Segundo as instruccións  da Consellería de Educación, nos vindeiros días levarase a cabo a avaliación do 2º trimestre.  Efectuarase coa información dispoñible a día 12 de marzo (data da interrupción das clases presenciais).

Estas cualificacións danse nunhas circunstancias excepcionais que fai que nalgunhas materias non se teña completado o proceso avaliativo, polo que deberá recurrirse a outro tipo de criterios como traballos entregados, aproveitamento en clase, ...

Lembrámoslles que a Avaliación é Continua, cumprindo as avaliacións intermedias unha función informativa para as familias.

Así mesmo, indicámoslles que teñen a súa disposición o servizo de Abalar Móbil para recibir notificacións no seu dispositivo electrónico, as cualificacións e outra información académica relativa ao alumnado.

É un bo momento para que instalar dita app aquelas familias que ainda non a teñan (app store/google play).

Un saúdo e moito ánimo para todos.

A  dirección.

ABALAR MÓBIL

(Pincha na imaxe para máis información)

• Que é ABALAR MÓBIL?

Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida. É gratuita e non ten publicidade.

• Funcionalidades e servizos:
  1. Acceder aos datos persoais.
  2. Consultar as cualificacións.
  3. Comprobar e xustificar as faltas de asistencia.
  4. Consultar o apartado de faltas de conduta.
  5. Solicitar, anular e consultar o estado dunha titoría.
  6. Consultar os datos do centro educativo.
  7. Consultar os avisos ou notificacións.
  8. Consultar as incidencias.
  9. Modificar o idioma da aplicación.
  10. Contactar co servizo técnico.

• Quen pode darse de alta na app?

Nais, pais e titores legais do alumnado matriculado nos centros educativos de Galicia de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos. (Debe comprobar que o titor/titora ten o número do teléfono móbil no que desexa instalar a aplicación)

Guía:

(Pincha na imaxe para visualizar a guía)