Localización, Dependencias, Organigrama, Consello escolar, Profesorado, Datos do Centro, Horario, AVALIACIÓNS, Membros, Membros, Normativa, Normativa
Membros
O CONSELLO ESCOLAR |
|
|
|
Presidenta |
Pilar García Rodríguez
|
|
|
|
|
Repr. do Concello |
Pablo Rivas Folgueira
|
|
|
Repr. do Profesorado |
Anabel Vázquez Costa |
|
Isabel Bárbara García Vázquez
|
|
|
|
|
Representante da ANPA |
Soraya González Rodríguez
|
|
|
Repr. dos pais/nais |
Lorena Platas Vázquez
|
|
|
|
|
|
|
MEMBROS
E.INFANTIL 3 - 4 - 5:Anaís González Álvarez
1º-2º/ EDUCACIÓN FÍSICA:Diego Trigo Castedo
3º-4º/ MÚSICA:Anabel Vázquez Costa
5º-6º:Isabel Bárbara García Vázquez
SUSTITUTA: Yisel Oanis González Sánchez
INGLÉS/ PLÁSTICA/ALT.:Pilar García Rodríguez
AL:Lucía López Vázquez
RELIXIÓN:Carmen Margarita Rodríguez Couceiro
ORIENTACIÓN:Verónica Gómez Conde
Normativa
Competencias do Claustro
- Normativa
Lei orgánica 2/2006 de educación.
O Claustro de profesorado terá as seguintes competencias:
a) Formular ao equipo directivo e ao Consello Escolar propostas para a elaboración dos proxectos do centro e da programación xeral anual.
b) Aprobar e avaliar a concreción do currículo e todos os aspectos educativos dos proxectos e da programación xeral anual.
c) Fixar os criterios referentes á orientación, titoría, avaliación e recuperación dos alumnos.
d) Promover iniciativas no ámbito da experimentación e da investigación pedagóxica e na formación do profesorado do centro.
e) Elixir os seus representantes no Consello Escolar do centro e participar na selección do director nos termos establecidos por medio de Lei.
f) Coñecer as candidaturas á dirección e os proxectos de dirección presentados polos candidatos.
g) Analizar e valorar o funcionamento xeral do centro, a evolución do rendemento escolar e os resultados das avaliacións internas e externas nas que participe o centro.
h) Informar as normas de organización e funcionamento do centro.
i) Coñecer a resolución de conflitos disciplinarios e a imposición de sancións e velar por que estas se ateñan á normativa vixente.
j) Propoñer medidas e iniciativas que favorezan a convivencia no centro.
k) Calquera outras que lle sexan atribuídas pola Administración educativa ou polas respectivas normas de organización e funcionamento.
Normativa
Competencias do Consello Escolar
- Normativa
Lei orgánica 2/2006 de educación. Artigo 127. Modificado pola LOMCE.
O Consello Escolar do centro terá as seguintes competencias:
a) Avaliar os proxectos e as normas aos que se refire o capítulo II do título V da presente Lei orgánica: Proxecto Educativo, Normas de Organización Funcionamento e Convivencia, Proxecto de Xestión do Orzamento e Programación Xeral Anual.
b) Avaliar a programación xeral anual do centro, sen prexuízo das competencias do Claustro do profesorado, en relación coa planificación e organización docente.
c) Coñecer as candidaturas á dirección e os proxectos de dirección presentados.
d) Participar na selección da dirección do centro, nos termos que a presente Lei Orgánica establece. Ser informado do nomeamento e cesamento dos demais membros do equipo directivo. No seu caso, previo acordo dos seus membros, adoptado por maioría de dous terzos, propoñer a revogación do nomeamento da dirección.
e) Informar sobre a admisión de alumnos e alumnas, con suxeición ao establecido nesta Lei Orgánica e disposicións que a desenvolvan.
f) Coñecer a resolución de conflitos disciplinarios e velar por que se ateñan á normativa vixente. Cando as medidas disciplinarias adoptadas pola dirección correspondan a condutas do alumnado que prexudiquen gravemente a convivencia do centro, o Consello Escolar, a instancia de pais, nais ou titores legais, poderá revisar a decisión adoptada e propoñer, no seu caso, as medidas oportunas.
g) Propoñer medidas e iniciativas que favorezan a convivencia no centro, a igualdade entre homes e mulleres, a igualdade de trato e a non discriminación polas causas a que se refire o artigo 84.3 da presente Lei Orgánica, a resolución pacífica de conflitos, e a prevención da violencia de xénero.
h) Promover a conservación e renovación das instalacións e do equipo escolar e informar a obtención de recursos complementarios, de acordo co establecido no artigo 122.3
i) Informar as directrices para a colaboración, con fins educativos e culturais, coas Administracións locais, con outros centros, entidades e organismos.
j) Analizar e valorar o funcionamento xeral do centro, a evolución do rendemento escolar e os resultados das avaliacións internas e externas nas que participe o centro.
k) Elaborar propostas e informes, a iniciativa propia ou a pedimento da Administración competente, sobre o funcionamento do centro e a mellora da calidade da xestión, así como sobre aqueloutros aspectos relacionados coa calidade da mesma.
l) Calquera outras que lle sexan atribuídas pola Administración educativa.
