Información sobre o proceso de admisión
Calendario admisión curso 2020/2021
Anuncio do sorteo anual de letras de prioridade no procedemento de admisión de alumnado
O noso blogIniciar sesiónServicio de Madrugadores
Tardes de Concilia "Extraescolares" |
ActualidadeACTUALIDADE (NOVAS)
INFORMACIÓN PÚBLICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022/23
CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO ESCOLAR 2022/2023 (premer) (ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013)
1ª FASE: SOLICITUDE DE RESERVA Exclusivo para o alumnado procedente dos centros adscritos, non é para alumnado que se escolariza por primeira vez en 4º de E. Infantil, nin para cambiar de centro, tampouco teñen que reservar os que estando matriculados no CEIP A Ponte, queiran seguir nel, posto que siguen por norma
1. Do 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro, ambos incluídos, reserva de praza no centro de orixe (centro no que cursa 6º de E. Primaria). Entrega Anexo I (centros adscritos).
2. Data do sorteo público de letra de prioridade dos apelidos a efectos de desempate: última semana de febreiro.
2ª FASE: SOLICITUDE DE ADMISIÓN EN CENTROS NON ADSCRITOS
4. Solicitude de admisión mediante a presentación do Anexo II (modelo ED550B) no centro solicitado no primeiro lugar de preferencia: Prazo do 1 ata o 21 de marzo, ambos incluídos, ata as 14:00 horas no centro. Ata sa 24:00 en sede electrónica. 5. Do 24 de marzo ata o 6 de abril,ambos incluídos, entrega de documentación xustificativa dos méritos alegados, cando a demanda de prazas escolares sexa superior á oferta.
6. Día 22 de abril ás 14:00 horas, publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas no taboleiro interior do centro. 7. Reclamacións ás listaxes provisionais: nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación. 8. Día 15 de maio ás 14:00 horas, publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas no taboleiro interior do centro.
9. Adxudicación subsidiaria de praza noutro centro ao alumnado non admitido (por parte da comisión de escolarización, tendo en conta os centros solicitados no modelo ED550B no 2º lugar e seguintes)
3ª FASE: MATRÍCULA 10. Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria (desde o 21 ata o 30 de xuño inclusive) 11. Formalización da matrícula en ESO e bacharelato 12. Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato
1ª FASE:SOLICITUDES DE RESERVA NO CENTRO DE ADSCRICIÓN 11 de xaneiro ata 8 de febreiro · Os pais, nais e/ou titores legais que desexen solicitar a reserva de posto escolar no seu centro de adscrición, deberán presentar solicitude de reserva de posto escolar utilizando o Anexo I (modelo ED550A) no centro no que actualmente están matriculados/as) · Poderán presentar a antedita solicitude dun dos seguintes xeitos: a) Entregándoa no centro de orixe do alumnado (centro no que está actualmente escolarizado). b) Entregándoa a través da sede electrónica da Xunta de Galicia a través da aplicación web “admisionalumnado”: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado · A reserva adquirirá carácter vinculante polo que, se a/o alumna/o resultase admitida/o, deberá formalizar a matrícula en tempo e forma no centro de adscrición. · A presentación desta solicitude de reserva será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro (salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do 1 de marzo). · A presentación de solicitude de admisión noutro centro estando vinculado por reserva terá os efectos de perda da prioridade.
