tales como:
    • Sentenza xudicial de separación ou divorcio.
    • Certificado ou volante de convivencia.
    • Informe servizos sociais que acredite a situación familiar.
    • Documentación acreditativa de discapacidade.
    • Documentación acreditativa en caso de violencia de xénero.

 *Para os efectos de determinar a renda per cápita familiar terase en conta a situación familiar a 31 de decembro de 2018.

 
 
Poderán presentar as solicitudes telemáticamente ou no propio centro en horario de 10 a 14h.
 

Adxuntamos os anexos de solicitude para imprimir aquí.

 

A Dirección 

ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS · 3º TRIMESTRE 2019-20

PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE ALUMNADO NOVO NO CENTRO

Estimadas familias:
 
Ábrese o PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN de alumnado novo, que terá lugar entre o día 11 e o 18 de maio, ambos incluídos.
 
Podedes abrir o impreso aquí, cubrilo e despois entregalo no centro.
 

*As familias que xa presentaran a solicitude antes da suspensión do proceso, non teñen que facer ningún trámite.

 

Un saúdo.
 
A Dirección.

COMUNICADO ÁS FAMILIAS

Estimadas familias:

O profesorado do CEIP Xuño, desexa que todos e todas esteades ben e con moito ánimo.

As actividades que propoñemos a través da páxina web do colexio non é necesario imprimilas, pódense facer nas libretas ou en folios, aproveitando os recursos que tedes nas vosas casas.

Co fin de atender ao alumnado nas dúbidas que poidan xurdir coas tarefas escolares, podedes comunicarvos cos titores e titoras e cos especialistas a través dos seguintes correos electrónicos que se empregarán exclusivamente para este fin:

 

INFANTIL
 
PRIMARIA

1º primaria: profemanola1@gmail.com

2º primaria: husodie3@gmail.com

3º primaria: profemariaxuno@gmail.com

4º primaria: profeconcha4@gmail.com

6º primaria: Carmenrm.6.2020@gmail.com

Inglés (Paula): paulafernandezbouzon@gmail.com

Inglés (Belén): belen100@hotmail.com

Música: nachotobio@gmail.com

AL: groucho2736@hotmail.com

PT: teresagiaogomez@gmail.com

Orientación: mgrh03@gmail.com

Relixión: ahortaabuin@gmail.com

 

Un saúdo.

A Dirección

COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS

  • Durante o tempo que o colexio permaneza pechado, as familias pódense poñer en contacto telefónico co centro de 10 a 13 horas.
 
  • Así mesmo, tamén poden comunicarse con calquera das titoras e titores do centro a través do enderezo electrónico ceip.xuno@edu.xunta.gal
          
  • Pregámoslles que estean atentos á web do centro para as próximas novidades.
 
 
 A Dirección

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS: 2ª AVALIACIÓN

Tendo en conta as circunstancias actuais e seguindo as instrucións da administración, nesta semana pecharemos a segunda avaliación cos datos que tiñamos ata a suspensión das clases.

Publicaremos as notas do alumnado a través de ABALAR MÓVIL, o día 2 de abril.

 

En canto ao terceiro trimestre esperamos novas comunicacións e instruccións por parte da Conselleria de Educación.

 

Un saúdo e moito ánimo.

 

A Dirección.

ACCESO ÁS ACTIVIDADES DO ALUMNADO

Para acceder ás actividades que se propoñen para o alumnado neste período de suspensión da actividade escolar, deben dirixirse á columna lateral dereita da páxina web TITORÍAS, ESPECIALIDADES e BLOGUES.

 

 

 

O administrador da web.

NOTA INFORMATIVA

LETRAS GALEGAS 2020 · RICARDO CARVALHO CALERO

 

Fai clic na imaxe para acceder ás actividades sobre o Día das Letras Galegas 2020 

Distribuir contido