Artigo 5. O consello escolar
O consello escolar do centro educativo, ademais dás funcións que lle atribúe ou artigo 127 dá Lei orgánica 2/2006 e o artigo 57 dá Lei orgánica 8/1985, do 3 de xullo, reguladora do dereito a educación, terá as seguintes:
a) Elixir as persoas representantes dá comisión de convivencia, de acordo co establecido non artigo 6.2 deste decreto.
b) Establecer directrices para a elaboración do plan de convivencia e dás normas de convivencia do centro.
c) Realizar anualmente ou seguimento e a avaliación do plan de convivencia e dás normas de convivencia do centro.
d) Propor actuacións en relación coa convivencia para todos vos sectores dá comunidade educativa, especialmente as relacionadas coa resolución pacífica de conflitos.
DATAS DE AVALIACIÓN
CALENDARIO DE AVALIACIÓNS (entrega de boletíns)
|
|
1º Trimestre |
20/12/2023
|
2º Trimestre |
21/03/2024
|
3º Trimestre |
21/06/2024
|
DATOS DO CENTRO
DATOS XERAIS DO CENTRO
|
|||
Tipo de centro | Público | ||
Denominación oficial | C.E.I.P. Plurilingüe Virxe da Luz | ||
Código do centro |
27010520 | ||
Provincia | Lugo | ||
Enderezo | Rúa do Miño, S/N | ||
Código Postal | 27170 | ||
Teléfono e fax | 982 87 06 45/46/47 | ||
Correo electrónico | ceip.virxedaluz@edu.xunta.es. | ||
Páxina Web | http://centros@edu.xunta.es. | ||
NÚMERO DE UNIDADES | |||
E.INFANTIL | PRIMARIA | ||
Catalogadas | 1 | 2 | |
Funcionando | 1 | 3 |
HORARIO E CALENDARIO ESCOLAR DO CURSO
De luns a venres de 08:55 a 14:50
CALENDARIO ESCOLAR 2022/2023
ACTIVIDADES LECTIVAS DO CURSO ESCOLAR 2022/2023
-As actividades lectivas nas ensinanzas de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria, de bacharelato e de formación profesional realizaranse desde o día 8 de setembro de 2022 ata o 21 de xuño de 2023, ambos inclusive.
-As actividades lectivas nas ensinanzas de réxime especial realizaranse desde o día 8 de setembro de 2022 ata o 30 de xuño de 2023, ambos inclusive.
VACACIÓNS ESCOLARES :
– NADAL: desde o día 23 de decembro de 2022 ata o día 6 de xaneiro de 2023, ambos inclusive.
– ENTROIDO: os días 20, 21 e 22 de febreiro de 2023.
– SEMANA SANTA: desde o día 3 ata o día 10 de abril de 2023, ambos inclusive.
DÍA DO ENSINO: 31 de outubro de 2022.
Días Non Lectivos que se solicitan á Administración, por motivos de tradición:
05 de decembro de 2022
02 de maio de 2023.
DÍAS NON LECTIVOS:
-16/05/2018
-18/05/2018
Horario lectivo do centro | |
Sesión de mañá | 8:55 a 13:00 |
Sesión de tarde | 14:00 a 14:50 |
Horario de lecer | |
Recreo da mañá | 10:45 a 11:10 |
Horario de comedor | |
Infantil - Primaria | 13:00 a 14:00 |
O NOSO CENTRO
O noso Centro foi inaugurado en Novembro do 1963, por aquel entón a súa denominación era "Colegio Nacional Comarcal Mixto de Portomarín"
Daba cabida a alumnos procedentes do Concello de Portomarín e do Páramo.
No ano 1994 abriuse un centro no Páramo polo que a partires dese momento ó noso Centro tan só acoden alumnos do Concello de Portomarín e dunha parroquia colindante do Páramo.
A denominación actual é C.E.I.P. Virxe da Luz .
Ata fai dous anos contábamos con dous edificios.No edificio antigo atopábanse as aulas de Infantil e Primaria ademais das de informática, laboratorio, Departamento de Orientación, audiovisuais, inglés, titorías, biblioteca, espacios administrativos e comedor.
No edificio novo estaban: o Ximnasio cuberto, aula de Usos múltiples, aulas de Plástica, Música e Informática.
Ao disminuir o número de alumnos, todas as aulas se agruparon no edificio antigo e o novo foi cedido ao concello para que sexa utilizado como albergue xa que hai moito pelegrín e os espazos para darlles cabida estaban quedando pequenos.
Tan só queda fora o ximnasio.