Saídas

SAÍDA DIDÁCTICA: AUDITORIO DE GALICIA · GALLAECIA GALLAECIÑOS

O martes 3 de marzo, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realiza unha visita ao Auditorio de Galicia para asistiren a un concerto sobre a historia do Jazz interpretado pola banda Gallaecia Gallaeciños.

OBRADOIRO DE BANDA DESEÑADA CO ILUSTRADOR ALFONSO BARREIRO CARREÑO

O xoves 13 de febreiro, o alumnado de 3º 4º 5º e 6º de Educación Primaria asiste a un obradoiro de banda deseñada co ilustrador Alfonso Barreiro Carreño na Biblioteca Municipal de Porto do Son.

SAÍDA DIDÁCTICA: CONSERVAS CERQUEIRA S.A.

O martes 14 de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria visitou a fábrica de Conservas Cerqueira S.A. en Ribeira para coñeceren in situ todo o proceso de fabricación e control de calidade dunha conserva. Ademais todos os visitantes recibiron un agasallo especial.

Queremos agradecer a atención e o trato recibido polo persoal de Conservas Cerqueira.

SAÍDA DIDÁCTICA: CENTRO GALEGO DE ARTE CONTEMPORÁNEA · MUSEO DO POBO GALEGO

O xoves 12 de decembro, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realizou unha visita guiada por estes dous destacados museos da cidade de Santiago de Compostela.

SAÍDA DIDÁCTICA AO AUDITORIO DE GALICIA: ANIMALIA

O xoves, 24 de outubro, o alumnado de Educación Infantil, 1º e 2º de Educación Primaria realizou unha saída ao Auditorio de Galicia para asistiren á representación da obra Animalia por Cristina Collazo, Josito Porto e a Banda Municipal de Santiago.

Web compostela capital cultural

VISITA AO BALANDRO JOAQUÍN VIETA

O venres, 20 de setembro o alumnado de Educación Primaria realizou unha visita guiada ao balandro Joaquín Vieta en Porto do Son.

EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO 6º EP: PARQUE NATURAL FRAGAS DO EUME

O 17 e 18 de xuño, o alumnado de 6º de Educación Primaria saíu de excusión de fin de etapa ao Parque Natural das Fragas do Eume (reserva protexida de bosque atlántico situada preto de Pontedeume).

Durante estes dous días conviviron cun grupo da mesma idade dun colexio de Mugardos no Albergue Alvarella, onde realizaron diversas actividades de coñecemento e protección do medio natural; e outras máis lúdicas de socialización e disfrute da natureza.

O martes 18 de tarde, realizou unha visita guiada polo Museo de Historia Natural de Ferrol.

EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO DE 3º e 4º EP: MUSEO DE PONTEVEDRA

O venres 14 de xuño, o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria saíu de excursión de fin de curso á vila de Pontevedra onde realizaron as seguintes actividades: visita guiada ao Museo de Pontevedra, ruta guiada polo casco histórico e xantar no Lago Castiñeiras (Vilaboa-Pontevedra).

EXCUSIÓN FIN DE CURSO 6° EP ALBERGUE ALVARELLA

SAÍDA DIDÁCTICA: CASCO HISTÓRICO DE NOIA

O mércores 29 de maio, o alumnado de 5º e 6º de EP realizou unha visita didáctica ao casco histórico de Noia acompañados polo artista local Serafín Marcos.