2ª FASE: SOLICITUDES DE ADMISIÓN EN CENTROS NON ADSCRITOS (1 ata o 21 de marzo)
1. Os pais, nais e/ou titores legais que desexen solicitar praza nun centro distinto ao de adscrición, ou que se escolaricen por primeira vez, deberán presentar solicitude de admisión utilizando o Anexo II (modelo ED550B). 2. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude de admisión. Na solicitude poderá indicar ata seis centros na orde de prioridade que desexe. Deberá presentala no centro no que solicite praza en primeiro lugar de preferencia. A infracción desta norma (é dicir, a presentación de solicitudes en máis dun centro, ou a presentación de solicitude de admisión tendo presentada solicitude de reserva para o centro de adscrición) determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle. 3. Alumnado que ten garantía de permanencia neste centro educativo, porque xa está cursando estudos nel durante o presente ano: No caso de presentar solicitude de admisión (Anexo II) noutro centro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, neste centro. 4. Alumnado dos centros adscritos que ten reservada a súa praza neste centro educativo, por teren presentado o Anexo I en febreiro e terse aceptado a súa solicitude: No caso de que desexe presentar solicitude de admisión (Anexo II) noutro centro distinto, deberá comunicar previamente e por escrito a este centro educativo a renuncia á súa reserva, antes do 1 de marzo. 5. As solicitudes de admisión, dirixidas á dirección dos centros públicos e á titularidade dos centros privados presentaranse mediante un formulario normalizado. Este formulario estará dispoñible para as familias e poderase entregar nos seguintes lugares : a) Recollendo o formulario Anexo II (modelo ED550B) gratuitamente no centro educativo e entregándoo no centro solicitado en primeiro lugar. b) Descargando a solicitude da Sede Electrónica da Xunta de Galicia, na dirección http://www.xunta.es/portada, e da páxina web da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, na dirección http://www.edu.xunta.gal/portal/node/26923 e entregándoo no centro solicitado en primeiro lugar. Entregándoa a través da sede electrónica da Xunta de Galicia a través da aplicación web “admisionalumnado”: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado
NORMATIVA REGULADORA ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B). ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
SERVIZOS COMPLEMENTARIOS OFERTADOS POLO CENTRO
Regulado na seguinte normativa: - Decreto 160/1988, do 9 de xuño, polo que se regula a prestación dos servicios de transporte escolar e de obreiros de competencia exclusiva da Xunta de Galicia. (DOG 27 de xuño de 1988) - Orde do 15 de decembro de 1989 reguladora do transporte de escolares e obreiros de competencia. exclusiva da Xunta de Galicia. (DOG 9 de xaneiro de 1990). Corrección de erros (DOG 1 de marzo de 1990) - Instrución anual da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso escolar. A chegada do transporte escolar ao centro é as 9:30 e a saída ás 15:40. As rutas pódense consultar neste enlace https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipaponte/taxonomy/term/145 Regulado na seguinte normativa: - Decreto 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación. (DOG 13 de agosto de 2013) - Orde do 21 de febreiro de 2007 pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG 5 de marzo de 2007) - Instrución anual da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar. - Instrución anual da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar. O comedor escolar comeza ás 14:40 e remata ás 15:30. Toda a información relativa pode consultarse neste enderezo web https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipaponte/taxonomy/term/144
RECURSOS ESPECÍFICOS OU ESPECIAIS SERVIZO DE MADRUGADORES Tardes de Concilia "Extraescolares"
Entrega de máscaras ao alumnadoPublicada o 12 de novembro a orde que regula a distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, sinalar que:
Ao longo deste mes de novembro realizaráse as eleccións para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar,que foron adiadas o pasado curso escolar por mor da COVID-19, tal e como está marcado na resolución de 20 de setembro de 2021.
Axudas curso 2021/22ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B). • A quen vai dirixida? - Fondo solidario de libros de texto a 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria. - Axudas para adquirir libros de texto a 1º e 2º de educación primaria. - Axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria. • Cal é o prazo para presentar as solicitudes? Dende o 21 de maio ata o 22 de xuño, ambos incluídos. • Onde se presentan as solicitudes? Poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro. A solicitude será única para todos os fillos ou fillas. Preferiblemente, por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) , a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal. Neste caso, será necesario a presentación dunha solicitude por alumno ou alumna. • Que documentación debedes presentar para tramitar o procedemento? - Solicitude (Anexo I) e o Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar). Podedes descargar os documentos dende aquí ANEXO I e ANEXO II (están os dous no mesmo documento) - Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar. -En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor. Excepcionalmente, poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios: 1º. Certificado ou volante de convivencia. 2º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia. - Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou de calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia. - Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero. - Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada. - Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia. - Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor o titores carezan de DNI e NIE. • Devolución dos libros de texto do curso 2020/2021. O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria deberá entregar os libros de texto ao titor ou titora cando llo comuniquen. • Outras datas de interese: -Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas: 28 de xuño de 2021. -Período de reclamación: 29 e 30 de xuño de 2021. -Publicación da listaxe definitiva de solicitudes admitidas e excluídas: 1 de xullo de 2021.
Admisión 2021/2022Rematado o prazo de presentación de solicitudes, todas as solicitudes presentadas en prazo quedan admitidas. Lembrámoslles que o prazo de formalización de matrícula abrangue do 20 ao 30 de xuño. Seguiremos publicando as novidades na páxina web e no blog do centro.
