Lingua Estranxeira Inglés

ACTIVIDADES DE INGLÉS: PROFESORA BELÉN: ACCESO Á AULA DIXITAL

27-04-2020

Bos días!

Os meus alumnos de 5º e 6ª  podedes acceder a unha aula virtual a través de BLINKLEARNING.COM

O que tedes que facer é entrar nesa plataforma, unha vez dentro crear unha conta que vos vai pedir un código de clase, ben, este código é o seguinte: CL82881756

Podedes empregar o correo de vosos pais, si xa teñen un, senón creades un novo e rexistrádesvos.

Cando xa entredes vanme chegar as vosas solicitudes para que vos agregue á clase, así que xa irei mirando quen vai entrando.

Os libros cos que imos traballar aquí son os Roof Tops, xa que a nivel interactivo están moi ben.

Espérovos a todos, un saúdo,

Belén (Calquer problema mandádesme un correo e xa me poño en contacto con vós)

ACTIVIDADES DE INGLÉS: PROFESORA BELÉN · MES DE ABRIL

Bo día, adxunto este enlace para que os meus alumnos de 5º e 6º poidan acceder estes días a repasar un pouquiño o último que demos na clase.

Ao abrir o enlace tedes que ir á parte de Grammar:

• O alumnado de 5º repasades os Comparatives and Superlatives.
  • O alumnado de 6º accededes aos exercicios do Simple Past para repasar sobretodo os verbos irregulares.

Estamos en contacto para comezar xa co tema 5 do libro nos próximos días, un saúdo para todos e agardo que tanto vós como as vosas familias estedes ben.

ACTIVIDADES DE LINGUA ESTRANXEIRA INGLÉS: PROFESORA PAULA

Para seguir as actividades de Lingua estranxeira inglés deben dirixirse ao noso blogue de aula.

Para acceder ao blogue de inglés faga clic na imaxe

ACTIVIDADES INTERACTIVAS DA EDITORIAL OXFORD: PROFESORA BELÉN

Esta é unha proposta de actividades interactivas da Editorial Oxford para traballar a Lingua inglesa en Educación Primaria.

Fai clic na imaxe para acceder ás actividades