INICIO DO CURSO 2020-21

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER TRABALLADORA

O venres 6 de marzo, o alumnado de Educación Infantil e Primaria colabora na realización dun mural para conmemorar o 8 de marzo: Día Internacional da Muller Traballadora.

FESTIVAL DO ENTROIDO 2020

O venres 21 de febreiro, celebramos o Festival do Entroido. O alumnado de Educación Infantil e Primaria loce as súas mellores galas, en desfiles e coreografías creados para cada grupo-clase. Como colofón, interpretan un baile en conxunto da canción Dance Monkey.

SAÍDA DIDÁCTICA: AUDITORIO DE GALICIA · GALLAECIA GALLAECIÑOS

O martes 3 de marzo, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realiza unha visita ao Auditorio de Galicia para asistiren a un concerto sobre a historia do Jazz interpretado pola banda Gallaecia Gallaeciños.

OBRADOIRO DE BANDA DESEÑADA CO ILUSTRADOR ALFONSO BARREIRO CARREÑO

O xoves 13 de febreiro, o alumnado de 3º 4º 5º e 6º de Educación Primaria asiste a un obradoiro de banda deseñada co ilustrador Alfonso Barreiro Carreño na Biblioteca Municipal de Porto do Son.

CONTACONTOS: PEDRO BRANDARIZ

O martes 11 de febreiro, visitanos o actor, cómico e monologuista Pedro Brandariz para afondar sobre a igualdade entre homes e mulleres a través de dous contos escritos por Raquel Díaz Regueira.

Pasámolo moi ben. Grazas Pedro.

PROXECTO DE BIBLIOTECA: KAMISHIBAI

O luns 27 de xaneiro, Ana Freire da Ludoteca de Porto do Son achéganos o Kamishibai, explicándonos a súa historia, partes, funcionamento... e contándonos unha fermosa historia nipona con el.

Durante o 2º trimestre, o Equipo de Biblioteca desenvolve un Proxecto sobre o Kamishibai no que participa todo o alumnado do centro.

*kamishibai: Antigo teatriño de madeira popular do Xapón que servía para apoiar con as historias que os contacontos levaban de pobo en pobo.

SAÍDA DIDÁCTICA: CONSERVAS CERQUEIRA S.A.

O martes 14 de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria visitou a fábrica de Conservas Cerqueira S.A. en Ribeira para coñeceren in situ todo o proceso de fabricación e control de calidade dunha conserva. Ademais todos os visitantes recibiron un agasallo especial.

Queremos agradecer a atención e o trato recibido polo persoal de Conservas Cerqueira.

SAÍDA DIDÁCTICA: CENTRO GALEGO DE ARTE CONTEMPORÁNEA · MUSEO DO POBO GALEGO

O xoves 12 de decembro, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realizou unha visita guiada por estes dous destacados museos da cidade de Santiago de Compostela.

PROXECTO DE BIBLIOTECA: CADROS E PINTORES

Ao longo do 1º trimestre, o Equipo de Biblioteca puxo en marcha o proxecto Cadros e Pintores. Aquí deixamos unha selección de imaxes dos traballos realizados polos distintos grupos.

Paul KLEE (Educación Infantil)

Wassily KANDINSKY (1º EP)

Friedensreich HUNDERTWASER (2º EP)

Joan MIRÓ (3º EP)