Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

Novo número de teléfono do centro

Por cambios na rede de telecomunicación corporativa da Xunta de Galicia, o novo número de teléfono do noso centro será:

881 866 301

O número anterior (981769210) vai seguir estando operativo só durante unhos días máis polo que, pasado ese tempo, se vostede chama ao número antigo (981769210) saltará un aviso para informarlle do novo número.

LISTAS PROVISIONAIS ADXUDICACIÓN FONDO SOLIDARIO

ADXUDICACIÓN DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Xa se pode consultar a lista DEFINITIVA de admitidos no fondo solidario.

LISTAS PROVISIONAIS

Pulse no "PDF"

LISTAS DEFINITIVAS

Pulse no "PDF"

Deberá ter instalado un lector de PDF ou estar xa engadido no seu navegador.

AXUDA LIBROS E FONDO SOLIDARIO

INFORMACIÓN SOBRE OS LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Lémbrase que o prazo para presentar as solicitudes de "Axudas para libros" (1º e 2º de Primaria) e para o "Fondo Solidario" (3º,4º,5º e 6º de Primaria) e material escolar remata o día 23 de xuño.

O impreso de solicitude de "Axudas para libros", "Fondo Solidario" e "Material Escolar" será o mesmo impreso . É imprescindible que sexa presentado no centro educativo onde vai cursar o alumnado no 2016-2017.

AXUDAS PARA LIBROS (1º e 2º Primaria):

• Adquisición de vales: Serán entregados no centro educativo o mércores, 13 de xullo do 2016, de 10.30 a 11.30 horas.

FONDO SOLIDARIO (3º,4º,5º e 6º):

• A publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido no fondo solidario será o xoves, 14 de xullo do 2016. Estarán expostas na porta principal do centro e nesta web do colexio.
  • As reclamacións das listaxe provisionais serán dende o xoves, 14 de xullo, ao luns 17 de xullo do 2016.
  • A publicación das listaxes definitivas serán expostas o 22 de xullo, na porta do centro e na web.
  • A entrega dos libros ao alumnado admitido no fondo, será o día 28 de xullo do 2016, co seguinte horario:
  • 3º de Primaria: Ás 10.00 horas.
  • 4º de Primaria: Ás 10.30 horas.
  • 5º de Primaria: Ás 11.00 horas.
  • 6º de Primaria: Ás 11.30 horas.

AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2016-2017

Ata o día 23 de xuño está aberto o prazo para participar no fondo solidario de libros de texto e para solicitar as axudas para adquirir libros de texto e material escolar, destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria dos centros sostidos con fondos públicos para o curso 2016-2017. (Orde do 27 de abril de 2016).

Poden participar no fondo solidario o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Poden solicitar axudas para libros de texto o alumnado de 1º e 2º de Primaria.

Poderán solicitar axudas para material escolar todo o alumnado de Educación Primaria que cumpran os requisitos expresados na presente convocatoria.

O impreso de solicitude das axudas será o mesmo para as tres axudas (libros de 1º e 2º, fondo solidario e material escolar).

A solicitude será única, so se cumprimentará un impreso por familia.

A documentación a achegar coa solicitude é a seguinte:

• Fotocopia do Libro de Familia.
  • No caso de que a situación familiar a 31 de decembro de 2014 non coincida co que figura no Libro de Familia, deberán aportar tamén a seguinte documentación, segundo corresponda en cada caso:
    • Sentenza xudicial de separación ou divorcio.
    • Certificado ou volante de convivencia.
    • Informe dos Servizos Sociais que acredite a situación familiar.
    • Certificado de defunción.
  • Documentación acreditativa de discapacidade a 31-12-2014.
  • Documentación acreditativa de violencia de xénero.

DESCARGA DE IMPRESOS DE SOLICITUDE:

MÁIS INFORMACIÓN E FONTE ORIXINAL: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/18988

NOTA AXUDAS CONVOCATORIA ANTERIOR

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, que na anterior convocatoria se acolleu ás axudas para o actual curso 2015-2016, deberá devolver os libros antes do 20 de xuño.

Tamén poden entregar voluntariamente os libros que non foron adquiridos co vale, pasando a formar parte do fondo solidario.