SAÍDA DIDÁCTICA: CONSERVAS CERQUEIRA S.A.

O martes 14 de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria visitou a fábrica de Conservas Cerqueira S.A. en Ribeira para coñeceren en situ todo o proceso de fabricación e control de calidade dunha conserva. Ademais todos os visitantes recibiron un agasallo especial.

Queremos agradecer a atención e o trato recibido polo persoal de Conservas Cerqueira.

SAÍDA DIDÁCTICA: CENTRO GALEGO DE ARTE CONTEMPORÁNEA · MUSEO DO POBO GALEGO

O xoves 12 de decembro, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realizou unha visita guiada por estes dous destacados museos da cidade de Santiago de Compostela.

PROXECTO DE BIBLIOTECA: CADROS E PINTORES

Ao longo do 1º trimestre, o Equipo de Biblioteca puxo en marcha o proxecto Cadros e Pintores. Aquí deixamos unha selección de imaxes dos traballos realizados polos distintos grupos.

Paul KLEE (Educación Infantil)

Wassily KANDINSKY (1º EP)

Friedensreich HUNDERTWASER (2º EP)

Joan MIRÓ (3º EP)

Henri MATISSE (4º EP)

Vincent VAN GOGH (5º EP)

Patricia SACO (6º EP)

Andy WARHOL (Aula de Inglés)

CONCERTO DE CHARO PITA: NO PAÍS DO VENTO

O luns, 2 de decembro visitounos a escritora e contacontos Charo Pita para presentarnos o seu último Libro-CD No País do Vento. Grazas Charo.

Info do libro-CD aquí

CONTACONTOS: ULA LÚA?

O mércores, 27 de novembro Celtia Figueiras da Compañía de títeres A Xanela do Maxín, agasallounos co seu conto Ula Lúa?

DIA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O luns 25 de novembro, celebrouse no centro o Día contra a violencia de xénero para concienciar a toda a comunidade educativa sobre este problema social.

Durante toda a semana pasada, a violencia de xénero e a igualdade foron traballadas a nivel de aula titorial. Asemade tamén se prepararon diversas manifestacións plásticas e musicais.

MAGOSTO 2019

O martes, 12 de novembro celebramos o Magosto 2019 con xogos e degustación de castañas asadas.

SAMAÍN 2019: EXPOSICIÓN DE CABAZAS

OBRADOIRO DE IGUALDADE 2019

O venres 25 e o luns 28 de outubro, o alumnado de Educación Infantil e Primaria realizou un Obradoiro de Igualdade que foi impartido por Andrea Barreiro da Libraría Lilith (Santiago), e ofertado polo Concello de Porto do Son.

.

SAÍDA DIDÁCTICA AO AUDITORIO DE GALICIA: ANIMALIA

O xoves, 24 de outubro, o alumnado de Educación Infantil, 1º e 2º de Educación Primaria realizou unha saída ao Auditorio de Galicia para asistiren á representación da obra Animalia por Cristina Collazo, Josito Porto e a Banda Municipal de Santiago.

Web compostela capital cultural