Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

2017-2018 LIBROS DE TEXTO

LIBROS DE TEXTO DE INFANTIL E PRIMARIA PARA O CURSO 2017-2018

Para ver ou descargar a listaxe, prema na imaxe.

(Formato PDF).

PROGRAMA DE SAÍDAS E VISITAS DIDÁCTICAS

26 Abril: Visita ao Auditorio de Galicia para asistir ao concerto-conto "Pedro e o lobo" do compositor ruso Sergei Prokofiev a cargo da orquestra sinfónica Real Filharmonía de Galicia e Xosé Barato (narrador).

29 Maio: O alumnado de 6º de Primaria realizará unha saída ao IES Porto do Son para asistir a unha xornada de portas abertas, previa á súa incorporación á ESO no próximo curso 2017-2018. Hora de saída do noso centro: 10.30 h.

7 Xuño: Visita do alumnado de 3º e 4º de Primaria a Meteogalicia. Saída de 9.15 h. ata as 14.45 h.

8 Xuño: Saída do alumnado de 1º e 2º ao Parque de San Roque (Ribeira), Pedra da Rá, Castro Cidade, Museo. Rematando con merenda e xogos no Parque de San Roque. Horario normal lectivo.

8 e 9 Xuño: Excursión de fin de Primaria para o alumnado de 6º ao Albergue de Ecoturismo de Alvarella, en Vilarmaior, e próximo ás Fragas do Eume. Web: http://www.alvarella.com

13 Xuño: Saída do alumnado de Infantil a Noia ("Equslandia").

Matrícula 2017-2018

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

LIGAZÓNS PARA CONSULTAR A ORDE PUBLICADA, DESCARGAR E CUMPRIMENTAR OS FORMULARIOS A PRESENTAR:

Resultado de imagen de FOXIT PDFOrde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

Resultado de imagen de FOXIT PDFAnexo I: Reserva de praza

Resultado de imagen de FOXIT PDFAnexo II: Formularios de admisión e matrícula

Resultado de imagen de FOXIT PDFAnuncio do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates

Resultado de imagen de FOXIT PDFResolución do sorteo das letras de desempate

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN, DOCUMENTCIÓN A PRESENTAR E PRAZAS OFERTADAS

TRÁMITE

PRAZO

DOCUMENTO PARA DESCARGA E PRESENTACIÓN

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA.

(No centro de adscrición)

ANEXO I

Reserva de praza

Data do sorteo público a efectos de desempate.

Publicación de postos escolares vacantes

PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE DE ADMISIÓN.

DO 1 DE MARZO

AO 20 DE MARZO

ANEXO II

Solicitude de admisión

Presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

(Se o Consello Escolar solicita algunha documentación complementaria, dará un prazo de 5 días para a súa presentación).

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.

(Prazo de 5 días para a presentación de reclamacións ante o Consello Escolar).

Do 25 de abril ao 2 de maio

(Prazo para reclamación)

Publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.

(Prazo de 1 mes para presentar recurso de alzada diante da persoa titular da Xefatura Territorial).

(Publicación da lista de admitidos)

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DE INFANTIL E PRIMARIA.

Do 20 ao 30 de xuño 2017

(Formalización da matrícula  alumnado admitido)

ANEXO III-1

Formulario matrícula de Infantil e Primaria

Os impresos (Anexos I, Anexo II e Anexo III-1), correspondentes a cada trámite, e pódense descargar nos enlaces que figuran no calendario anterior ou retirar na Secretaría e Conserxería do centro ).

Para calquera dúbida ou información, chame ao teléfono do centro: 881 866 301 / 881 866 302

CURSO / NIVEL PRAZAS OFERTADAS

4º Infantil (3 anos)

5º Infantil (4 anos)

6º Infantil (5 anos)

22 + 6 R*
1º Primaria 10 + 3 R*
2º Primaria 11
3º Primaria 15
4º Primaria 4
5º Primaria 7
6º Primaria 0

R* = Reservadas segundo a normativa para o alumnado  de NEE (Necesidades Educativas Especiais).

AXUDA LIBROS E FONDO SOLIDARIO

INFORMACIÓN SOBRE OS LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Lémbrase que o prazo para presentar as solicitudes de "Axudas para libros" (1º e 2º de Primaria) e para o "Fondo Solidario" (3º,4º,5º e 6º de Primaria) e material escolar remata o día 23 de xuño.

O impreso de solicitude de "Axudas para libros", "Fondo Solidario" e "Material Escolar" será o mesmo impreso . É imprescindible que sexa presentado no centro educativo onde vai cursar o alumnado no 2016-2017.

AXUDAS PARA LIBROS (1º e 2º Primaria):

• Adquisición de vales: Serán entregados no centro educativo o mércores, 13 de xullo do 2016, de 10.30 a 11.30 horas.

FONDO SOLIDARIO (3º,4º,5º e 6º):

• A publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido no fondo solidario será o xoves, 14 de xullo do 2016. Estarán expostas na porta principal do centro e nesta web do colexio.
  • As reclamacións das listaxe provisionais serán dende o xoves, 14 de xullo, ao luns 17 de xullo do 2016.
  • A publicación das listaxes definitivas serán expostas o 22 de xullo, na porta do centro e na web.
  • A entrega dos libros ao alumnado admitido no fondo, será o día 28 de xullo do 2016, co seguinte horario:
  • 3º de Primaria: Ás 10.00 horas.
  • 4º de Primaria: Ás 10.30 horas.
  • 5º de Primaria: Ás 11.00 horas.
  • 6º de Primaria: Ás 11.30 horas.