SAÍDAS

SAÍDA DIDÁCTICA: MUSEO VALLE INCLÁN

O venres 5 de abril, o alumnado de 6º EP realizou unha visita guiada polo Museo Valle Inclán na Pobra do Caramiñal.

SAÍDA DIDÁCTICA: AUDITORIO DE GALICIA e CIDADE DA CULTURA

O xoves 28 e o venres 29 de marzo, o alumnado de 1º a 4º de EP asistiu ao concerto Mini-Mozart no Auditorio de Galicia. Seguidamente, visitaron ás instalacións da Cidade da Cultura.

ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR 1º e 2º EP: CHARLA DUN APICULTOR NO CENTRO e VISITA A APÍCOLIS (Xeves, Pontevedra)

Dentro do proxecto educativo desenvolvido polo alumnado de 1º e 2º de EP sobre a vida das abellas, contamos coa presenza dun apicultor no centro e visitamos APÍPOLIS en Xeves (Pontevedra) onde realizamos diversos obradoiros.

EDUCACIÓN AMBIENTAL: PLANTACIÓN DE ÁRBORES AUTÓCTONAS

A proposta da Comunidade de Montes de Xuño, o 22 de febreiro de 2019 todo o alumnado do centro participou nunha actividade de educación ambiental de plantación de árbores autóctonas no Monte do Alto da Escola.

SAÍDA DIDÁCTICA: MUPEGA

O 15 de febreiro de 2019 o alumnado de 3º e 4º de EP. Visitou as instalacións do Museo Pedagóxico Galego para coñeceren a historia da escola en Galicia.

SAÍDA DIDÁCTICA: EDIFICIO ADMINISTRATIVO DA XUNTA E PARLAMENTO DE GALICIA

O 20 de febreiro de 2019 o alumnado de 5º e 6º de EP realizou unha saída didáctica guiada polo Edificio Administrativo da Xunta e o Parlamento de Galicia para aprender sobre a súa historia e funcionamento.

Grazas ao persoal que nos acolleu.

SAÍDA DIDÁCTICA: AUDITORIO DE GALICIA: O CREBANOCES

O venres 9 de novembro, o alumnado de 5º e 6º de Primaria visitan o Auditorio de Galicia para asistiren á representación deste ballet clásico ruso, interpretado pola compañía de títeres Per Poc e a Real Filarmonía de Galicia.

SAÍDA SUSPENDIDA POR ALERTA METEOROLÓXICA NIVEL LARANXA Alerta

Máis info en: https://www.compostelacultura.gal/espectaculos/evento/o-crebanoces-de-chaikovski