Información sobre o proceso de admisión Calendario admisión curso 2020/2021 Anuncio do sorteo anual de letras de prioridade no procedemento de admisión de alumnado INFORMACIÓN PÚBLICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/22 CENTRO DE ADSCRICIÓN: I.E.S. “A Nosa Señora dos Ollos Grandes” (enlace a web) (PARA CALQUERA DÚBIDA CONTACTAR CO IES)
CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO ESCOLAR 2021/2022 (premer) (ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013)
1ª FASE: SOLICITUDE DE RESERVA Exclusivo para o alumnado procedente dos centros adscritos, non é para alumnado que se escolariza por primeira vez en 4º de E. Infantil, nin para cambiar de centro, tampouco teñen que reservar os que estando matriculados no CEIP Plurilingüe Virxe da Luz, queiran seguir nel, posto que siguen por norma
1. Do 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro, ambos incluídos, reserva de praza no centro de orixe (centro no que cursa 6º de E. Primaria). Entrega Anexo I (centros adscritos).
2. Data do sorteo público de letra de prioridade dos apelidos a efectos de desempate: última semana de febreiro.
3. Publicación de postos escolares vacantes: Antes do 1 de marzo (premer)
2ª FASE: SOLICITUDE DE ADMISIÓN EN CENTROS NON ADSCRITOS
4. Solicitude de admisión mediante a presentación do Anexo II (modelo ED550B) no centro solicitado no primeiro lugar de preferencia: Prazo do 1 ata o 22 de marzo, ambos incluídos, ata as 14:00 horas no centro. Ata sa 24:00 en sede electrónica. 5. Do 25 de marzo ata o 9 de abril,ambos incluídos, entrega de documentación xustificativa dos méritos alegados, cando a demanda de prazas escolares sexa superior á oferta. 6. Día 23 de abril ás 14:00 horas, publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas no taboleiro interior do centro. 7. Reclamacións ás listaxes provisionais: nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación. 8. Día 14 de maio as 14:00 hora, publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas no taboleiro interior do centro. 9. Adxudicación subsidiaria de praza noutro centro ao alumnado non admitido (por parte da comisión de escolarización, tendo en conta os centros solicitados no modelo ED550B no 2º lugar e seguintes)
3ª FASE: MATRÍCULA (prazo non aberto)
ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021 - 2022.
ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.
RESERVA DE PRAZA/SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021/2022
O alumnado de 6º de primaria do C.E.I.P. Plurilingüe Virxe da Luz que durante o curso 2021-2022 desexe cursar 1º da E.S.O. no I.E.S. Nosa Señora dos Ollos Grandes, centro ao que estamos adscritos, terán que entregar a solicitude de reserva de praza do día 11 de xaneiro ao 8 de febreiro na secretaría do noso centro (anexo I). Tamén poden presentar a solicitude na sede electrónica da Xunta de Galicia ou a través da aplicación admisionalumnado (https//www.edu.xunta.es/admsionalumnado). Se deciden optar por un centro distinto ao que lles corresponde por adscrición terán que entregar a solicitude de admisión de praza do día 1 ao 20 de marzo (anexo II). A solicitude de admisión a presentarán a través da aplicación admisionalumnado (https//www.edu.xunta.es/admisionalumnado). Tamén poderán presentar a solicitude de forma presencial no centro que elixiron como primeira opción ou na sede electrónica da Xunta de Galicia. Anexo I- Reserva de praza no IES Nosa Señora dos Ollos Grandes (11 de xaneiro ao 8 de febreiro) Anexo II- Solicitude de admisión en centro distinto (1 ao 20 de marzo) Aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/)
MENÚ DE NOVEMBRO BO PROVEITO, !
MENÚ DE OUTUBRO
Menú para o primeiro mes do curso 2020 - 2021. Bo proveito!!
Estimadas familias: Segundo o punto 6 das Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia; poden consultar as adaptacións das programacións do terceiro trimestre nesta páxina web nos seguintes enlaces: * 1º Educación Primaria * 4º Educación Primaria * 2º Educación Primaria * 5º Educación Primaria * 3º Educación Primaria * 6º Educación Primaria
Aviso para as familias
RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020. Acordo sobre o restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/21. Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.
Novos prazos do proceso:
Atenderánse as dúbidas no enderezo electrónico: ou no teléfono do centro: 982870645 en horario de 10h a 13h.
Suspensión das actividades lectivasSegundo a comunicación efectuada polo presidente da Xunta de Galicia aos medios hoxe pola mañá e as instruccións da Consellería de Educación de última hora da tarde, infórmase á comunidade educativa do C.E.I.P. Plurilingüe Virxe da Luz que a actividade lectiva do centro cesará a partir do vindeiro luns 16/03/2020 por un período de 14 días. Mañá, venres 13/03/2020, o centro permanecerá aberto no seu horario habitual para a atención do alumnado naqueles casos nos que as familias non tiveran tempo aínda para organizar a súa estancia nos fogares. Non obstante, a recomendación da Administración é a de que estes non acudan aos centros.
