DÍA NON LECTIVO

O venres 7 de decembro non hai clase.

Así establecido pola Consellería de Educacíón como Día non Lectivo na orde de Calendario Escolar.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ALIMENTOS 2018

Coa proximidade do Nadal, ao igual que no curso anterior, o CEIP Xuño vai pór en marcha a Campaña de Recollida de Alimentos.

Cada alumno e alumna do centro poderá colaborar aportando calquera tipo de alimento de carácter non perecedoiro.

Os alimentos poderanse entregar no colexio ata o venres 14 de decembro.

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO 2018

SAIDA DIDÁCTICA: Auditorio de Galicia. O Crebanoces (Tchaikosky)

O venres 9 de novembro, o alumnado de 5º e 6º de Primaria visitan o Auditorio de Galicia para asistiren á representación deste ballet clásico ruso, interpretado pola compañía de títeres Per Poc e a Real Filarmonía de Galicia.

SAÍDA SUSPENDIDA POR ALERTA METEOROLÓXICA NIVEL LARANXA Alerta

Máis info en: https://www.compostelacultura.gal/espectaculos/evento/o-crebanoces-de-chaikovski

EXPOSICIÓN DE CABAZAS ARTÍSTICAS DO SAMAÍN 2018

Desde o luns 29 de outubro ata o mércores 31 de outubro poden visitar a Exposición de Cabazas realizadas polo alumnado.

HORARIO DE INICIO DE CURSO 2018-2019

Inicio das Actividades Lectivas: mércores, 12 de setembro

Horario: De 9.45 a 14.45

MATRÍCULA 2018-2019