Celebracións

DIA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O luns 25 de novembro, celebrouse no centro o Día contra a violencia de xénero para concienciar a toda a comunidade educativa sobre este problema social.

Durante toda a semana pasada, a violencia de xénero e a igualdade foron traballadas a nivel de aula titorial. Asemade tamén se prepararon diversas manifestacións plásticas e musicais.

MAGOSTO 2019

O martes, 12 de novembro celebramos o Magosto 2019 con xogos e degustación de castañas asadas.

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2019: ANTONIO FRAGUAS

Durante a semana do 13 ao 15 de maio celebramos con varias actividades o Día das Letras Galegas 2019 dedicado ao profesor e escritor Antonio Fraguas.

Como actividade colectiva, o mércores 15 de maio cantamos a canción Chea de vida de Guadi Galego na biblioteca do centro.

CELEBRACIÓN DO DÍA DO LIBRO 2019

O venres 26 de abril, celebramos no colexio o Día do Libro. Cada grupo-clase realizou as súas representacións para homenaxear o ilustre protagonista.

A continuación, unha pequena mostra en imaxes.

1º EP A mellor sopa do mundo

2º EP A cociñeira Martiña

3º EP A vaca Macarena

4º EP La gran guía de Junie B. Jones para sobrevivir al colegio

5º EP Historia do Romance / Romance da Lavandeira

6º EP  Historia do Libro

6º EP Todo é un conto

FESTIVAL DE ENTROIDO 2019

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO 2018

EXPOSICIÓN DE CABAZAS ARTÍSTICAS DO SAMAÍN 2018

Desde o luns 29 de outubro ata o mércores 31 de outubro poden visitar a Exposición de Cabazas realizadas polo alumnado.