NOVAS CURSO 2020/21 AVISOS IMPORTANTES
O mércores, 11 de setembro, o alumnado dos cursos de 5º e 6º de Educación Infantil e os de Educación Primaria comezarán en horario habitual de 8:55 a 14:50 horas. Os alumnos de 4º curso de Educación Infantil terán un período de adaptación e serán informados polo titor de antemán.
CURSO 2019-2020
Listado definitivo o día 5 de xullo. Entrega dos vales os días 3 e 5 de xullo, os que non se recollan eses días, faráse en setembro.
LUNS 20 E MARTES 21 DÍAS DE LIBRE DISPOSICIÓN.O vindeiroa
estará
Cambiamos de mes e de menú
MENÚ DE OUTUBRO
MENÚ DE SETEMBRO
NOVAS CURSO 2018/19 AVISOS IMPORTANTES O vindeiro mércores 12 comezamos un novo curso con mestres novos e outros xa coñecidos. A entrada faráse como sempre ás 8:55 e cada grupo de alumnos irá acompañado polo seu titor/a dende o recibidor do colexio ata a súa clase. Os de nova incorporación (4º de E.I.) serán avisados pola súa titora do horario a seguir, aínda que a entrada este día será ás 10:00 horas. Todo o equipo de mestres vos desexamos un bo comezo de curso.
NOVAS CURSO 2018/19
Convocatoria del fondo solidario de libros de texto y ayudas para libros de texto y material escolar para el alumnado de primaria, ESO y educación especial para el curso escolar 2018/2019 Lun, 21/05/2018 - 09:30
Se junta la Orden de 9 de mayo de 2018 por la que se regula la participación en el fondo solidario de libros de texto y se convocan ayudas para adquirir libros de texto y material escolar destinadas al alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obligatoria y educación especial en centros docentes sostenidos con fondos públicos, para el curso escolar 2018/19.
NOVAS CURSO 2017/18 ADMISIÓN DE ALUMNADO E RESERVA DE PRAZA EN CENTROS PÚBLICOS EN GALICIA PARA O CURSO 2018/19
O vindeiro 1 de febreiro iniciarase o procedemento de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2018/19.
Reserva de Praza para o centro adscrito: IES Ollos Grandes alumnado de 6º de primaria, do 1 ao 15 de febreiro. Presentarase neste centro o formulario de solicitude que lles facilitaremos a través do alumnado ou que se pode descargar na páxina web da Consellería de Educación. (Anexo I).
Solicitude de admisión (alumnado de segundo ciclo de Educación Infantil -3 anos-/alumnado Primaria) do 1 ao 20 de marzo. Presentarase no centro o formulario de solicitude, que se facilitará na secretaría e tamén está disponible na páxina web da Consellería de Educación (Anexo II). A solicitude de admisión poderase realizar por internet na aplicación informática "admisión de alumnado": https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
Formalización de matrícula en educación infantil e primaria do 20 ao 30 de xuño. Cubrirase o formulario Anexo III que se pode descargar da páxina web da Consellería de Educación ou solicitar na secretaría do centro.
NORMATIVA REGULADORA DO PROCESO DE ADMISIÓN
INFORMACIÓN PÚBLICA ADMISIÓN 2018/19
NOVAS
Participación no fondo solidario de libros de texto,convocatoria de axudas para adquirir libros de textoe material escolar. MODELO SOLICITUDE (ANEXO I)MODELO SOLICITUDE (ANEXO I)
ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2017/18 FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA: Prazo: Do 20 ao 30 de xuño para o alumnado de educación infantil admitido. A partir do día 1 de Xuño disporá aquí do impreso para a formalización da Matrícula (ANEXO III-1), poderá cubrilo cos datos que se lle piden, imprimilo e entregalo no centro educativo. Asimesmo poderá consultar aquí a documentación que deba acompañar. Calendario escolar 2016/2017
Mér, 15/06/2016 - 09:23
Xúntase a Orde do 7 de xuño de 2016 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2016/17 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. Convócanse as axudas do fondo solidario para 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria, as axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º e as axudas para adquirir material escolar destinadas a toda a educación primaria para o curso escolar 2016/17. Remata o prazo para as solicitudes o 23 de xuño de 2016. As persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario ou de axudas para adquirir libros de texto teñen a obriga de devolver os recibidos no curso 2015/16 antes do día 23 de xuñlo. Enlace coa información: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/18993
ADMISIÓN DE ALUMNOS 2016/17
A documentación a presentar será a seguinte: 1-Instancia (Anexo II), Orixinal e copia para ser selada.(Recollerase no centro ou poden baixala desde a WEB facendo CLIC aquí). 2-Libro de Familia (Orixinal e copia de tódalas follas para seren cotexadas). 3-Copia do DNI do/da/ proxenitores/as ou titor/a/s.
A Consellería de Educación ven de publicar na súa páxina WEB o "Inicio do procedemento de admisión de alumnos para o Curso 2016/17". Pode consultarse toda a documentación neste enlace http://www.edu.xunta.es/portal/node/18048
CURSO 2015 - 2016
O vindeiro xoves 10 comezamos un novo curso con mestres novos e outros xa coñecidos. A entrada faráse como sempre ás 8:55 e cada grupo de alumnos (1º-2º, 3º-4º e 5º-6º) irá acompañado polo seu titor/a dende o recibidor do colexio ata a súa clase. Os de nova incorporación (4º de E.I.) serán avisados pola súa titora do horario a seguir. Todo o equipo de mestres vos desexamos un bo comezo de curso.
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOCurso 2015-16
LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS TODOS OS ALUMNOS FORON ADMITIDOS
https://www.edu.xunta.es/buzoninformes/files/fl003_definitiva_adm_270105...
LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015/16 Visitade o blog do colexio VIRXE DA LUZ
CALENDARIO ESCOLAR 2015/16
http://www.edu.xunta.es/web/calendarioescolar
O vindeiro mércores 1 de outubro comezará a xornada partida, este curso que acaba de comezar ten unha modificación na xornada, ansiada e desexada xa fai tempo e que por fin se vai poder levar a cabo, quedando do seguinte xeito, sempre suxeito a "pequenas" modificacións por reaxustes:
o Entrada ás 8:45
o Saída ás 14:50 A ORDE do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/15 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.de Galicia. (DOG Núm. 120 Xoves, 26 de xuño de 2014) deixa os seguintes puntos:
1. O curso académico abranguerá desde o día 1 de setembro de 2014 ata o 31 de agosto de 2015.
2. Os comedores escolares funcionarán en educación primaria desde o día 10 de setembro de 2014 ata o 19 de xuño de 2015.
3. Actividades lectivas
4. No 2º ciclo de educación infantil, na educación especial e na educación primaria, a impartición efectiva de clases realizarase do día 10 de setembro de 2014 ao 19 de xuño de 2015, ambos os dous inclusive.
5. Períodos de vacacións
· Nadal: desde o día 22 de decembro de 2014 ata o día 7 de xaneiro de 2015, ambos inclusive.
· Entroido: días 16, 17 e 18 de febreiro de 2015.
· Semana Santa: desde o día 30 de marzo ata o 6 de abril de 2015, ambos inclusive.
6. Días non lectivos
- 3 de novembro de 2014
- 4 de maio de 2015
- Ademais dos anteriores, sen prexuízo do establecido no artigo 8.3 e co fin de unificar a celebración dos patróns de cada nivel educativo, establécese o Día do Ensino coa consideración de non lectivo para efectos académicos e que no curso 2014/15 se celebrará o 31 de outubro de 2014.
A directora do centro
Asdo: PILAR GARCÍA RODRÍGUEZ
CURSO 2014 - 2015
El 10 de septiembre a las 9:05 os esperamos a todos en el cole, cada tutor acompañará a sus alumnos hasta su aula, donde se les darán indicaciones del horario para este nuevo curso que va a comenzar.
Los alumnos que no hagan uso de comedor saldrán a las 13:45, mientras que los que sí lo utilicen realizarán la salida a las 14:30.
CURSO 2014-2015
CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA ORDE do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/15 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.( D.O.G. Xoves, 26 de xuño de 2014) http://www.xunta.es/dog/Publicados/2014/20140626/AnuncioG0164-180614-0003_gl.html
Reserva un lugar para los / NIÑOS AS / AS DE 3 AÑOS
. 1 - Documentos requeridos:
. 2 - Fecha límite de inscripción:Desde el día 1 al 31 de marzo Documentación a registrar oficialmente:
Fecha límite para cumplimentar el registro:Desde 20 hasta 30 junio
»
|
Eventos
|
|